![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u in deze moeilijke periode bereid uw steun te betuigen aan het Vlaams Belang ? | |||
Ja, als trouwe Vlaams Belang kiezer betuig ik mijn onvoorwaardelijke steun aan het Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
28 | 62,22% |
Ja, los van mijn kiesgedrag ben ik bereid mijn morele steun te betuigen aan het Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
17 | 37,78% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Naar aanleiding van de walgelijke moorden van 11 mei 2006 is er een groteske hetze ontstaan tegen het Vlaams Belang en vinden sommigen het zelfs nodig de Vlaams Belang kiezers te criminaliseren.
Met deze hetze proberen de sleurpartijenpolitiekers alleen maar de aandacht af te leiden van het falen van de multiculturele maatschappij, en van het feit dat de sleurpartijenregeringen er niet in slagen de veiligheid van de burgers te waarborgen. Het Vlaams Belang hoeft zich echter niet in het defensief te laten duwen. Het is uitgerekend de verdienste van het Vlaams Belang dat zij een aantal prangende problemen op de politieke agenda heeft gezet. Daarom zou ik alle forumleden die voor het Vlaams Belang stemmen, evenals alle forumleden die het niet eens zijn met de huidige hetze tegen het Vlaams Belang, willen oproepen om in deze moeilijke periode hun (morele) steun te betuigen aan het Vlaams Belang. Laatst gewijzigd door Cynicus : 27 mei 2006 om 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh... Neeeen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik überhaupt mijn steun betuigen aan een partij zoals het VB?
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
't Komt al eender uit.
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben het niet eens met de recente beschuldigingen dat Vlaams Belang verantwoordelijk zou zijn voor een klimaat van racisme, onverdraagzaamheid, e.d. Maar het nut van een morele steunbetuiging aan deze partij zie ik niet meteen in. Individuele mandatarissen, leden en/of kiezers van Vlaams Belang die onterecht geviseerd worden, kunnen daar natuurlijk wel nood aan hebben.
Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 27 mei 2006 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Als je hoort op welke wijze die Turkse moeder over FDW sprak ... Dat hij moet gestopt worden ...
De jarenlange demonisering van het VB is zijn vruchten aan het afwerpen. Stilaan maar zeker glijden we af naar een burgeroorlog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik laat mij niet in een hokje duwen. Ik heb mijn eigen visie over het VB en deze is gestoeld op persoonlijke ervaringen.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie haat zaait, zal oorlog oogsten.
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tussen wie zou die burgeroorlog dan wel hebben plaatsgevonden? Tussen Vlamingen en Walen? Tussen autochtonen en allochtonen? In beide gevallen is het VB de eerste persoon om te stigmatiseren en te verwijten en dan komt u hier doodleuk vertellen dat het VB de burgeroorlog poogt tegen te houden.
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ik blijf trouw aan mijn partij.Er is geen reden om ontrouw te worden.Heel de hetze is overdreven.De kiezers zullen ook trouw blijven.Als er een paar slappelingen de partij ontrouw worden is dat een bonus.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Schepen
|
![]() Ik blijf zeker trouw aan de enige echte Vlaamse partij - Vlaams Belang
![]() en idd er is zeker geen reden om ontrouw te zijn op dit moment |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Eeuwig trouw
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Ich schwöre Dir, Adolf Hitler, als Führer und Kanzler des Reiches Treue und Tapferkeit. Ich gelobe Dir und den von Dir bestimmten Vorgesetzten Gehorsam bis in den Tod, so wahr mit Gott helfe."
![]() Laatst gewijzigd door Praetorian : 27 mei 2006 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar liever trouw aan de partij dan aan de ideologie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Wederom een héél schoon voorbeeld van wat het VB inhoudt: paniek zaaien en oogsten en er voor zorgen dat mensen zich niet meer op hun gemak voelen. Goe bezig gasten.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat er dezer dagen geen VB nodig is om paniek te zaaien en zich ongerust te voelen.
Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 mei 2006 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Stomme poll.
Vlaamsnationalisten hebben geen schouderklopjes of sussende woordjes nodig. Hun mentale en fysieke weerbaarheid en de kracht van hun overtuiging voldoet ruimschoots om weerstand te bieden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() groot gelijk
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() ik zie géén andere partij die dezelfde ideologie verdedigt.
![]() |