![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Ik ben mij beginnen verdiepen in de geschiedenis van Electrabel aangezien ik daar misschien binnenkort mag beginnen werken. Maar aangezien ik enkele weken geleden met een personeelslid heb gebabbeld, zat ik toch met enkele vragen over het bedrijf. Het betreft vooral de toekomst van het bedrijf. Blijkbaar weten heel weinig mensen daar wat er allemaal gaat gebeuren binnenkort. Ok, er zouden aparte bedrijven van gemaakt worden voor bv de distributie van de producten, de verschillende producten zelf, ... Maar verder weet niemand er eigenlijk echt veel van.
Is er hier misschien iemand die mij een klein beetje kan schetsen wat er gaat gebeuren enzo? Of mss staat het toch ergens op een site (ik heb nochtans redelijk wat gezocht maar het kan zijn dat ik erover keek.). Indien je mij wat info kan verschaffen, gelieve hier te posten. Dank op voorhand
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Ik weet niet of er veel nieuws over de toekomstige strategie bekend is. Ik geloof dat het relatief weinig uitmaakt in een veranderende omgeving waar het (uiteraard) niet zeker is wie wanneer met wie zal samengaan. Overnames, consolidaties, al dan niet gedwongen verkopen door mededingingsbeleid,...
Daarenboven lijkt electriciteit iets wat redelijk stabiel lijkt. Het is onzeker welk bordje voor de deur hangt als je gaat werken. Maar ik zie nog niet direct 50% van de centrales van ons land sluiten omdat het goedkoper is om uit China in te voeren. Of, in 't kort: het lijkt onzeker, maar ik zou er me niet direct veel zorgen over maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Het is ook niet echt dat ik mij zorgen maak hoor, maar veelal om eens deftig te snappen wat er nu juist op til is aangezien er zoveel tegenstrijdige berichten de ronde doen.
Ik had eigenlijk gehoopt dat hier iemand me eens een antwoord zou kunnen geven op de toekomst van het bedrijf. Toch bedankt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af hoe een bedrijf met zo'n afgezaagde naam ooit groot is geworden.
|
![]() |
![]() |