![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet hopeloos worden beste forum-nerds, het forum van el turco is eventjes buiten zicht, het zal nog eventjes duren vooralleer het nieuwe forum gelanceerd zal worden, alles is klaar alleen nu tijdens het examen periode is het onmogelijk voor de lancering, dus beste nerds het is nog afwachten....
![]()
![]() |
#2 |
|
![]() Btw: el turco says:"weinig actie op forum stoort mij ook .. en dat ik zoveel moest coderen, voor paar reacties van jullie .. men karakter is daar ni gepast voor".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom; het El Turco-forum is bij deze opgedoekt.
Aan mij zal het niet gelegen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Simon says(el turco):''tijdens examen aan een forum werken (coderen,vragen beantwoorden, ..) gon ik ni doen + actieve medewerking is een bijkomende factor'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Is ni opgedoekt alleen door die adds is het teveel geworden...
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |