Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 mei 2006, 02:13   #1
Grijze Wolf
Vreemdeling

Standaard autochtonen/allochtonen

Ik ben die, opgedrongen, terminologie beu.
Ik ben geen autochtoon, ik ben Vlaming.

De allochtonen : het zijn mensen van diverse achtergronden.
Turken, Marrokanen, ...enz.

Ik vergelijk met de Joodse bevolking in Antwerpen.
Er zijn Antwerpse Joden = Joodse mensen die hier wonen maar niet aangepast zijn (winkeltjes in de Pelikaanstraat).
Het overgrote deel zijn Joodse Antwerpenaren. Mensen van Joodse origine maar die Antwerpenaar zijn.
Zij werken mee aan de opbouw van Antwerpen (en van Vlaanderen).

Er zijn vele gemeenschappen in Antwerpen : Chinezen, Italianen, Polen, Joden. Turken, Indiërs...enz.
Alles past in elkaar.

En dan de mensen uit Marrokko.
Waarom zijn ze zo arrogant, waarom zijn ze zo racistisch tegen ons ? Waarom kunnen wij dat niet aanklagen bij het CGKR ?
Ach niet allemaal, maar vooral een reeks jongeren die het verpesten.

Zowel in mijn familie, bij mijn buren, bij mijn kennissen, hebben wij problemen, confrontaties gehad met dit soort mensen.
Bv:
1) een jonge vrouw, familie, is boodschappen gaan doen, is aan't uitladen thuis. Er komen 2 allocht.. voorbij. Zij wordt uitgemaakt voor hoer en ze gooien potjes confituur en eieren op de grond.
2) mijn zoon gaat met 2 vrienden naar zijn sportclub op Antwerpen-Zuid.
In de straat waar ze steeds langs gaan, staan ze voor een 10-tal allocht..,jongeren die hen uitdagen (oa. christen hond). Zij zijn omgekeerd en via een andere straat naar hun club gegaan.
3) ik moet met mijn auto, uit de garage vertrekken, ga op de oprit staan.
Er staat een auto voor de garage. Geen probleem ik vraag, "wilt u zich even verzetten". Twee allocht..., zij verweten mij een racist te zijn en bleven nog een tiental minuten staan.
4) in de buurt is er een school met veel allocht.., mijn vrouw (67 jaar) gaat boodschappen doen, regelmatig lopen zij met 3 �* 4 man, naast elkaar op het voetpad. Voor mijn vrouw is verder gaan uitgesloten, zij zet zich opzij en dan krijgt ze nog een stomp.

Voor wie denk je dat al die mensen en hun omgeving stemmen ?
Toch maar voor de enigen die nog voor ons opkomen, want wij mogen niets meer zeggen, wij zijn de racisten.

Begin toch eens na te denken !
Grijze Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 08:00   #2
sn00py
Banneling

Standaard

Grijze Wolf,

u heeft blijkbaar ook dat onveiligheidsgevoel. Ja, het is louter UW gevoel. Het is door uw eigen racistisch vooroordeel dat u dit gevoel heeft. Steek het niet weg, u BENT racistisch, want u bent Vlaming. Alle democratische verkozenen zijn het er nu roerend over eens: de Vlamingen zijn racisten. Er is te veel racisme in onze maatschappij. Jef Vermassen geeft u nog een excuus: u ademt het dagelijks in, dankzij de Boze Partij. Eigenlijk is het dus uw schuld niet. Maar volgens De Gucht dan weer wel: u geeft hier immers openlijk toe op de Bozen te stemmen, dus u geeft hen de kans hun racisme in de maatschappij te spuien.
Nogmaals: er is geen onveiligheid. U heeft enkel het gevoel zich niet veilig te voelen:

1. Die jonge vrouw: als er "hoer" naar geroepen wordt, betekent dat in het Allochtoons: "Zullen we u helpen uitladen, mevrouw?". Die gasten zijn zo vriendelijk te helpen en mevrouw zal ze een boze, racistische blik gestuurd hebben...wedden dat ze haar potje confituur zelf op de grond gegooid heeft om die arme allochtonen weer eens te besmeuren...
2. Uw zoon wordt uitgemaakt voor "Christen hond". Draagt hij kettinkje met een kruisje? Wat een vuile racist is dat? Beseft hij niet dat hij daarmee aanstoot geeft aan mensen van een andere religie? Eigen schuld...
3. "Wilt u zich even verzetten?" hoe durft u dat te vragen aan een andersgekleurde medemens? U hebt het zelf gezocht voor racist uitgescholden te worden, want u bent er blijkbaar één van het allerzuiverste allooi...
4. Wedden dat uw vrouw geen hoofddoek draagt? Tja, dan is het toch normaal dat ze een tikje krijgt.

U ziet het: het ligt volledig aan uzelf en uw familie.
Stem op een democratische partij, want zij weten hoe ze u van dat gevoel moeten af helpen.

Het Beleid
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 11:17   #3
Ploertendoder
Banneling

Ploertendoder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grijze Wolf Bekijk bericht

Er zijn Antwerpse Joden = Joodse mensen die hier wonen maar niet aangepast zijn (winkeltjes in de Pelikaanstraat).
Het overgrote deel zijn Joodse Antwerpenaren. Mensen van Joodse origine maar die Antwerpenaar zijn.

Er zijn vele gemeenschappen in Antwerpen : Chinezen, Italianen, Polen, Joden. Turken, Indiërs...enz.
Alles past in elkaar.

Waarom zijn ze zo arrogant, waarom zijn ze zo racistisch tegen ons ? Waarom kunnen wij dat niet aanklagen bij het CGKR ?

Zowel in mijn familie, bij mijn buren, bij mijn kennissen, hebben wij problemen, confrontaties gehad met dit soort mensen.
Bv:
1) een jonge vrouw, familie, is boodschappen gaan doen, is aan't uitladen thuis. Er komen 2 allocht.. voorbij. Zij wordt uitgemaakt voor hoer en ze gooien potjes confituur en eieren op de grond.
In de straat waar ze steeds langs gaan, staan ze voor een 10-tal allocht..,jongeren die hen uitdagen (oa. christen hond). Zij zijn omgekeerd en via een andere straat naar hun club gegaan.
Er staat een auto voor de garage. Geen probleem ik vraag, "wilt u zich even verzetten". Twee allocht..., zij verweten mij een racist te zijn en bleven nog een tiental minuten staan.
4) in de buurt is er een school met veel allocht.., mijn vrouw (67 jaar) gaat boodschappen doen, regelmatig lopen zij met 3 �* 4 man, naast elkaar op het voetpad. Voor mijn vrouw is verder gaan uitgesloten, zij zet zich opzij en dan krijgt ze nog een stomp.

Toch maar voor de enigen die nog voor ons opkomen, want wij mogen niets meer zeggen, wij zijn de racisten.

Brussel, Antwerpen, ... daat zijn verloren steden, enkel nog goed om er met de atoombommenwerper eventjes langs te scheren.
Ploertendoder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 11:19   #4
Ploertendoder
Banneling

Ploertendoder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Grijze Wolf,

u heeft blijkbaar ook dat onveiligheidsgevoel. Ja, het is louter UW gevoel. Het is door uw eigen racistisch vooroordeel dat u dit gevoel heeft. Steek het niet weg, u BENT racistisch, want u bent Vlaming. Alle democratische verkozenen zijn het er nu roerend over eens: de Vlamingen zijn racisten. Er is te veel racisme in onze maatschappij. Jef Vermassen geeft u nog een excuus: u ademt het dagelijks in, dankzij de Boze Partij. Eigenlijk is het dus uw schuld niet. Maar volgens De Gucht dan weer wel: u geeft hier immers openlijk toe op de Bozen te stemmen, dus u geeft hen de kans hun racisme in de maatschappij te spuien.
Nogmaals: er is geen onveiligheid. U heeft enkel het gevoel zich niet veilig te voelen:

1. Die jonge vrouw: als er "hoer" naar geroepen wordt, betekent dat in het Allochtoons: "Zullen we u helpen uitladen, mevrouw?". Die gasten zijn zo vriendelijk te helpen en mevrouw zal ze een boze, racistische blik gestuurd hebben...wedden dat ze haar potje confituur zelf op de grond gegooid heeft om die arme allochtonen weer eens te besmeuren...
2. Uw zoon wordt uitgemaakt voor "Christen hond". Draagt hij kettinkje met een kruisje? Wat een vuile racist is dat? Beseft hij niet dat hij daarmee aanstoot geeft aan mensen van een andere religie? Eigen schuld...
3. "Wilt u zich even verzetten?" hoe durft u dat te vragen aan een andersgekleurde medemens? U hebt het zelf gezocht voor racist uitgescholden te worden, want u bent er blijkbaar één van het allerzuiverste allooi...
4. Wedden dat uw vrouw geen hoofddoek draagt? Tja, dan is het toch normaal dat ze een tikje krijgt.

U ziet het: het ligt volledig aan uzelf en uw familie.
Stem op een democratische partij, want zij weten hoe ze u van dat gevoel moeten af helpen.

Het Beleid
Als je het mij vraagt is Grijze Wolf een vuile racist.
Ploertendoder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 11:35   #5
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Weer zo ene...

Oftewel kies je dan voor de gemakkelijke oplossing: VB (inhoudsloos, simplistisch, racistisch, extreem-rechts, ...) te stemmen

Oftewel ga je dan op zoek naar wat er fout zit, wat er fout is gegaan, wat 'het beleid' fout deed en doet, hoe het komt dat net sinds de opkomst van het neoliberalisme (en dus privatiseringen, de afbraak van sociale rechten, verhoudingsgewijs minder geld voor onderwijs, zorg, ...), het VB aan stemmen wint, ... (en bij dit alles in acht nemend dat elk mens gelijkwaardig wordt beschouwd.)
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 13:00   #6
Knorretje
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Weer zo ene...

Oftewel kies je dan voor de gemakkelijke oplossing: VB (inhoudsloos, simplistisch, racistisch, extreem-rechts, ...) te stemmen
De gemakkelijkste oplossing komt van de zelfverklaarde democratische partijen : die steken al 5 decennia's hun kop onder de grond.

Citaat:
Oftewel ga je dan op zoek naar wat er fout zit, wat er fout is gegaan,
Daar moet je taboetjes voor doorbreken en het lef om dat te doen hebben de zelfverklaarde democratische partijen nog steeds niet.

Citaat:
wat 'het beleid' fout deed en doet
, dat wordt al jarenlang aangekaart door het VB, helaas vertikt men om te luisteren.

Citaat:
hoe het komt dat net sinds de opkomst van het neoliberalisme (en dus privatiseringen, de afbraak van sociale rechten, verhoudingsgewijs minder geld voor onderwijs, zorg, ...), het VB aan stemmen wint, ... (en bij dit alles in acht nemend dat elk mens gelijkwaardig wordt beschouwd
Ook de VB-stemmer of blijft het politiek correct om die ongelijkwaardig te beschouwen en politiek te discrimineren?
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 13:17   #7
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

De zelfverklaarde democratisch partijen hebben nu waar ze jaren voor gestreden hebben: de opdeling WIJ/ZIJ in de maatschappij: nl. de anti-vlaamse racisten vs. de vlaamse racisten. (niet-vlaamse racisten bestaan natuurlijk niet, daarom kunnen er ook geen vlaamse anti-nietvlaamse racisten zijn).

Laatst gewijzigd door circe : 27 mei 2006 om 13:17.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 14:09   #8
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grijze Wolf Bekijk bericht

Alles past in elkaar.

Bv:

Ik denk dat hier idd de kern vh probleem ligt.
Kleine incidenten die op zichzelfstaand te weinig gewicht in de schaal leggen om er actief tegen op te treden maar samengeteld een hoop frustraties en ongenoegen veroorzaken.
De traditionele partijen hebben dit soort van ongenoegen wat gebanaliseerd, maar hiermee geen oplossing gegeven aan het probleem.
Spijtig, gemiste kans
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 22:51   #9
Harald
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
De zelfverklaarde democratisch partijen hebben nu waar ze jaren voor gestreden hebben: de opdeling WIJ/ZIJ in de maatschappij: nl. de anti-vlaamse racisten vs. de vlaamse racisten. (niet-vlaamse racisten bestaan natuurlijk niet, daarom kunnen er ook geen vlaamse anti-nietvlaamse racisten zijn).
Hier kan ik even niet volgen. Maar dat zal wel aan het late uur liggen.

Ik heb net een langdurige discussie over o.a. racisme afgesloten op het forum van Kif Kif. Nou ja, afgesloten. Ik word verbannen. Nota bene omwille van het citeren van een verslag van het CGKR!

Wat heb ik geleerd uit die discussie? Wel, dat Vlamingen racist zijn. En waarom? Omdat de definitie zo gemaakt is.

Racisme is de (verwerpelijke) gedachte dat sommige rassen minderwaardig zijn. Deze gedachte is volkomen voorbijgestreefd. Volgens wetenschappers zijn er zelfs geen verschillende (mensen)rassen.

Daarom heeft men de definitie van racisme moeten aanpassen. Racisme is nu discriminatie op grond van afkomst of nationaliteit.

Discriminatie is een verboden handelswijze van een overheid tegenover haar burgers. Noch de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens, noch de Europese Verklaring van de Rechten van de Mens zien discriminatie als iets tussen burgers.

De antidiscriminatiewet voorziet een totaal andere definitie van discriminatie - en dus racisme - dan wat altijd verstaan werd door de UVRM en de EVRM.
Het racisme in Vlaanderen is puur het gevolg van de definitie in de wet.

De overheid heeft zich niet te moeien met het privé-leven. De Vlaming die zijn woning verhuurt vindt dat hij die mag verhuren aan wie hij wil. Dat maakt hem racist.
De andere Vlamingen geven hem gelijk. Dat maakt hen ook racisten.
Vlaamse racisten zijn niet meer of niet minder dan overtuigde verdedigers van de democratie.

mvg

Harald.
Harald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 08:39   #10
Gargamel
Banneling

Standaard

Hier,beetje verrijkende cultuur

*knip*

Het is niet toegestaan te linken naar de site in kwestie. Ongeacht of de website nu echt is, of satire of een haox, er staan duidelijke oproepen tot geweld op. Aangezien oproepen tot geweld verboden is bij wet, kunnen we links naar deze website niet tolereren. Het is wel toegestaan over de website te discussiëren. Dat dient echter te gebeuren zonder links naar de site en zonder het copiëren van stukken tekst die oproepen tot geweld. Wie dit nog wel doet zal een verwittiging krijgen voor het oproepen tot geweld.

Mvg,

Diatonos.

Laatst gewijzigd door Diatonos : 28 mei 2006 om 19:02.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 09:16   #11
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weer zo ene...

Oftewel ga je dan op zoek naar wat er fout zit, wat er fout is gegaan, wat 'het beleid' fout deed en doet, hoe het komt dat net sinds de opkomst van het neoliberalisme (en dus privatiseringen, de afbraak van sociale rechten, verhoudingsgewijs minder geld voor onderwijs, zorg, ...), het VB aan stemmen wint, ... (en bij dit alles in acht nemend dat elk mens gelijkwaardig wordt beschouwd.)
Neoliberalisme, de afbraak van sociale rechten,... klinkt goed, maar ik heb daar nog geen bewijzen van gezien. Wanneer is het neoliberalisme opgekomen? Welke sociale rechten zijn er sindsdien afgebroken? En kun je een oorzakelijk verband aantonen?

PS: Je mag zelfs de SP en de PS als neoliberaal bestempelen ('burgerlijke partijen', om het marxistisch te zeggen), want als je dat niet doet, wordt je bewijsvoering helemaal onmogelijk.

Laatst gewijzigd door Stratcat : 28 mei 2006 om 09:18.
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 10:32   #12
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Beste mensen,

22 jaren geleden leefde m'n grootvader in brussel op een app. was een echte brusselaar en sprak beide talen met het typisch brussels accent wat ik zeer grappig vond.

Ik denk dat City2 toen nog niet zo lang bestond, en deze wilde eens af en toe met z'n vrouw eens rondwandelen en er een koffietje nemen.

Wel het is bij een paar keer gebleven wat hij was bang van 'les marocain qui vole". Hadden toen al de reputatie ivm hun gedrag. M'n grootvader was zeker geen racist, maar je voelde dat hij van dat soort volk niets moest hebben. Omwille van hun mentaliteit en dit heeft niets te maken met huidskleur. Zo is dat bij vele vlamingen ook zo, ze zijn geen racist, maar lusten die maghreb mentaliteit niet. Jammerlijk komt die arrogante-irritante mentaliteit meestal maar bij maghreb personen voor! Heb er ook geen verklaring voor. Aziaten,itlaianen,.... mentaliteit ok.

Jammer dat een oude persoon die nog goed te been was verplicht is thuis te blijven omdat het destijds al gevaarlijk was voor oudjes in de brusselse straten. Dit is al 22 jaren geleden en ik denk niet dat het verbeterd is .

Politici deden aan het vreemdelingenprobleem toen al evenveel als nu : [SIZE=6]NIETS[/SIZE]

Wat brengt ons de volgende 22 jaar!!!!!!!!!

Laatst gewijzigd door colargo : 28 mei 2006 om 10:42.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 14:06   #13
StevenNr1

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier Bekijk bericht
Wanneer is het neoliberalisme opgekomen?
Jaren '80 en sterker na de val van de S-U en verdere ontwikkeling EU met Maastricht e.a.
Citaat:
Welke sociale rechten zijn er sindsdien afgebroken? En kun je een oorzakelijk verband aantonen?
Zie bijv. http://www.ptb.be/scripts/article.ph...ABW&obid=29216
Citaat:
PS: Je mag zelfs de SP en de PS als neoliberaal bestempelen ('burgerlijke partijen', om het marxistisch te zeggen), want als je dat niet doet, wordt je bewijsvoering helemaal onmogelijk.
Ja maar ja, u kent het al
Oud 28 mei 2006, 14:30   #14
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jaren '80 en sterker na de val van de S-U en verdere ontwikkeling EU met Maastricht e.a.
Zie bijv. http://www.ptb.be/scripts/article.ph...ABW&obid=29216
Ik lees in de pvda-propaganda over het globaal plan en het generatiepact geen bewijs voor systematische afbraak van sociale rechten sinds de vermeende opkomst van het neoliberalisme. Vermindering van werkgeversbijdragen voor RSZ is voor mij b.v. geen synoniem voor afbraak van sociale rechten. Maar ik ben dan ook geen communist.

Citaat:
Ja maar ja, u kent het al
Tja, ik hoor die verhalen al 20 jaar verkondigd worden door extreem-links.
En al 20 jaar zie ik dat de realiteit er niet mee in overeenstemming is.
Oud 28 mei 2006, 15:14   #15
gsus
Lokaal Raadslid

gsus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Beste mensen,

22 jaren geleden leefde m'n grootvader in brussel op een app. was een echte brusselaar en sprak beide talen met het typisch brussels accent wat ik zeer grappig vond.

