Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 mei 2006, 17:51   #1
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard Democratie in gevaar.

[FONT=Verdana]Als één man een politieke partij kan onderuit halen door ze in een slecht daglicht te stellen, maak ik me zéér grote zorgen.[/FONT]
[FONT=Verdana]Stel: Ik bekeer me als blanke Vlaming tot de islam. Ik heb moed noch durf om naar Irak te gaan en er als islamterrorist moord en vernieling te zaaien. Ik wil wel in de hemel komen en denk al likkebaardend aan de vele maagden die op me wachten; ik wil er gerust levenslang voor gaan zitten (temeer omdat levenslang in dit apenland dikwijls maar 20 jaar is).[/FONT]
[FONT=Verdana]Ik koop me een lidkaart van het Vlaams Belang en maak een eigen website met een foto waarop je me breed lachend Dewinter zijn hand ziet drukken. Vervolgens (enkele maanden later) schiet ik een kleurling neer die uit de kerk komt of steek ik de eerste herkenbare Jood op straat neer. Uiteraard staat de volgende dag op de voorpagina van alle kranten die bewuste foto.[/FONT]
[FONT=Verdana]Zeg niet dat dit fictie is. Jezelf opblazen is veel ongeloofwaardiger, en toch gebeurt het. Als het gerecht er dan toch achter komt dat het opgezet spel was, (als!) is Dewinter (en onze partij al lang verdronken). [/FONT]
[FONT=Verdana]Als onze tegenstanders democraten waren, hadden ze het nooit in hun hoofd mogen halen om de schuld van één man naar een partij door te schuiven. [/FONT]
[FONT=Verdana]Uiteraard kunnen andere partijen ook op deze manier beschadigd worden, maar voor zo'n opofferingsscenario zie ik alleen maar door fundamentalisten weggelegd.[/FONT]
[FONT=Verdana]Wat is jullie antwoord daarop? Ik maak me zorgen.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT][FONT=Verdana]Multicultureel? Neen! Multiraciaal? Ja![/FONT]
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 17:57   #2
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Om te beginnen moet je eerst al een democratie hebben om ze in gevaar te brengen. België is géén democratie, ze gebruikt wel democratische middelen; maar het is in feite een fascistische staat, waar de regering de vakbonden en de media controleert om andere meningen op een leugenachtige en onfatsoenlijke manier de kop in te drukken.
Oud 28 mei 2006, 18:12   #3
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest Bekijk bericht
Om te beginnen moet je eerst al een democratie hebben om ze in gevaar te brengen. België is géén democratie, ze gebruikt wel democratische middelen; maar het is in feite een fascistische staat, waar de regering de vakbonden en de media controleert om andere meningen op een leugenachtige en onfatsoenlijke manier de kop in te drukken.
Dat is juist, maar het Vlaams Belang is nog altijd niet verboden (nog altijd niet).

Ik heb horen zeggen (ja, ik ben eerlijk: van horen zeggen) dat islamitische fundamentalisten van hun leiders de toelating krijgen om bijvoorbeeld varkensvlees te eten zodat ze zich bij een infiltratie geloofwaardiger weten te maken.

Multicultureel? Neen! Multiraciaal? Ja!
Oud 28 mei 2006, 20:37   #4
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Dat is juist, maar het Vlaams Belang is nog altijd niet verboden (nog altijd niet).

Ik heb horen zeggen (ja, ik ben eerlijk: van horen zeggen) dat islamitische fundamentalisten van hun leiders de toelating krijgen om bijvoorbeeld varkensvlees te eten zodat ze zich bij een infiltratie geloofwaardiger weten te maken.

Goed dat je zo eerlijk blijft tegenover jezelf. Het maakt deze "mededeling" daarentegen niet minder nutteloos.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 21:22   #5
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Daar is een naam voor, maar zo technisch in de islam ben ik ook weer niet.
Je mag alleszins meer doen, ook liegen (geloof ik) als het de islam ten goede komt.. maar meer uitleg hierover zal je wel in het religieforum terugvinden.
Oud 28 mei 2006, 21:28   #6
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Goed dat je zo eerlijk blijft tegenover jezelf. Het maakt deze "mededeling" daarentegen niet minder nutteloos.
Bedankt.
Kijk, ik heb deze topic echt niet geopend om hier ook eens mijn kop op te steken. Ik maak mij echt zorgen over wat ik hier aankaart.
Na die schietpartij in Antwerpen mag het Vlaams Belang blijkbaar meer dan ooit met alle middelen bestreden worden: leugens, bedrog, intimidatie, geveinsd verdriet en verontwaardiging.
Ons een hak zetten hoeft allemaal niet zo moorddadig te zijn. Een vals gerucht vlak voor de verkiezingen, goed aangevet door de linkse media (er is geen rechtse), kan ook al heel wat schade berokkenen.
Een lastercampagne zal niet altijd zo goed aflopen als voor Zarkosy.

Oud 28 mei 2006, 21:32   #7
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

topic starter is toevallig uit wilkrijk.
het VB floreert daar echt wel goed, blijkbaar.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 21:33   #8
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest Bekijk bericht
Daar is een naam voor, maar zo technisch in de islam ben ik ook weer niet.
Je mag alleszins meer doen, ook liegen (geloof ik) als het de islam ten goede komt.. maar meer uitleg hierover zal je wel in het religieforum terugvinden.
Ja, wat zeggen 'de eerlijke' moslims daarover? Wat ik wel weet (en niet van horen zeggen) is dat sommige moslims (allemaal?) zich nog als maagd beschouwen zolang ze niet met een moslima geneukt hebben.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be