![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wil die documentaire wel eens zien. De grote vraag is, als een bepaalde strekking meent dat hij geboycot wordt, waarom hij nog niet op alternatieve kanalen te verkrijgen is. Ik heb verscheidene P2P netwerken geprobeerd en het WWW afgezocht. Nada. En dat is niet veel.
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() gewoon een hoop laster en leugens
Het is zelfs zo hard gelogen dat zelfs de linkse VRT-ratten het niet durven uitzenden omdat het te overdreven is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is online niet te vinden, en ik weet niet goed hoe ik het online moet zetten (mss doe ik dat na de examens nog wel). Ik kan je de reportage altijd toesturen als je wil (ik zal uw gegevens ook niet misbruiken of zo... ![]() Zo zie je de reportage een keer en kan je zelf oordelen.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 26 mei 2006 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u problemen heeft met de beelden die in deze reportage verschijnen, ga dan klagen bij uw partijtop. Zij zijn degenen die ervoor zorgen dat deze reportage zo spraakmakend is. Maar goed, het VB is uiteraard niet blij met deze beelden en laat dat nu even mijn probleem niet zijn. 8)
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 26 mei 2006 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Hebben ze die niet eens op het onvolprezen actua tv gedraaid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://rapidshare.de/ en ons de links bezorgen natuurlijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ooit is gezien toen ik me verveelde s'nachts ze zonden het uit op den rtbf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Heb het ook eens gezien, was oersaai en ik vond er alvast niets shockerend aan....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was inderdaad een lachwekkende reportage!
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Inderdaad. Ik denk niet dat er met die reportage iemand zijn stemgedrag heeft veranderd, niet ten goede en niet ten kwade (interpretatie van die begrippen laat ik geheel over aan de lezers).
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Google Video
![]() Hoe lang is hij ? Laatst gewijzigd door Bratskos Di Mola : 27 mei 2006 om 10:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Indien dat die reportage is van Defosse op den RTBF. Dan heb ik deze reeds gezien. Er waren dingen bij die niet klopten zo duidde Defosse een persoon aan op beeldmateriaal zeggende "dit is Annemans" terwijl dat Annemans totaal niet was. dixiet persoon die Gerolf al héél lang kent vanuit zijn studietijd.
Voor de rest heeft deze reportage mij alleen maar gesterkt in mijn overtuigiing. Trouwens sommige franstaligen die deze reportage gezien hadden vertelden me dat ze niets van de reportage geloofden en de reputatie van Defosse kenden. Hun stem ging dan ook naar 8)
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik krijg de laatste tijd veel reacties van mensen die zeggen: "nu we dit gezien hebben, zijn we er nog meer van overtuigd dat het cordon behouden moet blijven". De mensen die me dat zeggen, zijn helemaal niet links georiënteerd.
![]() |
![]() |
#15 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() En gij denkt dat dit zo makkelijk gaat?
![]() |
#17 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Ik wil anders La Face Cachée wel eens zien ook al kan ik raden wat erin voorkomt: Voorpost, NSV!, VMO, de rel op de Ijzerweide, de rel toen Vlaams-nationalisten de toegang tot het Oostfronterkerkhof werd ontzegd en een opsomming van een paar campagnes van het Vlaams Belang. Correct? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |