![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo iedereen,
voor mijn studie (Psychologie) ben ik met een vooronderzoekje over muziek en canabisgebruik bezig. Natuurlijk mag er in deze draad ook over het onderwerp worden gediscussieerd (het is immers een forum), maar ik zou het waarderen als je ook even antwoord geeft op mijn vraag (en nog wat bijvragen). Je kunt gewoon anoniem blijven en binnen een minuut ben je met het beantwoorden van de hoofdvraag en de bijvragen klaar. Mijn hoofdvraag (die uit twee delen bestaat) is simpel: Welk muziekgenre doet jou het meeste aan cannabis (wiet/hasj) denken? Hoe zou jouw top 3 eruit zien? Geef, als je wil meedoen, als antwoord een top 3 en zet achter elk muziekgenre een cijfer tussen de 1 en 10 (met dat cijfer geef je aan in welke mate het betreffende muziekgenre je aan cannabisgebruik laat denken). Een voorbeeld: 1. genre x (9) 2. genre y (8 ) 3. genre z (6) Vervolgens heb ik nog wat achtergrondgegevens nodig, die je met behulp van de volgende vragen kunt geven: a. Wat is jouw geslacht? b. Wat is jouw nationaliteit? c. Wat is jouw leeftijd? d. Gebruik je wel eens cannabis? (Zo ja, luister je dan naar specifieke muziek?) Hier is een lijstje met enkele voorbeelden van muziekgenres: - Reggae - Hiphop - Rap - Gabba - Punk - Rock - Trance - House - Dance - Blues - Metal - Pop - Electronic - Jazz - … Bij voorbaat dank! By the way: discussies naar aanleiding van mijn vraag, zou ik ook waarderen. Laatst gewijzigd door Borracho : 18 april 2008 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() 1 reggae(9) 2 hiphop(8) 3 dance(6) a man b Nederlandse c 20 d Ja, 1/2 keer per maand, dance
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() euh...wat was de vraag alweer?
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() reggae 9
gabba 9 hip hop 7 a) ik ben een mannetjesmens b) NL c) 39 maar voel me nog piep ![]() d) njet ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() ik vind dat cannabisverkoop verboden moet worden.
om te beginnen in Maastricht, laat staan coffeeshops op de belgische grens onder het motto van 'dan zijn wij er lekker vanaf'. beschamend, mijnheer Leers ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb redelijk vaak geblowd, maar de laatste keren vond ik er niets meer aan.
Omdat ik zo rond 1970 daarmee begon associeer ik een blow met hippiemuziek, zijnde progrock (Yes, Supersister, Zappa), psychedelische rock (Pink Floyd) en soms blues. Later in de jaren '80 haalde ik af en toe een stuk hash bij een coffeeshop, waar ze afschuwelijke jaren '80 reggae draaide. Ik haat die takkemuziek en toen ben ik gestopt! Bob Marley: bedankt!
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() 1. LiberaalNL en eric v68, bedankt!
2. Derk de Tweede, zou je de vragen kunnen beantwoorden zoals LiberaalNL en eric v68? Ik waardeer namelijk jouw antwoord, maar dat antwoord is onvolledig en daarom zou ik het niet mee kunnen nemen in de resultaten van mijn vooronderzoekje. Dat zou jammer zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen enkele muziekgenre die me an drugs doet denken, logische gevolg: ik gebruik ook niks
![]() Oja, mijn muziekgenre is alles behalve R&B en hiphop ![]() *zet Ministry op* om het wat kalm te houden ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Logisch, heavy metal kalmeert vaneigens, daar moet ge niks voor smoren.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *zet een stukje Purcell op*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrij belachelijk in uw eentje headbangen in de living eh
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt ervan af hoeveel karmelieten ge nu al op hebt, eh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw nekhaar laten groeien, eh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() fijn onderzoek.
en zo kunnen we straks iemand die naar reggea luistert en niét blowt als abnormaal beschouwen en in de psychiatrie steken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel op mijn fluit groeit nog haar
![]()
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|