Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2006, 16:06   #1
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard Word jij ook een beetje paranoide?

Zoals jullie weten heb ik lang over de Armeense genocide op deze site gediscussieerd. Ook heb ik op verschillende sites over de aanslagen van 11 september gediscussieerd.

Op een gegeven moment loop ik een trein binnen. Wanneer ik wil zitten zie ik twee personen in pak in paniek raken. Ze beginnen in Russisch met elkaar te praten en kijken mij de hele tijd aan. Op een gegeven moment staan ze op en rennen ze keihard weg.

Ik stuurde een file op naar iemand die naast me zat te internetten. Ik vraag die persoon of hij de file ontvangen had. Hij zei nee. Dat vond ik vreemd. Ik vroeg hem iets naar mij te sturen en het kwam meteen aan. Ik stuurde met een andere account en het kwam nog steeds niet aan. Ik stuurde het via een andere computer en het kwam nog een keer niet aan. Ik stuurde de file naar een ander persoon. Hij had het ook niet ontvangen. Ik stuurde de file naar mezelf, en ik ontving het ook niet. Alle files kwamen een half uur laten op locatie aan. Ik denk dat iemand eerst mijn mails las en daarna de overdracht goedkeurde.

Op een gegeven moment kwam een persoon langs die een enquete wilde houden over de woonomstandigheden. Ik zei dat ik geen tijd en zin had. Ze wilde echter perse een enquete uitvoeren. Ze kwam een keer langs toen ik er niet was. Toen had ze een briefje achtergelaten met een datum waarop ze zou komen. Tijdens de enquete begon ze opeens naar mijn politieke overtuigingen te vragen What the hell?

Ik woon in dezelfde straat als mijn ouders. Ik ging bij mijn ouders langs. Daar zag ik een man die onderhoud verrichte aan de ketel in de zolder. Ik zei tegen die man dat ik verderop woon. De man zei dat hij huis aan huis afging. Hij vroeg toen aan mij of hij met mij zou kunnen meelopen naar mijn huis. Hij ging de zolder in en was daar bezig. Toen hij het huis uitging, ging ik hem achterna om te kijken of hij inderdaad iedere huis afging. Hij stapte echter meteen de auto in en vertrok Ik weet dat veel mensen die bij de inlichtingen diensten werken bijvoorbeeld als electricien werken en afluisteraparatuur plaatsen.

Binnenkort treed ik op in een musical. Ik heb overigens een kleine rol. De producent had alleen mij gevraagd een baard te laten staan voor mijn rol. Op een gegeven moment liep ik met een enorm baard rond. Ik leek wel een terrorist.

Zoals jullie weten zijn de omstandigheden waarin 11 september gebeurd zijn twijfelachtig te noemen. Ook waren de aanslagen in Londen in nevelen gehuld. Zo was een van de personen die een aanslag had gepleegd pas vader geworden. De 4 personen hadden voordat ze de metro namen een parkeerkaartje gekocht Waarom zou iemand een parkeerkaartje kopen als hij toch zichzelf gaat opblazen? Sommigen beweren dat deze personen dachten dat ze bij een terrorisme oefening betrokken waren. Engelse MIT agenten hebben hen rugzakken met echte explosieven gegeven in plaats van nepexplosieven. Dit vond net voor de verkiezingen plaats.

Nu denk ik dat de Nederlandse autoriteiten misschien ook zoiets van plan zijn. In Nederland heeft er nog geen terroristische aanslag plaatsgevonden. Mischien willen ze tijdens de opvoering een bom af laten gaan en dan de schuld aan mij geven. Mijn baard zou dan een teken zijn dat ik aan het radicaliseren ben. Ik speel een rol in de musical Jeckyll & Hyde. Hierin vermoord de hoofdrolspeler, die twee gezichten heeft, een voor een al zijn tegenstanders. Ik ben een van die tegenstanders. Ik word met een zwaard neergestoken. Tijdens het neersteken wordt er trouwens een echte sabel gebruikt die onder mijn arm gestoken wordt. Mischien gaan ze me wel perongeluk neersteken.

Als jullie binnenkort horen van een persoon die tijdens een musical zelfmoord heeft gepleegd en vele onschuldigen vermoord heeft, weet dan dat de autoriteiten erachter zitten en niet ik. Ik zou zoiets nooit doen. Ik respecteer al het leven. Ook als je hoort dat iemand perongeluk dood is gestoken tijdens een voorstelling, weet dan dat ik het niet heb gedaan.

Wat denken jullie? Ben ik een beetje gek aan het worden?
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 16:09   #2
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever Bekijk bericht
Perish the thought !
Oud 18 mei 2006, 16:48   #3
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Aha, dus u bent van plan een aanslag te plegen, maar u wilt van te voren de complottheorieën al klaarzetten?
Brandaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 16:56   #4
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
Aha, dus u bent van plan een aanslag te plegen, maar u wilt van te voren de complottheorieën al klaarzetten?
De Nederlandse politie kan mij in dat geval toch beter meteen oppakken of niet?

hahahahaha...

