![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Sinds eergisteren vindt men op Brusselse en misschien ook andere wegen een nieuwe reclameaffiche voor Mercedez Benz Nearly New Car (directiewagens en wagens met zeer weinig kilometers op de teller), bijna nieuw dus.
Op de affiche kijkt een bloedmooie jonge vrouw, wellustig kronkelend op de buik, de voorbijrijdende man in de ogen met de boodschap (ken ze niet meer letterlijk vanbuiten, maar komt er hierop neer) : geeft u er nu ook minder om dat u niet meer de eerste bent? Boodschap : als een vrouw geen maagd meer is, maar ze is wel erg mooi, is het niet zo erg het u niet bent die haar ontmaagd heeft, ze is nog errrrrgg bruik- en genietbaar.... Eveneens : een minder mooie, doorsnee vrouw moet maagd blijven, daar ligt haar aantrekkelijkheid... Een minder mooie maagd heeft afgedaan? Komaan zeg! Bij mij in de auto zaten, toen we dit onhei in het oog kregen, 5 vrouwen, maagden en ontmaagden, van 50 tot 12 jaar en allen waren we diep geschokt over dit misbaksel van een reclame. Begint de "maagdencultus" weer in opgang te komen hier? Ik durf immers hopen dat Mercedez Benz niet enkel een allochtoon maagdencultusaanhangend publiek viseert? Gaan we binnenkort ook met z'n allen ons maagdenvlies laten herstellen, zoals dat in een bepaalde kliniek in Brussel elke woensdag de hele dag gebeurt? Wat is dit voor een sexistische onzin, wraakroepende teruggang in de tijd!!!!! Weg ermee! Vrouwen hebben recht op vrije sexualiteit, de maagdencultus is hier al lang uit de mode...en dat hoort zo te blijven!!! Als de eerste affiche niet zo huizenhoog op de Romeinse Steenweg hing, waren we er met z'n vijven opaf getrokken om het ding neer te halen...
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hmmn het is maar een reclamebord hoor.
Geen indicatie van de veranderende zeden ofzo, maar waren normen, waarden, discipline en orde geen goede dingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lighten up.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Wie is er daardoor nog geschokt?
Niet flauw doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hihi er wordt over de reclame gesproken --> Reclamecampagne geslaagd!!!
Proficiat aan de advertising agency van Mercedes Benz! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Van een islamietische jonge dame gehoord :
"Moslima's willen zo vlug mogelijk ontmaagd worden, want stel je voor dat ze onverhoeds sterven en als maagd hun intrede doen in het paradijs : al die gesneuvelde martelaren staan daar dan klaar om hun 70 maagden op te eisen !" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ze is dan ook stand-upcomedian...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Daarom trouwens ook dat anale seks zo populair is, zo scheurt het maagdenvlies niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Jaja, moslimas zijn nog de kwaadste niet
Als het goed is, moeten we het ook zeggen |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Om haar eens goed te chocoprinzen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Volgens mij is anale sex populair wegens de lelijke kop en bijhorende snor
![]()
![]() |
#14 |
|
![]() Ik denk niet dat een reclamecampagne een andere bedoeling heeft dan de verkoop van het aangeprezen product.
![]() Ik denk ook niet dat er één vrouw (of man) is die haar of zijn mentaliteit zal veranderen als direct gevolg van het lezen van deze reclameslogan. Wat je als vrouw of man met dit gegeven (maagdelijkheid) doet is een persoonlijke keuze die al dan niet meebepaald wordt door de cultuur. In Japan en Italië vinden vrouwen het bv. heel belangrijk dat ze een man die eerste keer kunnen geven en komen dan ook veel maagdenvliescorrecties en ook veel meer orale en anale seks voor, bij ons lijkt het dan weer minder uit te maken. De reclamejongens speelden daar mooi op in, dat is alles. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 25 juni 2006 om 22:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Ach ik denk dat je er een beetje te veel achter zoekt. De bedoeling van het bord is om de Nearly New Cars te promoten.
Het provoceert misschien een beetje maar veel geef ik daar niet om. Provocatie is trouwens een goed marketing middel, dat zorgt voor een pak viral marketing ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() een goeie.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"bij een vrouw lig je er niet van wakker dat iemand anders er al seks mee gehad heeft, waarom zou je het dan erg vinden dat er iemand al met je auto gereden heeft?" Je tweede conclusie zie ik er helemaal niet in. Voor advertenties worden over het algemeen mooie mannen en vrouwen gebruikt. En als ze niet mooi zijn, dan zijn het meestal wel bekende mensen zijn. Ik ga daar niet van wakker liggen. Ik vind die reclame eigenlijk nog wel grappig. En totaal niet pleiten voor een maagdencultus, wel integendeel.
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik ben een seut natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |