![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Minuutje om eens over na te denken...
Voor alle 'melkkoeien' in Europa..... Eerst een beetje geschiedenis. In het jaar 2000 na Christus, dus acht jaar geleden.... ![]() kregen we 1 US Dollar voor 1,2 Euro en 1 vat ruwe olie koste toen 60 Dollar. dus 1 vat koste 72 Euro. aan de pomp betaalde we 0,82 Euro voor 1 liter Diesel. In het jaar 2008 na Christus ,ergens midden Maart, nu dus...., krijgen we 1 US Dollar voor 0,65 Euro en 1 vat ruwe olie kost nu 110 Dollar. Dus 1 vat kost 70,1 Euro (Oeps ??!!...) aan de pomp betalen we 1,25 Euro voor 1 liter Diesel....... En nu, mijn beste melkkoeien stel ik me de volgende vraag : Als een 1 vat ruwe olie nu goedkoper is (in Euro) als in 2000, waarom betalen wij dan 50% meer voor 1 liter Diesel ?????!!!! Iemand moet hier serieus zijn zakken aan het vullen zijn ,dat kan niet anders ! Dus mijn beste 'melkkoeien' blijf braaf verder werken en hou jullie ogen gesloten, maar de dag komt dat de Dollar terug omhoog gaat en hier wil ik zelfs niet over spreken wat de gevolgen zullen zijn ..... Ik vraag me af of hier een redelijke uitleg voor is,of zit het ook tussen ons oren?? We zijn mischien 'melkkoeien' maar we zijn niet stom !!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 't Is allemaal de schuld van 't VB !
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Die vraag stel ik mij ook!! Ook de staat verdient er flink aan, maar toch, hoop ik, niet ZOVEEL!!
Waar gaat dit geld naartoe??? raffinaderijen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() De olieprijs lag in 2000 rond de 25 �* 30 Dollar, uw hele verhaaltje klopt niet.
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, de tweede keer in twee dagen ...
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Thomas- : 27 maart 2008 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() Er zijn voldoende alternatieve energiebronnen die de mensheid kunnen dienen maar die worden ons niet gegund door de overheid.En met overheid bedoel ik niet alleen die majoretten die we dagelijks op de idiotenbox te zien krijgen maar de hele schemerregeringen die daar achter de gordijnen de touwtjes in handen hebben.
Het volk wordt inderdaad op alle mogelijke manieren uitgemolken maar zolang het volk niet durft op te staan zal daar geen verandering in komen.Je krijgt tenslotte de overheid die je verdiend. Een goed alternatief is bijvoorbeeld je diesel omruilen voor zonnebloemolie.Rijd even goed en je bezoedeld je milieu niet zo.Momenteel betaal ik 57 eurocentjes de liter en rijd ik al 7 jaren op die biologische olie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms vraag ik me af of sommige forumleden wel toegang tot het Internet hebben ... ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom ze 20 keer dezelfde draden openen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() Ga nog maar wat op U hoorn blazen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Lange tenen of domweg uw middelbaar niet afgekregen, korporaal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer dan een verdubbeling van brandstofinkomsten. Wie zich dus nog vragen stelt is gewoon een kieken. En dit geld voor heel Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |