Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 mei 2006, 18:17   #1
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard Excuses om niet te moeten kuisen.

Ik lap geen ramen want... Ik hou van vogels en ik wil niet dat ze tegen schone ramen aanvliegen en zich bezeren.

Ik zet geen vloeren in de was want..... Ik ben erg bang dat een gast uitglijd en zich bezeert. Dat zou ik vreselijk vinden (en misschien klagen ze mij wel aan).

Ik geef niets om de stofnesten want.... Ze zijn goed gezelschap. De meeste van hen heb ik een naam gegeven en ze spreken nooit tegen, wat ik ook zeg... ..

Spinnenwebben maak ik niet stuk want... Ik wil dat ieder levend wezen een eigen 'thuis' heeft ...

Ik doe niet aan de voorjaarsschoonmaak want...... Ik hou van alle seizoenen en wil niet dat de andere seizoenen jaloers worden.....

Ik verwijder geen onkruid in mijn tuin want.... Ik wil God niet voor de voeten lopen, hij is een uitstekende ontwerper.

Ik leg geen dingen weg want..... Ik zal ze dan nooit terug kunnen vinden.

Als ik visite uitnodig om te komen eten, geef ik nooit een gourmet avond want....... Ik wil mijn gasten niet in de stress laten schieten over wat zij zullen moeten koken als zij mij uitnodigen om te komen eten.....

Ik strijk geen kleren want... Ik heb ervoor gekozen de labels te geloven waarop staat vermeld: Strijkvrij.....
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2006, 18:24   #2
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik verwijder geen onkruid in mijn tuin want.... Ik wil God niet voor de voeten lopen, hij is een uitstekende ontwerper.
Doet me denken aan Bill Hicks:
Citaat:
To make marijuana against the law is like saying God made a mistake. You know what I mean, it's like God on the seventh day looked down on his creation: "There it is, my creation, perfect and holy in all ways. Now, I can rest." [Mimes God looking around - spotting pot] "Oh my me." "I left fucking pot everywhere." "I should never have smoked that joint on the third day ..shit." "That was the day I created possums. Haha. Still gives me a chuckle." "If I leave pot everywhere that's gonna to give humans the impression they're supposed to... 'use' it." "(sigh) Now I have to create Republicans." And God wept.
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2006, 19:59   #3
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

www.dienstencheques.be
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be