![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Is men niet heel gevaarlijk bezig als men het Vlaams Belang en zijn kiezers op alle mogelijke manieren blijft demoniseren? Cordon Sanitaire, afname van partijfinanciering, het systematisch uitsluiten uit politieke debatten en de media in het algemeen, beschuldiging van extremisme en zelfs verantwoordelijkheid aan moord, beschuldiging van banden met nazisme en faschisme. Men spreekt zelfs van afschaffing van de partij. Maar wat moet men dan met de 25% vlamingen die voor deze partij stemmen? Is het geen utopie te denken dat deze mensen gaan oplossen in de massa?
Geven we hier geen voedingsbodem voor nog harder en zelfs gewapend extremisme. Zoals het IRA in Ierland en het ETA in Spanje. Waarom wordt er niet gepraat? Van praten is nog niemand gestorven? Volgens mij komt dit gevaar niet uit de partij zelf maar uit de duizenden onbegrepen kiezers van het VB. Mensen systematisch negeren, van racisme beschuldigen en als laaggeschoolden blijven zien is een gevaarlijke situatie scheppen. Waar vooral de zogenaamde democratische partijen verantwoordelijk voor zijn. Is men niet iets aan het creëeren wat niemand van ons wil en dat nog moeilijk zal te bestrijden zijn. Hebben we hiervan al niet een voorproefje gekregen in Antwerpen? VB-kiezers zijn ook gewone burgers met hun eigen ontevredenheden waar niemand oog voor heeft. Er is ook een enorme trouw aan de partij en alleen via de partij kan men deze burgers bereiken. Is het niet al te makkelijk dat de politiek zich steeds verstopt achter de oneliner, met rascisten praten we niet? Daarom hebben we hen niet verkozen, zwijgen kunnen we zelf ook. Ter herinnering ook VB-kiezers zijn Vlamingen zoals U en ik. Stop de demonisering en ga de conversatie niet uit de weg.
Als je maar politiek correct denkt... ![]() Laatst gewijzigd door xmordan : 17 mei 2006 om 01:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() maar die mestkevers zijn gewoonweg demonen, niet meer of niet minder...
verfoeielijke racisten... niet de naam mens waardig... duivels is de verfoeielijkste zin van het woord... en duivels verdienen enkel van gedemoniseerd te worden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Indien CDV/SPA/VLD 20jaar geleden correcte eerlijke transparante maatregelen genomen i.v.m. vreemdelingen/francophonen dan had VB nu een aanhang gehad van 0, 85% van de stemmers:VMO, were di, voorpost,.. De 3 klassieke partijen hebben zichzelf volledig gedeklasseerd wat betreft bestuur van België ! Nu roepen dat je géén oplossingen hebt nadat de boel oververziekt is, is wel heel makkelijk. Problemen gewoon verder opsluiten samen met het cordon in de hoek ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zitten we nu niet net in deze situatie van over en weer gescheld en redden wat er nog te redden valt mentaliteitje omdat pakweg de voorbije 25jaar het 'politiek correcte' bestuur over heel de lijn gefaald heeft ?
En ik herhaal : OVER HEEL DE LIJN! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Toch wel spijtig dat u naar zogenaamde democratische normen een beter persoon bent als ik.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, gezien Verhofstadt zijne show op de gesubsideerde media, over de schietpartij in Antwerpen, op een moment dat de lijken nog op de grond lagen, zou ik eerder zeggen dat de demonen bij de vld zitten. Man, waar zit diene zijn verstand ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() Uw zéér geargumenteerde post heeft mijn ogen opengedaan, waarvoor mijn dank. Nu ga ik dankzij u voor een democratische partij stemmen.... *sic*
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ook allemaal hun kiezers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mag men alle VB'ers en zeker hun kiezers over de zelfde kam scheren? neen tuurlijk niet. het VB is een grote partij en is daardoor alleen al heterogeen. er zijn verschillende strekkingen, allemaal bijeen gekomen op basis van verschillende kenmerken: eerst en vooral heb je de Vlaams-nationalisten, de ultra-liberalen, de extreem-katholieken, de neo-cons, de "beschermers" van de vrije meningsuiting, de vreemdelinghaters, de neo-nazi's, de skinheads, de VMO'ers enz.... dat je die 3 laatste categoriën verafschuwt, akkoord, maar met de anderen moet je durven praten. het cordon doorbreken kan uiteraard niet zolang die groepen ook vertegenwoordigd zijn in het VB en zolang het VB zelf weigert een compromis te sluiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burgemeester
|
![]() Uit de reacties op dit onderwerp blijkt weer eens wie de echte onverdraagzamen zijn in dit land. Praten kan toch geen kwaad?
Tenzij men eigenlijk zelf geen oplossingen heeft, dan is schelden uiteraard begrijpelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom zou ik zeggen: doe maar verder en liefst nog in een hogere versnelling. Mensen hebben het dan nog vlugger door, prikken de ballon door en geven uiteindelijk hun stem aan het Vlaams Belang! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar blijf ondertussen nog maar wat op de bank nadenken over betere tactieken dan "'t zijn de buitenlanders", zoals we al 20 jaar (moeten) horen!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() och mensen...
jullie zijn gewoon pervers... en blijkbaar zijn er ook nog enkele hondduizenden perversen in wat jullie Vlaanderen noemen... ik had eigenlijk beter geweten moeten hebben... gewoon negeren... jullie ziijn geen greintje aandacht waard... en schelden... vroeger schold ik nooit... dat heb ik geleerd door hier de prachtpostings van het merendeel van de extremisten te lezen... het is dus tijd dat ik hier voor goed verdwijn... want jullie hebben mijn gemoedsrust zwaar verstoord.... doe verder... als er een God is.... dan zal hij het jullie wel zwaar aanrekenen... want jullie vermoorden zijn schepsels... of laten ze vermoorden en steken dan jullie kop in het zand... en jullie achterwerk door de haag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
doe maar... God zal het u zwaar aanrekenen...
![]() |
![]() |
#16 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Een belangrijke groep in onze maatschappij blijven negeren en demoniseren is niet de oplossing, dat zegt meer over Uzelf dan over de zogenaamde extremisten. Of hebt U eigenlijk niks zinnig te zeggen? En laat God hier buiten aub. Je weet waartoe dat kan lijden. Volgens velen bestaat er zelfs niet zoiets.
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Steeds weer worden de EEN MILLIOEN kiezers van het VB als idioten, nazi's, mestkevers enz. uitgescholden.
In een voortdurende en niets ontziende hetze worden wij bestempeld als racisten terwijl wij dat niet zijn. Intussen is heel onze samenleving verrot -niemand zal het ontkennen- en het volk likt maar de wonden. Gelukkig komt er een tijd waarin wij dat alles zullen vergelden en die tijd is niet meer veraf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dewinter:"Parasieten!" Belien:"Roofdieren!" ...
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 17 mei 2006 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |