![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Tot en met februari kan men de kiespeilingen volgen. Vanaf maart... niets meer.
Bovendien werd er naar aanleiding van de moorden in Antwerpen een tweede pol gedaan midden deze maand. Heel verdacht, als je het mij vraagt. Ik heb, samen met verschillende deelnemers al emails verstuurd om te vragen waarom er geen resultaten meer worden vrjigegeven. Geen van ons heeft ooit een antwoord gekregen. Daarom ga ik volgende week, zolang er geen kiespeilingen meer worden vrijgegeven de pol BOYCOTTEN. Mag ik bij deze vragen aan iedereen die deelneemt, om hetzelfde te doen en druk te plaatsen door deze boycot bekend te maken aan hun per email. Het was trouwens één van de afspraken dat de deelnemers de resultaten mag nakijken, maar blijkbaar houdt HLN er zich niet aan! Laatst gewijzigd door oz457 : 29 mei 2006 om 06:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De resultaten zullen het Belgisch regime niet goed uitkomen, zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't zal dat wel zijn, ...
Ze zijn zich aan het afvragen hoe het in godsnaam toch weer mogelijk is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() blijkbaar heeft pajot deze peilingen wel kunnen inkijken???????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
PC´en: "Hoe kan dat nu, we schuiven toch alle schuld in de schoenen van het VB én toch blijven die groeien?!" Te-Slimme PC: "Misschien moeten we eens de schuld in onze eigen schoenen schuiven?!" Binnen enkele jaren gaat dat Cordon nog een zegen zijn voor het VB, altijd verzekert van regeringsdeelname zonder andere partijen. Op naar de 50% en dat de boel hier maar barst. ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
die vrijgave van resultaten is vanaf vorig jaar december gestopt, toen waren de laatste cijfers. Ook ik heb enkele weken geleden een mail gestuurd met de vraag of dit een bewuste strategie was, dan wel een vergetelheid. Tot op heden werd bij HLN niet thuis gegeven. PS: maar laten we eerlijk wezen, HLN heeft zich in de huidige .....' moeder van alle VB demoniseringen ' ook niet helemaal onbetuigd gelaten. Integendeel zelfs, toen ik debatten bekeek waarin Luc VanderKeelen was uitgenodigd , leek het me of de man de overstap naar ' de morgen ' had gemaakt . Als je begrijpt wat ik bedoel. At your service |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
die vind je (raar maar waar) op de VRT site, en in de meeste online kranten . Trouwens, zonet verstuurde ik mijn antwoord op de nieuwe weekvraag van de stemmenkampioen waarin de vraag werd gesteld of ik als participant en uiteraard ook kiezer vertrouwen heb in de onafhankelijkheid van de openbare omroep de VRT. Hier ging ik even plat van 't lachen , .....als je voor een VB-kiezer nu eens spreekt van een overbodige vraag nietwaar. ![]() ![]() ![]() Dit was er dus duidelijk één. Ben wel eens benieuwd hoe de kiezers van de andere partijen (SP.a niet inbegrepen natuurlijk) zullen antwoorden. At your service |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja, deze vraag is weldegelijk relevant en geeft aan dat er weldegelijk aan politiek wordt gedaan door de rode zender. Anders zou men deze vraag niet gesteld hebben.
Deze vraag is zoals me zou vragen: Als het nacht is, dan is het donker? Stem Ja, als het donder is 's nachts Stem neen, als het licht schijnt 's nachts |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
om maar te zeggen: het gaat over de perceptie. wie geloof je? de demagogie van het VB of de zelfverklaarde onafhankelijkheid van de reporters? feit is dat niemand objectief is, iedereen bekijkt de wereld vanuit zijn eigen standpunt. maar je kan wel je best doen natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De resultaten voor mei zijn net verschenen en staan op de site.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Wat zijn ze toch weer in hun gat getrapt, die VB'ers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er kan ook uit deze vraag niet afgeleid worden of er aan politiek gedaan wordt op de VRT. Als het antwoord al in de vraag zou zitten, dan zou het belachelijk zijn om ze te stellen en een peiling aan vast te koppelen hé, want dan zou ht antwoord al van te voren vaststaan. Moest de vraag "Is het VB racistisch?" zijn, dan zou volgens jou redenatie de vraagstelling al aangeven dat het VB racistisch is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 29 mei 2006 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
CD&V/N-VA: +4.7% VB: +4.1% SP.a-Spirit: -2.5% VLD-Vivant: -5.1% Groen!: -1.1% Laaiend enthousiast? Hangt af voor wie je bent natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vreesde er gewoon voor dat velen zich zouden hebben laten vangen door de hetze tegen VB.........maar de Vlaming is verstandiger dan dat, blijkt nu ![]() En ook zoals Antoon stelt......Als je vergelijkt met de vorige verkiezingen is het helemaal feest ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nah! Je moet ze zo interpeteren, zodat ze je best uitkomen!
![]() Om correct te zijn moet je ze vergelijken met de laatste gemeenteraardsverkiezingen. Als we ons nu eens enkel zouden focussen op deze twee cijfers? Dan kunnen we er beide van genieten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |