![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() 18.05.2006 - Maggy Weemaes zal niet meer opkomen voor het Vlaams Belang in Rotselaar. Ze zegt te zeer aangegrepen te zijn door de racistische moordpartij in Antwerpen. Ook haar echtgenoot Luc Lamine geeft er de brui aan. En in een open brief pleit ex-VB-kaderlid Jos Debruyne ervoor de partij opnieuw voor de rechtbank te dagen.
OPEN BRIEF AAN EEN MENS ZONDER GEWETEN… |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() EX-vb'ers en allerhande pseudo-intellectuelen die zonodig hun gal willen spuwen, begint wel eentonig te worden na een week. Diegene die moorden zo politiek uitbuiten, ik zou die eerder catalogeren als mensen zonder geweten ![]()
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() De open brief is -volgens de site-ondertekend door:
"Met grote walging en nog grotere woede, een beschaamde Vlaamse burger ![]() Jos Debruyne »" In die site lees ik nog verder: "Jos Debruyne (1947) was namelijk tot 1994 zelf lid van de partij. Het 70-puntenplan – dat migranten systematisch als zondebok opvoerde – deed hem besluiten de partij te verlaten. “Het migrantenstandpunt van het VB is veel te streng en onmenselijk,” zei hij op 11 juni 1994 in De Morgen. Debruyne, die uit de Volksunie en de VMO komt, was van in het begin (eind jaren ’70 dus) lid van het Vlaams Blok en een van de pioniers in West-Vlaanderen. Hij was voorzitter van de afdeling Koksijde." |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Misschien kan men nog wat ex-ss'ers vinden in Duitsland en die opvoeren om het geweten in vraag te stellen bij de burger.
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Hoe bedoel je?!
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Ja dat men personen opvoert die men maar kan vinden die in het plaatje passen; ALS hij maar kritiek op het VB heeft; terwijl dat slechts enkel gesuggereerd is geweest vanuit de politiek en de media.
Bij die twee moorden probeert men de schuld te leggen bij de burger omdat die VB stemt en zorgt voor het klimaat, terwijl het net dat klimaat is dat zorgt dat men VB stemt. Bij Joe krijgt de burger de schuld omdat-ie niet in dat station was om als omstaander in te grijpen. Maar een wederwoord of enige verdediging van 'de burger' is uitgesloten. Zolang de overheid maar zelf den onschuld kan spelen; verkiezingen komen eraan eh
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Alsof je wil zeggen dat het aan de beiden ligt "Poolse en Vlaamse criminelen".. Dat krijg je in een teugelloze bevolking.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() dus we kunnen het VB probleem oplossen met al die vbers robiaan te maken?
|
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Ik bedoelde dat de criminele persoon Pools als Vlaams kan zijn. En dat als je gaatjes in de wet zijn, dan kunnen ze misbruikt worden door de beiden.
Laatst gewijzigd door Internationalist : 21 mei 2006 om 13:34. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Volgens mij is iedere mens een crimineel wanneer nood is. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is kras, maar enfin doe maar. het probleem is eerder dat gij nood ziet wanneer er een crimineel is. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
In het VB kan en mag je zeker een eigen mening hebben en ernaar handelen. Misschien zegt de naam Guido Van Tastenhoye je iets? Ik herinner me, trouwens nog niet zo heel lang geleden, dat de VLD aan haar partijmandatarissen een spreekverbod had opgelegd (Vlaams zijn ze nooit geweest, maar blijkbaar ook niet liberaal of democratisch), op straffe van uitsluiting uit de partij! Je moet je realiseren dat de media maar al te graag ex-VB'ers aan het woord laat die kritiek hebben op de partij waar zij zijn weggegaan of buitengesmeten. Hoewel dit maar om enkele personen gaat, is de media-aandacht toch mooi meegenomen, en wetende dat dit tot in het oneindige wordt uitvergroot, moet je zulk nieuws toch met een serieuze portie zout nemen. Kijk maar eens in de boekjes, of op tv. Mensen die iets negatiefs over het VB weten te zeggen, komen altijd aan bod. Zeg iets positiefs over het VB en je wordt beladen met emmers stront. Het spijt me dat ik je droom moet doorprikken, maar de media in dit landje zijn niet objectief. Echt niet...
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() En voor mij een pakske verbrande frieten van de Homo,excuus Humo- brander
Laatst gewijzigd door Gargamel : 21 mei 2006 om 17:38. |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Ten eerste ben ik geen VB-lid en ten tweede vind ik het raar dat iemand zes jaar nodig heeft om te beseffen dat hij in de verkeerde partij zit én bovendien nog eens gebruikt maakt van een drama om zijn eigen frustraties te uiten.
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, overlopers en politieke uitbuiters heb je overal. Laat dat trio maar gaan. Het vertek van enkele bleitsmoelen kan het VB enkel sterker maken.
|
![]() |