![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() [SIZE=2]"Slagen bleven altijd binnen de perken"[/SIZE]
[SIZE=2]di 13/06/06 - Drie islamleerkrachten die lesgeven aan de grootste moskee van Antwerpen, in Borgerhout, blijven in de cel. De raadkamer heeft de aanhouding van de drie verlengd. Ze zitten vast op verdenking van kindermishandeling.[/SIZE] De advocaten van de verdachten geven toe dat de leerlingen van de koranschool geslagen werden, maar zeggen dat dat altijd binnen de perken bleef. Ze geven ook toe dat ze met een rubberen slang op de vingers sloegen van leerlingen, maar ontkennen dat dat verwondingen zou hebben veroorzaakt. Een aantal leerlingen was vorige week thuisgekomen met verwondingen. Daarop hadden enkele ouders een klacht ingediend. In totaal zouden er achttien kinderen slachtoffer zijn. De drie gaan wel in beroep tegen hun aanhouding. bron: vrt-nieuws.net Tja, als kleine islamietjes niet horen willen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Niet op zijn minst al een positieve wending.
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als blijkt dat die islamleraars schuldig zijn mogen ze die van mijn part direct het eerste vliegtuig terug op zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik ga les geven in een Koranschool, dan kan ik lustig marokaanse kinders slagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou je bij het bestraffen van misdaden rechtsongelijkheid hanteren tussen inwoners van eenzelfde staat?
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Slagen is niet hetzelfde als slaan. ![]()
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." Evelyn Beatrice Hall (Misschien geen origineel onderschrift, maar ik weet tenminste van wie het komt) Laatst gewijzigd door FISHERMAN : 13 juni 2006 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() idd... inkaderen die hap, Staaf !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Iedereen maakt wel eens een typefout.(dit is niet hetzelfde als een woord met de verkeerde betekenis gebruiken)
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Rob is vrijgesproken moest ge op Mars wonen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had iemand van SPIRIT (een Mohammed) al niet voorgesteld om het slaan van kinderen door ouders opnieuw in te voeren
![]() Eens zien of dit ook moet kunnen in het kader van de maxime dat alle culturen gelijkwaardig zijn...
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Partijlid
|
![]() Het zou natuurlijk ook kunnen dat die kinderen kleine ettertjes zijn die door hun ouders niet fatsoenlijk opgevoed werden, zodat de moegetergde leerkrachten geen ander middel meer zagen om de klas onder controle te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() in dat geval kunnen de leraars de kinderen nog altijd verder weigeren.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |