![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Zoals jullie weten heb ik lang over de Armeense genocide op deze site gediscussieerd. Ook heb ik op verschillende sites over de aanslagen van 11 september gediscussieerd.
Op een gegeven moment loop ik een trein binnen. Wanneer ik wil zitten zie ik twee personen in pak in paniek raken. Ze beginnen in Russisch met elkaar te praten en kijken mij de hele tijd aan. Op een gegeven moment staan ze op en rennen ze keihard weg. Ik stuurde een file op naar iemand die naast me zat te internetten. Ik vraag die persoon of hij de file ontvangen had. Hij zei nee. Dat vond ik vreemd. Ik vroeg hem iets naar mij te sturen en het kwam meteen aan. Ik stuurde met een andere account en het kwam nog steeds niet aan. Ik stuurde het via een andere computer en het kwam nog een keer niet aan. Ik stuurde de file naar een ander persoon. Hij had het ook niet ontvangen. Ik stuurde de file naar mezelf, en ik ontving het ook niet. Alle files kwamen een half uur laten op locatie aan. Ik denk dat iemand eerst mijn mails las en daarna de overdracht goedkeurde. Op een gegeven moment kwam een persoon langs die een enquete wilde houden over de woonomstandigheden. Ik zei dat ik geen tijd en zin had. Ze wilde echter perse een enquete uitvoeren. Ze kwam een keer langs toen ik er niet was. Toen had ze een briefje achtergelaten met een datum waarop ze zou komen. Tijdens de enquete begon ze opeens naar mijn politieke overtuigingen te vragen ![]() Ik woon in dezelfde straat als mijn ouders. Ik ging bij mijn ouders langs. Daar zag ik een man die onderhoud verrichte aan de ketel in de zolder. Ik zei tegen die man dat ik verderop woon. De man zei dat hij huis aan huis afging. Hij vroeg toen aan mij of hij met mij zou kunnen meelopen naar mijn huis. Hij ging de zolder in en was daar bezig. Toen hij het huis uitging, ging ik hem achterna om te kijken of hij inderdaad iedere huis afging. Hij stapte echter meteen de auto in en vertrok ![]() Binnenkort treed ik op in een musical. Ik heb overigens een kleine rol. De producent had alleen mij gevraagd een baard te laten staan voor mijn rol. Op een gegeven moment liep ik met een enorm baard rond. Ik leek wel een terrorist. Zoals jullie weten zijn de omstandigheden waarin 11 september gebeurd zijn twijfelachtig te noemen. Ook waren de aanslagen in Londen in nevelen gehuld. Zo was een van de personen die een aanslag had gepleegd pas vader geworden. De 4 personen hadden voordat ze de metro namen een parkeerkaartje gekocht ![]() Nu denk ik dat de Nederlandse autoriteiten misschien ook zoiets van plan zijn. In Nederland heeft er nog geen terroristische aanslag plaatsgevonden. Mischien willen ze tijdens de opvoering een bom af laten gaan en dan de schuld aan mij geven. Mijn baard zou dan een teken zijn dat ik aan het radicaliseren ben. Ik speel een rol in de musical Jeckyll & Hyde. Hierin vermoord de hoofdrolspeler, die twee gezichten heeft, een voor een al zijn tegenstanders. Ik ben een van die tegenstanders. Ik word met een zwaard neergestoken. Tijdens het neersteken wordt er trouwens een echte sabel gebruikt die onder mijn arm gestoken wordt. Mischien gaan ze me wel perongeluk neersteken. Als jullie binnenkort horen van een persoon die tijdens een musical zelfmoord heeft gepleegd en vele onschuldigen vermoord heeft, weet dan dat de autoriteiten erachter zitten en niet ik. Ik zou zoiets nooit doen. Ik respecteer al het leven. Ook als je hoort dat iemand perongeluk dood is gestoken tijdens een voorstelling, weet dan dat ik het niet heb gedaan. Wat denken jullie? Ben ik een beetje gek aan het worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Perish the thought !
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Aha, dus u bent van plan een aanslag te plegen, maar u wilt van te voren de complottheorieën al klaarzetten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() hahahahaha... Ik ben 100% tegen extremistische islam. Dat weet nagenoeg iedereen hier. Ik steun de seculiere staat in Nederland en in Turkije. We gaan het over 1,5 weken zien. Hopelijk leef ik dan nog. Ik heb nog vele, vele ambities. Bovendien ben ik 100% tegen zelfmoordaanslagen. Iemand die zelfmoord pleegt gaan volgens de islam rechtstreeks naar de hel. Zeker als hij daarbij onschuldigen vermoord. Zelfmoordaanslagen zijn walgelijk. Ik wil naar de hemel gaan, niet naar de hel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Mooi scenario. Als je er ooit een film van maakt kom ik zeker kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Hou de boel in de gaten,tegenwoordig weet je maar nooit als "Arab-looking" met baard...als dit soort toevalligheden zich blijven opstapelen...het is zeker niet ondenkbaar dat dit soort zaken gebeuren.Al moet je natuurlijk ook geen spoken gaan zien.
(In the early years of the 21st century...terrorism was used by governments around the world to scare their populations into submission...-AJ&PJW in Martial Law) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Turk4Ever,
Chill man, je bent echt gewoon paranoïde aan het worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zie je waartoe paranoia leidt? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() @Turk4Ever:
Da's normaal. Hoe lang speel je al toneel? En hoe lang al voel je je werkelijk betrokken bij de rol die je hebt? Ook al is het -naar uw interpretatie- 'een rolletje van niks'? jôh, niet teveel zoeken achter die 'toevalligheden'. Dat is ego. Mensen die zichzelf in een bepaalde situatie voelen opgeslokt gaan vaak achter alles van alles zoeken. Is vrij normaal, volgens mij. Zéker wanneer je niet vergeet dat onze maatschappij an sich op dit moment vrij benepen is. Dat is nogal een voedingsbodem om paranoïde te worden. Mensen die dit kunnen doorstaan zijn vaak diegenen die werkelijk iets kunnen bijdragen aan de maatschappij. Ik zou het dan ook veeleer zien als een test van uzelf ter addresse van uw geestelijke gezondheid. Overleef dit, en u bent tot betere rollen in staat. Verzuip hierin en zelf zal ik niet warm of koud worden van de rollen die u nog gaat spelen hierna.. Tót het moment dat u geleerd heeft de stress wèl aan te kunnen, natuurlijk. Dán kom ik graag eens zien waartoe u bent gevormd, als acteur.. catch my drift? 8) PHi |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 19 mei 2006 om 22:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Remember... Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Ik leef nog steeds
![]() Woensdag is de eerste voorstelling. Vandaag repeteren we weer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Kijk in je schoenen.
![]() |
#16 |
|
![]() ...zodat ik weet als ik iemand tegenkom die om de elke minuut naar zijn schoenen kijkt dan weet ik dat het Turk4Ever is.
![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 22 mei 2006 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() ...met paranoide mensen kun je ze alles laten geloven, leve het paranoisme,.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() @
Turk 4ever: Maak je nog geen zorgen. Paranoiä is, als je denkt dat donder en bliksem waarschuwingen zijn speciaal voor jou en voor niemand anders. Als je per ongeluk neergestoken wordt, hoef je dat stadium tenminste niet te bereiken. Break a leg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Hier zie je mij tijdens de repetitie:
http://www.omroepbrabant.nl/ Ga naar de menu rechtsboven. Ga naar TV journaal. Klik dan op vrijdag. Het stukje over de musical begint bij 10:40. Ik ben degene die neergestoken wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Ik hoop eigenlijk dat de AIVD meeleest en dat ze daardoor afzien van het plegen van een aanslag op mijn leven.
|
![]() |
![]() |