Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juni 2006, 18:08   #1
PAJOT
Banneling

Standaard Vrouwen die niet op het VB stemmen tekenen op termijn hun doodvonnis

Betsy Udink , een voor jullie onbekende vrouw , heeft onlangs het boek "Allah en Eva" op de markt gebracht.

Betsy is de vrouw van een Nederlandse diplomaat die samen met haar man zo'n 30 jaar van haar leven in islamitische staten heeft doorgebracht .
Ze weet dus waar ze over schrijft.

Haar verhalen doen je verbleken .
Het boek is één lange waarschuwing tegen deze ideologie.
"Waar islamieten een meerderheid krijgen is het gevaar groot dat de fanatieke vorm de bovenhand haalt en dan gaat de beschaving onherroepelijk overboord" stelt ze zeer duidelijk in dat boek.

Zij bezocht in die landen plaatsen waar de gemiddelde diplomatenvrouw nooit komt.
Als vrouw van de Nederlandse ambassadeur moesten ze wel beleefd blijven, haar overal ontvangen ...

Zo zag ze in een groot vuil winkelcentrum in Pakistan 7 christenen geëxecuteerd worden maar de westerse pers wist van niets...

Van moslims mag je nooit verwachten dat zij akkoord gaan om ergens als een minderheid te leven, schrijft ze verder...

Bij elk huiveringwekkend verhaal publiceert ze de juiste koranverzen die de aanzet en inspiratie vomden voor het gebeuren...

Jaarlijks zijn er honderden zogenaamde eremoorden op vrouwen.
Bijna nooit is er overspel in het geding.
Gewoon een stukje arm tonen of met een onbekende man enkele woorden wisselen is voldoende ...

Sommige vrouwen worden gewoon vermoord omdat mijnheer hen officieel verstoten heeft;

Met passie beschrijft ze het dagelijkse huishoudelijke geweld van slagen en verminkingen dat een overgroot deel van de vrouwen moet ondergaan in die islamwereld.

Ze beschrijft hoe vrouwen zich als krabben langs de muren in een straat voortbewegen om toch maar niet op te vallen.

Hoe jaarlijks duizenden vrouwen sterven of vermoord worden omdat ze verplicht zijn te koken op primitieve vuren met een gezichtssluier aan en dus levend verbranden ...

Hoe men in het Pakistaans parlement zei dat deze waardevolle traditie's in eer moeten gehouden worden...

De schrijfster is razend op alle onnozele trienen hier in het Westen die dat islamitisch gruwelstelsel vrouwvriendelijk noemen en wanhopig op zoek zijn naar een zinnetje in de koran om hun geleuter te ondersteunen...

Onderwerping van de vrouw is een wezenlijk onderdeel van de islam , schrijft ze verder.

Dat kleine meisjes in die islamwereld als betaling aangeboden worden aan rijke landheren ...

Dat lamgeslagen , ondervoede en ongezonde meisjes moeten trouwen nadat ze hun eerste menstruatie hebben want de islam eist zoveel mogelijk kinderen...en die kindermoeders baren dan weer ongezonde ondervoede zieke kinderen ...

Zelf jongens ontsnappen niet aan de wreedheid van het islamitisch geloof.
In de madrassen is het bijna een recht van de leerkrachten om zich bij gebrek aan vrouwen op grote schaal te vergrijpen aan jongetjes schrijft ze verder...

Ze inspecteerde eenaantal scholen en kwam tot de vaststelling dat daar 5 jaar aan een stuk analfabeten worden gekweekt die de koran van buiten kennen maar niet in staat zijn om een eenvoudig gesprek te voeren in hun taal...

De wijze waarop niet-islamieten aangepakt worden in die maatschappij zal ik jullie besparen...

Wie moeten we nu geloven ... Mevr.Udink of alle onnozele multi-of interculturele naïeve dialoogoplichters ?

Ik weet het antwoord.

Daarom post ik het hier.

0nze Vlaamse vrouwen mogen niet blind blijven voor hetgeen hier zonder weerwerk te gebeuren staat : De totale onderwerping van de vrouw.

Het zal trouwens geen 20 jaar meer duren .
De volgende federale verkiezingen moeten het verschil maken.
Het is aan hen om voor dat verschil te zorgen !!!
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2006, 18:09   #2
PAJOT
Banneling

Standaard

bron : blauwvoet, forum politicsinfo
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2006, 18:53   #3
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Het is idd. duidelijk dat de islam een gevaar is voor de gelijkheid tss man en vrouw.
Oud 13 juni 2006, 19:12   #4
Silverado
Vreemdeling

Silverado's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Silverado
Standaard

de islam is een gevaar voor de ganse wereld!
Silverado is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2006, 19:59   #5
vjeeke
Schepen

vjeeke's schermafbeelding

Standaard

de vrouw zal zeer hard onderdrukt worden als de islam hier met de plak komt zwaaien

wat ik niet snap is dat de feministen de moslimvrouwen steunen in het dragen van hun hoofddoek - zou het eerder niet moeten zijn dat ze moeten oproepen tot het niet dragen van de hoofddoeken
vjeeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2006, 20:04   #6
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

DÉ feministen, waar vinden we die nog tegenwoordig?
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2006, 20:23   #7
Sneta
Gouverneur

Sneta's schermafbeelding

Standaard

Te gek voor woorden deze thread
Sneta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2006, 20:26   #8
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
DÉ feministen, waar vinden we die nog tegenwoordig?
Euhm...joehoe!
Hierzo !!!
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2006, 20:30   #9
Black Cat
Minister-President

Black Cat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneta Bekijk bericht
Inderdaad.

Waarom hebben we het niet over het boerka-verbod in Maaseik?
Oud 13 juni 2006, 20:33   #10
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Cat Bekijk bericht
Inderdaad.

Waarom hebben we het niet over het boerka-verbod in Maaseik?

Dat verbod moet overal gelden.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2006, 20:33   #11
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Vandaag heb ik nog gelezen dat er bij een betoging door vrouwen voor meer rechten in Iran er rake klappen gevallen zijn op de hoofden van de vrouwen. Uiteraard is dit nieuws ongeloofwaardig.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2006, 20:37   #12
Black Cat
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Inderdaad. Vandaag heb ik nog gelezen dat er bij een betoging door vrouwen voor meer rechten in Iran er rake klappen gevallen zijn op de hoofden van de vrouwen. Uiteraard is dit nieuws ongeloofwaardig.
Straf toch. In Maaseik is de vrouw zelf in beroep gegaan. In Turkije zijn/waren het de studentinnen die met luid getrom het recht op de sluier opeis(t)en, en vrouwenbesnijdenis is een vrouwenzaak, met een aardappelschillertje op de keukentafel, ...

Waarom doen vrouwen dit zichzelf aan?
Oud 13 juni 2006, 20:50   #13
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Straf toch. In Maaseik is de vrouw zelf in beroep gegaan. In Turkije zijn/waren het de studentinnen die met luid getrom het recht op de sluier opeis(t)en, en vrouwenbesnijdenis is een vrouwenzaak, met een aardappelschillertje op de keukentafel, ...

Waarom doen vrouwen dit zichzelf aan?
Omdat het er van jongs af aan ingedramd wordt ?
Kijk, eigenlijk versta ik sommige vrouwen nog. Wij hebben het geluk hier geboren te zijn, alhoewel geluk . Anyway, was ik in Afrika geboren, was ik waarschijnlijk ook zo opgevoed en was dat voor de normaalste zaak van de wereld, denk ik dan éh.
Gisteren in de wachtzaal bij de dokter, zat er een Marokkaanse vrouw, die begon met mij een gesprek, ze was van kop tot teen bedolven onder lagen kledij. Met dit warm weer komt dat voor mij over als een complete marteling. Ze kloeg over hare man dien haar sloeg, het altijd moeten binnenblijven, het nooit buiten mogen met andere vrouwen, ze moest altijd poetsen, wassen, plassen, koken. Ze had al 6 kinderen, en ze wou zelf na het 2de al stoppen, maar hare man wou er nog bij. Toen ik haar vroeg waarom ze dan niet stiekem de pil nam, antwoordde ze, dat als hij dat te weten kwam, hij haar zou doodslaan...Waarop ik vroeg waarom ze dat bleef pikken. Haar antwoord was dat ze doodsbang was van hare man. En van Allah...ze was wel aan het twijfelen geslaan al ondertussen of die Allah echt bestond. Moet je niet vragen éh...Ze worden zo opgevoed van kinds af aan. Die mensen kennen niets anders en worden gewoon dom gehouden door die Koran. Hare man wist zelfs niet dat ze onze taal sprak. Ze vertelde dat ze eenmaal de deur had geopend voor de postbode, en toen hare man dat zag, had hij haar aan het bed vastgebonden telkens als hij de deur uit ging. Ik bedoel maar, van zo'n verhalen komen mijn haren recht omhoog en zou'k dien pipo dat eens tegen mij willen zien vertellen. Hij zou nogal ne gang pakken denk ik, Allah of niet.
Oud 13 juni 2006, 20:51   #14
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bedoelt...te pijnlijk, neem ik aan.
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2006, 20:54   #15
zorlac
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Kijk, eigenlijk versta ik sommige vrouwen nog. Wij hebben het geluk hier geboren te zijn, alhoewel geluk . Anyway, was ik in Afrika geboren, was ik waarschijnlijk ook zo opgevoed en was dat voor de normaalste zaak van de wereld, denk ik dan éh.
Gisteren in de wachtzaal bij de dokter, zat er een Marokkaanse vrouw, die begon met mij een gesprek, ze was van kop tot teen bedolven onder lagen kledij. Met dit warm weer komt dat voor mij over als een complete marteling. Ze kloeg over hare man dien haar sloeg, het altijd moeten binnenblijven, het nooit buiten mogen met andere vrouwen, ze moest altijd poetsen, wassen, plassen, koken. Ze had al 6 kinderen, en ze wou zelf na het 2de al stoppen, maar hare man wou er nog bij. Toen ik haar vroeg waarom ze dan niet stiekem de pil nam, antwoordde ze, dat als hij dat te weten kwam, hij haar zou doodslaan...Waarop ik vroeg waarom ze dat bleef pikken. Haar antwoord was dat ze doodsbang was van hare man. En van Allah...ze was wel aan het twijfelen geslaan al ondertussen of die Allah echt bestond. Moet je niet vragen éh...Ze worden zo opgevoed van kinds af aan. Die mensen kennen niets anders en worden gewoon dom gehouden door die Koran. Hare man wist zelfs niet dat ze onze taal sprak. Ze vertelde dat ze eenmaal de deur had geopend voor de postbode, en toen hare man dat zag, had hij haar aan het bed vastgebonden telkens als hij de deur uit ging. Ik bedoel maar, van zo'n verhalen komen mijn haren recht omhoog en zou'k dien pipo dat eens tegen mij willen zien vertellen. Hij zou nogal ne gang pakken denk ik, Allah of niet.
Volgens de linkiewinkies is deze vrouw een waarschijnlijk een 'uitzondering'
Oud 13 juni 2006, 20:59   #16
Black Cat
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ja, angst dat versta ik. Maar "interiorisering" (excuseer voor de geleerde woorden). Naar het schijnt voelen in Afrika besneden vrouwen zich "reiner" dan onbesneden, of dat is toch de "ideologie". Ik heb al verschillende drammende vrouwen het recht op hoofddoek zien verdedigen.

