Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 25 mei 2006, 10:25   #1
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard Vlaams Belang niet schuldig - Stemmenkampioen

Volgens de Stemmenkampioen, de meest uitgebreide en meest betrouwbare bron: VLAAMS BELANG ONSCHULDIG:

Een meerderheid van 58 procent spreekt Vlaams Belang vrij van schuld aan de racistische moorden in Antwerpen. Dat wordt nu ook bevestigd in een peiling van ‘ De Stemmenkampioen’. 36 procent ziet wel een link met VB. De ondervraagde panelleden hechten wel groot belang aan het thema: het krijgt een score van 8 op 10. Zeer opvallend is het resultaat bij de kiezers van SP.A-Spirit: 69 procent van hen is het niet eens met partijvoorzitter Vande Lanotte, die geen verantwoordelijkheid legt bij VB. Zijn kiezers doen dat wel. Ook de groene kiezers vinden massaal (78%) dat VB boter op het hoofd heeft. De VLD is zoals gewoonlijk totaal verdeeld: 46% voor, 46% tegen. De CD&V-kiezers (54%), de onbeslisten (64%) en uiteraard de VB’ers (98%) zien geen link met extreem-rechts. De resultaten bij de kiezers met een partijkaart zijn zeer verschillend: behalve bij VB vindt een meerderheid bij alle andere partijen dat VB te maken heeft met de moorden. (LVDK)
Hierbij mogen we niet vergeten dat de peiling gebeurde onmiddellijk na de Antwerpse moorden en dat gewoonlijk de reactie daarop dan een beetje overtrokken is. Over enkele weken wordt die 58% wellicht nog groter.
Bepaald om die reden werd onmiddellijk na de mp3-moord geen peiling gehouden.
Waarom de peiling onmiddellijk na de antwerpse moorden wèl doorging weet ik niet.

Laatst gewijzigd door luc broes : 25 mei 2006 om 10:34.
luc broes is offline  
Oud 25 mei 2006, 10:37   #2
LeMmOnN
Gouverneur

LeMmOnN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Volgens de Stemmenkampioen, de meest uitgebreide en meest betrouwbare bron: VLAAMS BELANG ONSCHULDIG:

Een meerderheid van 58 procent spreekt Vlaams Belang vrij van schuld aan de racistische moorden in Antwerpen. Dat wordt nu ook bevestigd in een peiling van ‘ De Stemmenkampioen’. 36 procent ziet wel een link met VB. De ondervraagde panelleden hechten wel groot belang aan het thema: het krijgt een score van 8 op 10. Zeer opvallend is het resultaat bij de kiezers van SP.A-Spirit: 69 procent van hen is het niet eens met partijvoorzitter Vande Lanotte, die geen verantwoordelijkheid legt bij VB. Zijn kiezers doen dat wel. Ook de groene kiezers vinden massaal (78%) dat VB boter op het hoofd heeft. De VLD is zoals gewoonlijk totaal verdeeld: 46% voor, 46% tegen. De CD&V-kiezers (54%), de onbeslisten (64%) en uiteraard de VB’ers (98%) zien geen link met extreem-rechts. De resultaten bij de kiezers met een partijkaart zijn zeer verschillend: behalve bij VB vindt een meerderheid bij alle andere partijen dat VB te maken heeft met de moorden. (LVDK)
Met al die peilingen en toffe gebeurtenissen die hier in Spanje het nieuws halen vanuit Belziek, kijk ik met de dag meer uit naar de verkiezingen.

Als de vorige verkiezingszondagen ZWART waren, dan gaan de volgende 2 verkiezingszondagen GITZWART zijn.

In oktober zullen we zien hoeveel schuld de burger bij het VB legt én hoeveel schuld de burger bij PC legt.
Oud 25 mei 2006, 10:39   #3
LeMmOnN
Gouverneur

LeMmOnN's schermafbeelding

Standaard

Waarom de peiling onmiddellijk na de antwerpse moorden wèl doorging weet ik niet.

Weet je het echt niet of durf je het niet zeggen waarom jij denkt dat er toen geen en nu wel onmiddellijk na de moorden een peiling doorging?!
LeMmOnN is offline  
Oud 25 mei 2006, 10:41   #4
Rogier
Banneling

Rogier's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LeMmOnN Bekijk bericht

Weet je het echt niet of durf je het niet zeggen waarom jij denkt dat er toen geen en nu wel onmiddellijk na de moorden een peiling doorging?!
'k zou het ni wete!
Rogier is offline  
Oud 25 mei 2006, 10:57   #5
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LeMmOnN Bekijk bericht

Ik haal enkel feiten aan die ik zeer goed ken en waarvan ik absoluut zeker ben. Ik maak geen wilde tendensieuze veronderstellingen, zoals maar al te dikwijls gebeurt op dit forunm.
De rest laat ik over aan het oordeel van de lezer.

Laatst gewijzigd door luc broes : 25 mei 2006 om 10:59.
luc broes is offline  
Oud 25 mei 2006, 11:04   #6
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

van waar al paniek voetbal? Tis blijkbaar ernstig aan't worden. Gisteren is al den derde uit ons familie opgestaan die afstand neemt van het vlaams blok. Als ze zo verder doen blijft er niet veel extreem rechts niet meer over.
Bazilfunk is offline  
Oud 25 mei 2006, 11:13   #7
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
van waar al paniek voetbal? Tis blijkbaar ernstig aan't worden. Gisteren is al den derde uit ons familie opgestaan die afstand neemt van het vlaams blok. Als ze zo verder doen blijft er niet veel extreem rechts niet meer over.
Ik gun u die waangedachte graag. Van dat alles heb ik bij onze afdeling echter nog niets gemerkt.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 25 mei 2006, 11:17   #8
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Wel ik denk niet dat jullie afdeling van onze gemeente het ook niet zal merken tot met de verkiezingen. Wij weten ook nog maar sinds deze week dat ze voor het vlaams blok hadden gestemd.
Bazilfunk is offline  
Oud 25 mei 2006, 11:19   #9
luc broes

Standaard

Citaat:
Van paniek is er bij de Stemmenkampioen niet veel te merken!

Do not confuse me with the facts, I have already made up my mind.
luc broes is offline  
Oud 25 mei 2006, 11:48   #10
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zozo...VB´ers in uw familie...let maar op dat u niet te dicht in de buurt komt van wapenwinkels.
jOOSt is offline  
Oud 25 mei 2006, 12:55   #11
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jOOSt Bekijk bericht
Zozo...VB´ers in uw familie...let maar op dat u niet te dicht in de buurt komt van wapenwinkels.
Tenzij je door een 'verrijkt' allochtonenghetto moet. Dan blijf je best wel in de buurt van een wapenwinkel.
Knorretje is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be