Ik denk dat City2 toen nog niet zo lang bestond, en deze wilde eens af en toe met z'n vrouw eens rondwandelen en er een koffietje nemen.

Wel het is bij een paar keer gebleven wat hij was bang van 'les marocain qui vole". Hadden toen al de reputatie ivm hun gedrag. M'n grootvader was zeker geen racist, maar je voelde dat hij van dat soort volk niets moest hebben. Omwille van hun mentaliteit en dit heeft niets te maken met huidskleur. Zo is dat bij vele vlamingen ook zo, ze zijn geen racist, maar lusten die maghreb mentaliteit niet. Jammerlijk komt die arrogante-irritante mentaliteit meestal maar bij maghreb personen voor! Heb er ook geen verklaring voor. Aziaten,itlaianen,.... mentaliteit ok.

Jammer dat een oude persoon die nog goed te been was verplicht is thuis te blijven omdat het destijds al gevaarlijk was voor oudjes in de brusselse straten. Dit is al 22 jaren geleden en ik denk niet dat het verbeterd is .

Politici deden aan het vreemdelingenprobleem toen al evenveel als nu : [SIZE=6]NIETS[/SIZE]

Wat brengt ons de volgende 22 jaar!!!!!!!!!
Door automatisch te veronderstellen dat er iets is als een Maghreb-mentaliteit en die ook als arrogant-irritant te bestempelen en dan nog Noord-Afrikaanse mensen vermijden, dat maakt u weldegelijk racistisch. Ik weet niet of u de mening van uw grootvader deelt, maar zoja, u bent beide [SIZE=6]RACIST[/SIZE]
gsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 15:22   #16
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gsus Bekijk bericht
Door automatisch te veronderstellen dat er iets is als een Maghreb-mentaliteit en die ook als arrogant-irritant te bestempelen en dan nog Noord-Afrikaanse mensen vermijden, dat maakt u weldegelijk racistisch. Ik weet niet of u de mening van uw grootvader deelt, maar zoja, u bent beide [SIZE=6]RACIST[/SIZE]
Dat heb je toch maar eens goed gezegd hé, voor iemand met zijn kop in het zand is dat al een hele prestatie
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 15:47   #17
gsus
Lokaal Raadslid

gsus's schermafbeelding

Standaard

Na 50+ posts heeft u mij helemaal psychologisch doorgrond, en mijn politieke voorkeur heeft ook geen geheimen meer voor u.

Maar iets constructiefs toevoegen, ho maar.

Als je niet akkoord bent met wat ik zeg, zeg dat dan en het liefst nog met een paar argumenten bij.
Of heb ik weldegelijk gelijk?
Oud 28 mei 2006, 16:13   #18
StevenNr1

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier Bekijk bericht
En al 20 jaar zie ik dat de realiteit er niet mee in overeenstemming is.
?

@gsus: Ik kan u enkel bijtreden
Oud 28 mei 2006, 16:31   #19
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gsus Bekijk bericht
Na 50+ posts heeft u mij helemaal psychologisch doorgrond, en mijn politieke voorkeur heeft ook geen geheimen meer voor u.

Maar iets constructiefs toevoegen, ho maar.

Als je niet akkoord bent met wat ik zeg, zeg dat dan en het liefst nog met een paar argumenten bij.
Of heb ik weldegelijk gelijk?

Alsof uw bijdrage wel constructief was zeker? Een constructieve bijdrage = proberen die man zijn probleem op te lossen. Uw bijdrage: u bent een racist (en uw probleem bestaat niet/uw probleem is uw eigen schuld).
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 17:06   #20
gsus
Lokaal Raadslid

gsus's schermafbeelding

Standaard

Tijdens heel zijn verhaaltje beweerde hij dat zijn grootvader niet racistisch was, dat was onjuist en wou ik toch even weerleggen. Over jezelf oordelen of je racist bent, zou wel heel makkelijk zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be