![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kabinet-Balkenende II gevallen
Uitgegeven: 29 juni 2006 20:47 DEN HAAG - Het kabinet is gevallen. Premier Jan Peter Balkenende kondigde donderdagavond aan dat na het aftreden van de D66-bewindslieden Laurens Jan Brinkhorst, Alexander Pechtold en Medy van der Laan alle kabinetsleden hun portefeuilles ter beschikking stellen. Waarschijnlijk dient Balkenende vrijdag officieel ontslag in van zijn kabinet bij koningin Beatrix. (meer volgt) Bron: NOS-teletekst. Laatst gewijzigd door Weezer : 29 juni 2006 om 19:54. Reden: link teletekst verwijderd |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Kortom: bollekenskermis in Nederland. Eens zien of de tendens in de peilingen zich doorzet ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie is gevaarlijker voor de Nederlandse regering ? Ali Hirsi Ali of de Islam ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 29 juni 2006 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Op naar een nieuwe en totale overwinning.8) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Daarom dat de SP zoveel succes haalt, wanneer de partij de asociale besparingen van Balkie aanklaagt. Braaf Chipie, braaf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ach, verbreking van de sleur van het komkommerseizoen.
Het leidt weer prachtig af van echt belangrijke zaken zoals militairen in Afghanistan, EU, multikul en straatveiligheid. "Lijmen" lijkt mij het vervolg te zullen worden maar zouden er tòch nieuwe verkiezingen plaatsvinden dan sluit ik rare verrassingen niet uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Zowat de enige partij in Nederland die zich trouwens iets van het lot van Bahar Kimyongur aantrekt...
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar in die toekomst gaat er dan gewoonlijk nog meer bespaard worden. en gesnoeid in 'zogenaamd verworven rechten'. want onze buurlanden dit en dat... eens zien hoe lang de mensen daar nog intrappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Men kan de kakbroeken weer boven halen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
http://www.vrede.be/standpunten_view.php?id=729 Wil gemiddeld "links" eigenlijk een EU en zo ja, ook Turkije daarin binnenhalen, al was het maar om Hr Bush te kunnen gerieven?? Als Hr Kimyongur zo graag Belg wil zijn, waarom dan niet (tijdig) zijn Turkse nationaliteit geannuleerd? Anders dan Marokko, doet Turkije daar niet zeer moeilijk over. Mijn vertrouwen wekt dit niet.
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Gelukkig , vond het toch een rot Regering (zelfde geld voor Verhofstad)
als Verhofstad ook deze week valt geef ik een gratis rondje weg in een lokaale Bar in Breda (Centrum / Binnenstad van Breda) ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als er nu maar wel vervroegde verkiezingen komen, demissionnair doorregeren tot 2007 lijkt me niks. Wouter Bos als premier lijkt me helemaal een gruwel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Benieuwd ben ik ook naar het vervolg voor Rita, om wie toch eigenlijk deze operette was opgezet; vooral ben ik nieuwsgierig wat zij zou besluiten als de VVD haar ondanks lieve woorden zou laten vallen.
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() CDA , VVD ...ik moet niks van die 2 hebben
ik stem nog liever op de SP ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Radicaal, radicaler, radicaalst is de bananenschil waarop men uitglijdt. Nu nog Bush doen vallen en de wereld is op de goede weg ......
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 29 juni 2006 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hadden we maar een SP in Vlaanderen...
![]() |
![]() |
![]() |