![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar eigenlijk zou de ware beweegreden moeten zijn, dat den Elio daar niets te zoeken heeft. Zijn communicatie zorgt net voor een verdere verzuring en frustratie bij de Vlaamse bevolking. Zijn halsstarrige houding en zijn ambiguïteit tijdens de laatste PS-crissisen tonen aan dat de man niet van goede wil is én dat zijn communicatie zelfs tekort schiet binnen de eigen rangen. Daarenboven wil ik, als student aan het hiepso, deze man op geen enkele manier verbonden weten aan de hogeschool waar ik studeer. Maar deze beweegreden is uiteraard volledig persoonlijk... Concreet: WANNEER? DONDERDAG 22 JUNI 2006 (vanaf 19.30) WAAR? R. DE RUDDERLAAN in KORTRIJK (departement HIEPSO) Gratis bussen vanaf het station van Kortrijk ACHTERAF: afterparty en een receptie (georganiseerd van de hogeschool en dus niet echt mijn verantwoordelijkheid)
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wetende wat die man allemaal vertegenwoordigt als PS-voorzitter en nog veel meer kan die uitnodiging enkel maar betekenen: Ofwel dat de politiek correcten totaal verblind zijn. Ofwel dat mensen met meer verstand die man, en al waarvoor hij staat, totaal in de vernieling willen rijden. Laatst gewijzigd door luc broes : 10 juni 2006 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Denk goed na voor ge iets doet.
Denk na. Doe iets media-fähig en niet de klassieke trut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat u door baarle niet opjutten.
Keihard reageren! Veel Vlaamse leeuwen. Harde actie. ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Thanks Staaf, 't was een tijdje geleden dat ik nog zo gelachen heb. Laatst gewijzigd door baarle : 10 juni 2006 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bent U zeker aan het HIEPSO te studeren? Zo ja, sta me toe te vermelden dat uw inzichten in de communicatie en marketing strategie toch dat ietsje 'jeneséskwa' kunnen gebruiken. Het idee om tutti op dit forum uit te nodigen op andermans feestje, ttz. partycrashen in het erelintjes circuit ..Ik weet het zo nog niet. Eregewijs, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 10 juni 2006 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Ga naar Charleroi en laat je door Van Cau en Di Rupo inwijden in de geheimen van goede communicatie, en er gelijktijdig toch nog goed bij varen! En vooral: beleefd blijven op andermans feestjes. Zoals Di Rupo beleefd blijft op andermans kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Geen strategie (zoals wel duidelijk is) gewoon een oproep aan zij die het niet eens zijn met a. zijn komst b. waar hij voor staat c. wat hij communiceert
Daarnaast vind ik dat we als studenten toch ook iets in de pap mogen brokken. Blindelings meestappen in zijn tour de flandre vind ik gewoon een verkeerd, en onkritisch signaal, van een hogeschool. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Luc,
Het zou ook óns feestje moeten zijn (van zij die er studeren, inclusief mezelf) maar nee, wat krijgen we als klapstuk....Di Rupo! Voor de weinigen die al politiek geïnteresseerd zijn zal dit niet zozeer een welkome aanvulling zijn maar eerder een ergernis van jewelste... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Lees wie daarvan profiteert: http://forum.politics.be/showpost.ph...81&postcount=4 Laatst gewijzigd door baarle : 10 juni 2006 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Maar het ziet er wel naar uit dat zowel Jean Modaal als Jan Modaal gedegouteerd geraken door Di Rupo en trawanten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Dat is het hem net, we kregen geen enkele inspraak, we staan met de rug tegen de muur.
Dat zullen we zeker doen, maar zorgt die ene toespraak dan wel plots ervoor dat man recht heeft op een eretitel terwijl hij de ene communicatieve flater na de andere opstapelt?
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gewelddadigheid van de anti-Belgische krachten kunnen niet genoeg aan bod komen in de media.
JAn Modaal behoort ingelicht te worden welk soort Vlaanderen de separatisten voor ogen hebben: een beknepen landje waar men andersdenkenden niet via dialoog tegemoet komt, maar met intimidatie, en fysiek geweld nekt. Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
2) Als je dat recent artikel in La Libre gelezen hebt over Charleroi, kun je dan nog over vooroordelen spreken. En hoe zou een vooroordeel dan nog strenger kunnen zijn dan een rustig beredeneerd oordeel na kennisname vannde feiten? Of denk je dat Di Rupo en de PS niets met mekaar te maken hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() A. Geweld is geen optie (hoe minimaal dit ook moge zijn)
B. Afwijzing van de persoonlijking van de PS-staat is een doel |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Denk eens na hoe ge d�*t op een slimme, media-fähige manier aan bod kunt laten komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wist op voorhand naar wat voor school je ging (autoritair bestuurd zonder inspraak) en welke de politieke strekking er was (blijkbaar vredelievend, communicatief én open-minded t.a.v. Wallonië en de Waalse politici) De enige verdedigbare actie: eis samen met alle studenten die van uw gedacht zijn een wijziging van het programma onder dreiging van de school te verlaten en elders te gaan studeren. Of zijn de baten van een diploma hoger dan de kosten van een politiek statement te maken? Geen probleem hoor. Ik heb daar begrip voor. 8)
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() het sluipend gif der PS-indoctrine...
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Studenten hebben altijd inspraak geëist in het concrete beleid van hun universiteit, zeker als het over politieke aspecten ging. Geen reden waarom dat plots niet meer oirbaar zou zijn als het over de Belgische chouchou Di Rupo gaat. |
|
![]() |
![]() |