Ik ben 100% tegen extremistische islam. Dat weet nagenoeg iedereen hier.

Ik steun de seculiere staat in Nederland en in Turkije.

We gaan het over 1,5 weken zien. Hopelijk leef ik dan nog.

Ik heb nog vele, vele ambities.

Bovendien ben ik 100% tegen zelfmoordaanslagen. Iemand die zelfmoord pleegt gaan volgens de islam rechtstreeks naar de hel. Zeker als hij daarbij onschuldigen vermoord. Zelfmoordaanslagen zijn walgelijk.

Ik wil naar de hemel gaan, niet naar de hel.
Oud 18 mei 2006, 20:51   #5
Suetonius
Partijlid

Suetonius's schermafbeelding

Standaard

Mooi scenario. Als je er ooit een film van maakt kom ik zeker kijken.
Suetonius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2006, 21:34   #6
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Hou de boel in de gaten,tegenwoordig weet je maar nooit als "Arab-looking" met baard...als dit soort toevalligheden zich blijven opstapelen...het is zeker niet ondenkbaar dat dit soort zaken gebeuren.Al moet je natuurlijk ook geen spoken gaan zien.
(In the early years of the 21st century...terrorism was used by governments around the world to scare their populations into submission...-AJ&PJW in Martial Law)
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2006, 18:14   #7
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Turk4Ever,

Chill man, je bent echt gewoon paranoïde aan het worden.
lyot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2006, 18:19   #8
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als jullie binnenkort horen van een persoon die tijdens een musical zelfmoord heeft gepleegd en vele onschuldigen vermoord heeft, weet dan dat de autoriteiten erachter zitten en niet ik. Ik zou zoiets nooit doen. Ik respecteer al het leven. Ook als je hoort dat iemand perongeluk dood is gestoken tijdens een voorstelling, weet dan dat ik het niet heb gedaan.
Wij kennen jou niet. Voor hetzelfde geld ben jij iemand die een misdaad plant en via dit bericht de schuld probeert af te schuiven.

Zie je waartoe paranoia leidt?
Oud 19 mei 2006, 21:34   #9
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard Theater

@Turk4Ever:
Da's normaal. Hoe lang speel je al toneel? En hoe lang al voel je je werkelijk betrokken bij de rol die je hebt?
Ook al is het -naar uw interpretatie- 'een rolletje van niks'?

jôh, niet teveel zoeken achter die 'toevalligheden'. Dat is ego. Mensen die zichzelf in een bepaalde situatie voelen opgeslokt gaan vaak achter alles van alles zoeken. Is vrij normaal, volgens mij.

Zéker wanneer je niet vergeet dat onze maatschappij an sich op dit moment vrij benepen is. Dat is nogal een voedingsbodem om paranoïde te worden. Mensen die dit kunnen doorstaan zijn vaak diegenen die werkelijk iets kunnen bijdragen aan de maatschappij.

Ik zou het dan ook veeleer zien als een test van uzelf ter addresse van uw geestelijke gezondheid. Overleef dit, en u bent tot betere rollen in staat. Verzuip hierin en zelf zal ik niet warm of koud worden van de rollen die u nog gaat spelen hierna..

Tót het moment dat u geleerd heeft de stress wèl aan te kunnen, natuurlijk. Dán kom ik graag eens zien waartoe u bent gevormd, als acteur..

catch my drift? 8)

PHi
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2006, 22:26   #10
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals jullie weten heb ik lang over de Armeense genocide op deze site gediscussieerd. Ook heb ik op verschillende sites over de aanslagen van 11 september gediscussieerd.

Op een gegeven moment loop ik een trein binnen. Wanneer ik wil zitten zie ik twee personen in pak in paniek raken. Ze beginnen in Russisch met elkaar te praten en kijken mij de hele tijd aan. Op een gegeven moment staan ze op en rennen ze keihard weg.

Ik stuurde een file op naar iemand die naast me zat te internetten. Ik vraag die persoon of hij de file ontvangen had. Hij zei nee. Dat vond ik vreemd. Ik vroeg hem iets naar mij te sturen en het kwam meteen aan. Ik stuurde met een andere account en het kwam nog steeds niet aan. Ik stuurde het via een andere computer en het kwam nog een keer niet aan. Ik stuurde de file naar een ander persoon. Hij had het ook niet ontvangen. Ik stuurde de file naar mezelf, en ik ontving het ook niet. Alle files kwamen een half uur laten op locatie aan. Ik denk dat iemand eerst mijn mails las en daarna de overdracht goedkeurde.

Op een gegeven moment kwam een persoon langs die een enquete wilde houden over de woonomstandigheden. Ik zei dat ik geen tijd en zin had. Ze wilde echter perse een enquete uitvoeren. Ze kwam een keer langs toen ik er niet was. Toen had ze een briefje achtergelaten met een datum waarop ze zou komen. Tijdens de enquete begon ze opeens naar mijn politieke overtuigingen te vragen What the hell?

Ik woon in dezelfde straat als mijn ouders. Ik ging bij mijn ouders langs. Daar zag ik een man die onderhoud verrichte aan de ketel in de zolder. Ik zei tegen die man dat ik verderop woon. De man zei dat hij huis aan huis afging. Hij vroeg toen aan mij of hij met mij zou kunnen meelopen naar mijn huis. Hij ging de zolder in en was daar bezig. Toen hij het huis uitging, ging ik hem achterna om te kijken of hij inderdaad iedere huis afging. Hij stapte echter meteen de auto in en vertrok Ik weet dat veel mensen die bij de inlichtingen diensten werken bijvoorbeeld als electricien werken en afluisteraparatuur plaatsen.

Binnenkort treed ik op in een musical. Ik heb overigens een kleine rol. De producent had alleen mij gevraagd een baard te laten staan voor mijn rol. Op een gegeven moment liep ik met een enorm baard rond. Ik leek wel een terrorist.

Zoals jullie weten zijn de omstandigheden waarin 11 september gebeurd zijn twijfelachtig te noemen. Ook waren de aanslagen in Londen in nevelen gehuld. Zo was een van de personen die een aanslag had gepleegd pas vader geworden. De 4 personen hadden voordat ze de metro namen een parkeerkaartje gekocht Waarom zou iemand een parkeerkaartje kopen als hij toch zichzelf gaat opblazen? Sommigen beweren dat deze personen dachten dat ze bij een terrorisme oefening betrokken waren. Engelse MIT agenten hebben hen rugzakken met echte explosieven gegeven in plaats van nepexplosieven. Dit vond net voor de verkiezingen plaats.

Nu denk ik dat de Nederlandse autoriteiten misschien ook zoiets van plan zijn. In Nederland heeft er nog geen terroristische aanslag plaatsgevonden. Mischien willen ze tijdens de opvoering een bom af laten gaan en dan de schuld aan mij geven. Mijn baard zou dan een teken zijn dat ik aan het radicaliseren ben. Ik speel een rol in de musical Jeckyll & Hyde. Hierin vermoord de hoofdrolspeler, die twee gezichten heeft, een voor een al zijn tegenstanders. Ik ben een van die tegenstanders. Ik word met een zwaard neergestoken. Tijdens het neersteken wordt er trouwens een echte sabel gebruikt die onder mijn arm gestoken wordt. Mischien gaan ze me wel perongeluk neersteken.

Niet gek, wel een beetje teveel fanta gedronken. Ik geloof er gewoonweg niets van.

Laatst gewijzigd door illwill : 19 mei 2006 om 22:27.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2006, 22:11   #11
Casca
Minister

Standaard

Remember... Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2006, 22:57   #12
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:

Take a breath ,relax and go to sleep, don't think ,leave it, sing a song, don't watch tv, en vergeet niet je oren te proppen met katoen,.
Oud 20 mei 2006, 23:06   #13
Noriko
Burger

Noriko's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Noriko Stuur een bericht via Instant Messenger naar Noriko Stuur een bericht via MSN naar Noriko Stuur een bericht via Yahoo naar Noriko
Standaard

Citaat:
Take a breath ,relax and go to sleep, don't think ,leave it, sing a song, don't watch tv, en vergeet niet je oren te proppen met katoen,.
HAHA!
Noriko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2006, 14:46   #14
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Ik leef nog steeds

Woensdag is de eerste voorstelling.

Vandaag repeteren we weer.
Oud 22 mei 2006, 15:42   #15
Lincoln

Standaard

Citaat:
Ik leef nog steeds

Woensdag is de eerste voorstelling.

Vandaag repeteren we weer.
Kijk in je schoenen.
Oud 22 mei 2006, 15:44   #16
Lincoln

Standaard

...zodat ik weet als ik iemand tegenkom die om de elke minuut naar zijn schoenen kijkt dan weet ik dat het Turk4Ever is.

Laatst gewijzigd door Lincoln : 22 mei 2006 om 15:45.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2006, 15:47   #17
Lincoln

Standaard

...met paranoide mensen kun je ze alles laten geloven, leve het paranoisme,.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2006, 15:49   #18
eno2
Banneling

Standaard

@
Turk 4ever:

Maak je nog geen zorgen.
Paranoiä is, als je denkt dat donder en bliksem waarschuwingen zijn speciaal voor jou en voor niemand anders.

Als je per ongeluk neergestoken wordt, hoef je dat stadium tenminste niet te bereiken.

Break a leg!
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2006, 13:22   #19
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Hier zie je mij tijdens de repetitie:

http://www.omroepbrabant.nl/

Ga naar de menu rechtsboven. Ga naar TV journaal. Klik dan op vrijdag. Het stukje over de musical begint bij 10:40. Ik ben degene die neergestoken wordt.
Oud 23 mei 2006, 13:26   #20
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Ik hoop eigenlijk dat de AIVD meeleest en dat ze daardoor afzien van het plegen van een aanslag op mijn leven.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be