![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op dit moment is er al geen bericht meer te zien op VRT Teletekst over de verwikkelingen rond de brutale moord op Guido Demoor.
Er was een wake op het Astridplein, maar het bleef stil. De VRT helpt mee om het in een soort doofpotje te stoppen. Men verspreidt het gerucht als zou Guido Demoor, man van 54, in zijn eentje 6 stoere boksers te lijf gegaan zou zijn. Men laat het gerucht de ronde doen dat de Advocaat van de verdachte(n) een integer man zou zijn die enkel maar voor de waarheid vecht, en voor zijn onschuldige client(en). Men laat veel allochtonen aan het woord op het nieuws, die verontwaardigd verkondigen dat ze GESTIGMATISEERD worden omdat er een paar boosdoeners zijn en ze niet allemaal moordenaars zijn en we begrip moeten hebben voor hun gemeenschap en ze toch maar weer het slachtoffer worden van foute publiciteit. Ik hoop dat Bert niet de enige is die zich schaamt. Dag Tony, slaap lekker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Niet iedereen heeft thuis internet
![]() Laatst gewijzigd door stonaar : 28 juni 2006 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja, ik heb geen teletekst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Typisch hé voor sommigen is gewoonweg alles goed om iets in diskrediet te brengen zelfs als het met overleden mensen te maken heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En kan het zijn dat het bericht weggehaald is nadat er talloze berichten over de vondst van de twee meisjes zijn bijgekomen? Zou dat niet misschien de reden zijn. De pers is de pers en aast toch gedeeltelijk op sensatie. Op het 'nieuws-scherm' is er maar plaats voor enkele berichten en als dan de lichaampjes gevonden worden van 2 kinderen dan moet dat even plaatsruimen ja. Als het nog mag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik heb het over Teletekst...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Lol wie gebuitkt er nu nog teletekst, we hebben toch internet.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het staat niet op teletext, dus er is een doofpotoperatie aan de gang.....
Nice one |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Oh ja, er zit iemand onder uw bed verborgen...iemand van die samenzweerders....
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat had u gedacht? Iets in de trend van... "De advocaat van de daders is een vuile bedrieger die leugens vertelt om zijn schuldige cliënten vrij te pleiten" Oh ja, ook onder uw bed kijken....er zit er ook één...van die samenzweerders is dat ![]()
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 28 juni 2006 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The truth is out there.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() In 2003 pleitte diezelfde advocaat een Marokkaan vrij die een vierjarig meisje van haar fietsje had doodgereden. Hij zei toen dat hij dacht 'dat het een vogeltje' was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Not for those with a troubled view
![]()
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mijn god zeg, nu worden advocaten die hun werk doen ook al misdadigers wanneer ze niet handelen naar het enge denkwereldje van extreem-rechts...Extreem-rechts, dé verdedigers van de rechtstaat!!!! ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allochtone jongeren worden door Anciaux gebashd, door woordvoerders van allochtone gemeenschap of wat daar voor moet doorgaan van De Panne tot Voeren, van De Morgen tot het Laatste Nieuws van de SP.a tot het VB en al waar men hier mee kan afkomen is dat er een soort van samenzwering bestaat tegen de autochtonen (waar ondertussen de politie zich blijkbaar ook bij heeft aangesloten) en dat allochtonen worden voorgetrokken.
|
![]() |
![]() |