![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maniak valt met kraan huis van schuldeiser aan
Een Britse vrouw uit Essex heeft de meest afschuwelijke nacht van haar leven achter de rug. Ze lag met haar vriend in bed toen een maniak om 7.15 uur met een mechanische kraan haar huis onder handen nam. De woning ging bijna volledig tegen de vlakte. Er kwam pas een einde aan de ravage toen gewapende agenten de dolle man wisten te overmeesteren. Dader was de 52-jarige Robert Taylor, die een nogal drastische uitweg zocht om zijn schulden bij de vrouw niet te hoeven betalen. "Toen ik zag wie er in die cabine zat, ben ik niet meteen naar buiten gerend. Ik belde eerst de politie en zij hebben me aangeraden zo snel mogelijk het huis te verlaten", aldus Janice Gledhill. Taylor vernielde eerst de twee luxueuze Chryslers op de oprit, verwoestte vervolgens het dak en verpulverde tenslotte drie van de vier muren. "Het viel me op hoe kalm hij erbij zat", aldus een buurvrouw. "Hij haalde zelfs uit naar een aanstormende politiewagen, de agente achter het stuur heeft heel veel geluk gehad." Toen politiemannen de gek uiteindelijk toch uit de cabine konden sleuren, viel hij flauw. De man werd naar een plaatselijk ziekenhuis gevoerd, waar hij over zijn laffe daad ondervraagd werd. De schade aan de wagens en het huis loopt in de miljoenen euro's. http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...BottomArtikels -------------------------------------------------------------- zou die vrouw een pandjesmelkster geweest zijn ? Volgens mij moet ze hem toch in alle geval op één of andere manier zover gekregen hebben. Zoiets doet men in alle geval niet zomaar.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 juni 2006 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb het ook gezien, echt gek.
Heb je die auto's gezien? ![]() Nieuwe mercedes CLK en nieuwe Bentley ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() De brave ziel was misschien van plan om zijn schulden te komen aflossen, maar toen hij merkte dat de bel kapot was heeft hij gewoon geprobeerd op een andere manier de aandacht te trekken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Al aan de optie gedacht dat die kerel gewoon krankzinnig was?
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() al aan de optie gedacht dat die man in kwestie niks meer te verliezen had?
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als hij zijn kraan had verkocht kon hij waarschijnlijk zijn schuld aflossen. En hoe is hij eigenlijk aan die kraan gekomen, was die ook aan het rondslingeren op de oprit, tussen de Bentley & de Mercedes of had hij die meegebracht van thuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Uiteraard. Maar zodra het een conflict tussen een rijker en een armer iemand is, dan is de enige conclusie die links trekt: "Hij werd ertoe gedreven!". Uiteraard kan dit goed waar zijn, voor hetzelfde geld was die kerel gewoonweg geschift.
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Weezer : 29 juni 2006 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() zo een voertuig moet ge "lenen" opeen bouwwerf.Gratis voor niets.Eigenlijk geen slecht idee! Moesten we met 100 of 200 man doen, en sommige "bruine buurten" gaan bewerken.Een beetje snelafbraak8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Dat huis was gewoon aan vernieuwing toe...
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |