Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 mei 2006, 02:43   #1
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard De VLD&SP.a zal oogsten wat het zaait: anti-politiek

De praktijken van het CGKR kennen we wel ondertussen.
We kennen ze oa al van de afleveringen waarin zij bepalen als je iets wel of niet wilt verhuren/verkopen aan iemand ; zopas was er nog iets vanwege het CGKR omdat een dronken iemand "terrorist, ga naar uw land zei" (Als ik nu "fietsterrorist, rij op uw rijvak" roep. mag dat nog wel? Of zet ik nu ook aan tot haat tegen de fietsers? ). Maar het volgende slaat alles:

Ik kom derjuist uit op deze blog (wie dit is weet ik niet, maar zijn mening erover is recht voor de raap) over een artikel over het CGKR. Iedereen zal wel op TV gezien hebben hoe die Polen daar in dat station stonden te wachten op een slachtoffer met het 'juiste profiel'. Als je een 'strafbaar' feit wil lezen hierover klik dan gewoon op de google link op de blog.
http://blog.maartenschenk.be/
Als dit aanzetten is tot haat, dan is dit niet normaal meer te noemen. Dit zou 'aanzetten tot haat'? Tegen wie dan wel? roofmoordenaars?
Om te kotsen gewoon van deze censuur! Bah tesamen met de recente media-heisa tegen rechts begin ik me nu echt op te jagen op de heren "democraten" wat hier verantwoordelijk voor zijn. Dat begint hier serieus communistische vormen aan te nemen in dit land BAH.

Laatst gewijzigd door Gorefest : 17 mei 2006 om 02:48.
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2006, 03:58   #2
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Voorzichtig; ook/zelfs in Nederland behoren criminelen tot de "beschermde diersoorten".
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2006, 11:33   #3
Cosmo
Burgemeester

Cosmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest Bekijk bericht
De praktijken van het CGKR kennen we wel ondertussen.
We kennen ze oa al van de afleveringen waarin zij bepalen als je iets wel of niet wilt verhuren/verkopen aan iemand ; zopas was er nog iets vanwege het CGKR omdat een dronken iemand "terrorist, ga naar uw land zei" (Als ik nu "fietsterrorist, rij op uw rijvak" roep. mag dat nog wel? Of zet ik nu ook aan tot haat tegen de fietsers? ). Maar het volgende slaat alles:

Ik kom derjuist uit op deze blog (wie dit is weet ik niet, maar zijn mening erover is recht voor de raap) over een artikel over het CGKR. Iedereen zal wel op TV gezien hebben hoe die Polen daar in dat station stonden te wachten op een slachtoffer met het 'juiste profiel'. Als je een 'strafbaar' feit wil lezen hierover klik dan gewoon op de google link op de blog.
http://blog.maartenschenk.be/
Als dit aanzetten is tot haat, dan is dit niet normaal meer te noemen. Dit zou 'aanzetten tot haat'? Tegen wie dan wel? roofmoordenaars?
Om te kotsen gewoon van deze censuur! Bah tesamen met de recente media-heisa tegen rechts begin ik me nu echt op te jagen op de heren "democraten" wat hier verantwoordelijk voor zijn. Dat begint hier serieus communistische vormen aan te nemen in dit land BAH.
en dit dan ? (VRTnieuws.net)

"Vuile hetero!" krijgt een postkaartje

wo 17/05/06 - Vandaag is het de "Dag tegen homofobie". In ons land verspreidt het Centrum voor Gelijkheid van Kansen postkaartjes met de boodschap "Vuile hetero!".

"De kaarten hebben een provocerend karakter. Maar ze verwijzen naar de verwijten die holebi's vandaag nog frequent te horen krijgen", zegt Dirk de Meirleir van het Centrum.
"Dit is een campagne voor holebi's. We vragen hen contact op te nemen met de meldpunten wanneer ze te maken krijgen met discriminatie."
"De meeste holebi's weten wel dat er een antidiscriminatiewetgeving is, maar weten niet waar ze terechtkunnen."

Op 17 mei 1990 besliste de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) om homoseksualiteit te schrappen uit de lijst van geestesziektes. Het parlement riep daarom, enkele jaren geleden, 17 mei uit tot "Dag tegen homofobie".
Oud 17 mei 2006, 12:19   #4
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

De grootste anti-politieker van België vind ik nog altijd verhofstadt. Het was toch wel hem die in de jaren negentig "vuile" oppositie voerde en zelfs tijdens debatten met papiertjes kwam zwaaien als bewijs materiaal die nota bena onbeschreven waren of wie herinnerd er zich nog de dioxinecrisis dat ons land en zijn burgers miljarden kostte terwijl er eigenlijk niets aan de hand was, alleen een oppositieleider die zodoende uit was op de premiersstoel als laatste redmiddel van zijn carriere
maarte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2006, 21:40   #5
Gorefest
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Voorzichtig; ook/zelfs in Nederland behoren criminelen tot de "beschermde diersoorten".
Vandaag las ik in HLN de getuigenis van een onderzoeker over roofmoordenaar Baccouche; waarin die stelde dat de verdachte oa. 'dierlijk' overleefde Hallo CGKR??
Oud 17 mei 2006, 23:11   #6
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest Bekijk bericht
Vandaag las ik in HLN de getuigenis van een onderzoeker over roofmoordenaar Baccouche; waarin die stelde dat de verdachte oa. 'dierlijk' overleefde Hallo CGKR??
Vast wel juist, maar ik weet niet wat HLN en CGKR zijn.
Oud 18 mei 2006, 11:16   #7
Gorefest
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Vast wel juist, maar ik weet niet wat HLN en CGKR zijn.
Het CGKR: het centrum voor gelijkekansen en racismebestrijding
HLN: De krant Het Laatste Nieuws

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be