![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Er wordt hier op dit forum heel wat afgezeverd over allochtone handtassendieven enzo. Da's ok. Maar laten we de echte harde drama's en problemen niet verbergen.
Stekene, Waasland: een Vlaamse autochtone man snijdt de keel van zijn vrouw over, snijdt de keel van zijn dochtertje over, en pleegt vervolgens zelfmoord. Een baby en de hond overleefden het drama. Gewoon, stress meneer. Ik heb alles: een fermette, twee autos, ne kunstvijver in den hof, en ik werk keihard (Somers zegt dat wij hardwerkende vlamingen zijn). Mijn vrouw en ik staan onder voortdurende stress en onze relatie lijdt daaronder. Ik heb ze dan maar allemaal afgemaakt. Dit nieuws, en: meer en meer gedwongen opnames in de psychiatrie + de hoge zelfmoordcijfers bij Vlaamse autochtone jongeren... Voor vele blanke autochtonen is het leven kort, miserabel en weten ze niet wat ze met problemen moeten aanvangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Wat een sarcastische uiteenzetting.
Hoe is dat vergelijkbaar met 'kleine' criminele allochtonen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Waarom gebeuren zulke familiedrama's niet bij allochtonen?
Simpel, ze willen niet werken en zitten dus ook niet onder de stress. Waarom zitten er geen allochtone jongeren in de psychiatrie en met zelfmoordneigingen? Simpel, ze willen niet naar school en kunnen dus ook geen schoolproblemen hebben. Waarom stelen allochtone jongeren handtassen? Simpel, ze gaan gewoon niet naar school en hangen dus rond op straat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Merkwaardig genoeg heb ik naar aanleiding van dat walgelijke gezinsdrama in Stekene nog geen politieke reacties gehoord van de premier en van de kopstukken van de verschillende partijen, noch heb ik gehoord welke politieke conclusies men hieruit kan trekken en welke politiekers een klimaat gecreëerd hebben die dergelijke drama's mogelijk maken. Ook zal er naar aanleiding van dat gezinsdrama hoogstwaarschijnlijk geen nationale mars worden gehouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een kinkel zou voor minder jaloers worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
't Is straf dat u de beweegredenen vd dader kent, hoewel hij zelfmoord heeft gepleegd. U was met andere woorden op de plaats van delict ![]() En dan de link met handtasdiefstal ![]() Eén ding bewijst deze thread wel.....op een IQ-test haalt u de 90 niet, da's wel zeker.....idioot Laatst gewijzigd door zorlac : 11 juni 2006 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of toch veel minder. waaraan zou het liggen? aan de immigratie toch niet zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou er niet van verschieten, sommigen spreken zelfs al Nederlands.
![]() Laatst gewijzigd door Bhairav : 11 juni 2006 om 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Met immigratie heeft dit idd geen kl*ten te maken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Over zulke gezinsdrama's kan je 1000den draden opstarten, er kunnen zich 1000den psychologen, psychiaters e.d.m. over buigen. Elk drama heeft zo zijn eigen oorzaken denk ik, maar ik denk evenzeer dat er toch egens een gemeenschappelijk factor aanwezig is, zoals financiële problemen, echtscheidingen, ongeneeslijke ziekten, depressies. Eén van die oorzaken komen steeds terug. Dikwijls is het een het gevolg van het ander. Echtscheidingen monden vaak uit in financiële problemen en depressies. Een ongeneeslijke ziekte kan dan weer leiden tot depressies enz.enz.
Als iemand er echt van overtuigd is dat zijn/haar leven geen waarde meer heeft en zelfmoord wil plegen, dan is er één ding dat ik niet snap; waarom je gezinsleden meesleuren naar het abaddon? Maar, hier weer onmiddellijk de tegenstellingen allochtoon/autochtoon bijsleuren is dan weer gewoon oerdom en getuigt mijns inziens van een IQ kleiner dan de schoenmaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Grondig gedegouteerd, Desiderius.
![]() |
![]() |
#17 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Eén van die oorzaken komen steeds terug. Dikwijls is het een het gevolg van het ander. Dit mondt vaak uit in financiële problemen en depressies. Maar, hier weer onmiddellijk een eenzijdig beeld over allochtonen ophangen is dan weer gewoon oerdom en getuigt mijns inziens van een IQ kleiner dan de schoenmaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Een familiedrama eindigend in een zinloze en gruwelijke moordpartij en het enige wat jij weet te doen, is de kans met beide handen aan te grijpen om buiten elke verband hiermee, het wangedrag van allochtone boefjes wat te relativeren = te vergoelijken en tegelijk de "blanke autochtonen" 'eens lekker en met leedvermaak door het slijk te halen. Krijg jij trouwens het woord Vlaming, Belg of Europeaan niet meer over de lippen ? "Blanke autochtoon" ! Noem ons gewoon "ongekleurde inboorlingen" want dat is tenslotte wat je in je idiote taalgebruik doet. Zielige figuur ben jij. Toch niet toevallig van linkse signatuur ? |
|
![]() |
![]() |