Is het angst om "niet van 't straat te geraken"?

En zijn wij dan beter met onze Hollywood-plastische-chirurgie-dwang?

Laatst gewijzigd door Black Cat : 13 juni 2006 om 21:01.
Black Cat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2006, 20:59   #17
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
Volgens de linkiewinkies is deze vrouw een waarschijnlijk een 'uitzondering'
Zoals je weet Zorlac : uitzonderingen bevestigen de regel
De linkiewinkies kunnen dan bij deze ff men rug op, in mijn omgeving zijn er zeker meerdere van deze vrouwen die door het zien van onze cultuur, stilaan twijfelen aan de hunne. Ik heb medelijden met hen tot en met, al hebben ze dat niet nodig, juist maar een ferme portie lef. Als ik ze kan aanzetten tot het opkomen voor hun rechten en tegen die mannelijke eikels van hen, zal ik het zeker niet nalaten! Tnx God zijn niet al die venten zo. Ik zou er verdorie lesbisch van worden anders!
Oud 13 juni 2006, 20:59   #18
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
U bedoelt...te pijnlijk, neem ik aan.
Ik vermoed eerder saai en zielloos...
Oud 13 juni 2006, 21:03   #19
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, angst dat versta ik. Maar "interiorisering" (excuseer voor de geleerde woorden). Naar het schijnt voelen in Afrika besneden vrouwen zich "reiner" dan onbesneden, of dat is toch de "ideologie". Ik heb al verschillende drammende vrouwen het recht op hoofddoek zien verdedigen.

Is het angst om "niet van 't straat te geraken".

En zijn wij dan beter met onze Hollywood-plastische-chirurgie-dwang?
Ok, je hebt gelijk. Maar nu zijn we er. Die vrouwen wonen ginder, de dame hier in kwestie woont al jaren hier, ziet onze cultuur, ziet mij daar in die wachtzaal zitten met korte rok en topke, die ziet dagelijks hoe wij naar de winkel mogen, hoe wij naast onze venten mogen lopen en niet 3m erachter, hoe onze kinderen gelijk behandeld worden, hoe wij zelfs kuisvrouwen hebben, en hoe gewoon het allemaal voor ons is om onder vriendinnen/vrienden eens iets te gaan drinken.
Wat zij me zei, klonk heel logisch hoor, ze twijfelde aan Allah zelfs al. Dat mens had niets van levensvreugde. Der is toch zo'n immens mentaliteitsverschil met ginder. En daar blijven die mensen hier echt niet blind voor. Hun mannen proberen nog wel de vrouwen onder de knoet te houden, maar bij veel van mijn vriendinnen pakt het al niet meer.
Oud 13 juni 2006, 21:23   #20
zorlac
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Zoals je weet Zorlac : uitzonderingen bevestigen de regel
De linkiewinkies kunnen dan bij deze ff men rug op, in mijn omgeving zijn er zeker meerdere van deze vrouwen die door het zien van onze cultuur, stilaan twijfelen aan de hunne. Ik heb medelijden met hen tot en met, al hebben ze dat niet nodig, juist maar een ferme portie lef. Als ik ze kan aanzetten tot het opkomen voor hun rechten en tegen die mannelijke eikels van hen, zal ik het zeker niet nalaten! Tnx God zijn niet al die venten zo. Ik zou er verdorie lesbisch van worden anders!
Ik heb er ook al lang medelijden mee. Daarom pleit ik ook om het aantal vluchthuizen voor moslima's, die de terreur van hun man niet meer accepteren, uit te breiden. Want deze vrouwen krijgen véél te weinig mogelijkheden om aan die terreur te ontsnappen......het is aan ons, deze mogelijkheden te bieden!

En dat de Linkiewinkies[SIZE=1] (bj deze) [/SIZE]uw rug op kunnen kan ik alleen maar toejuichen.....bij mij kunnen ze dat nl. al jaaaaaaren .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be