![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Besten,
Wil iemand mij hier eens duidelijk maken waarom ik een waarschuwing voor het zgn. "veelvuldig plaatsen van reclame" krijg, terwijl ik niet eenmaal reclame gemaakt heb? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je niks erbij schrijft, dan aanziet men dat als nutteloos iets op het forum smijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Een krantenartikel kan perfect gebruikt worden als weergave van een bepaalde mening. Als ik een artikel plaats over bijvoorbeeld camerabewaking en dit onder de kop "bb is watching you", geef ik daarmee ten minste impliciet aan, niet akkoord te gaan met het overal neerplanten van die dingen.
Wat dit bovendien met reclame te maken zou hebben, lijkt me zeer onduidelijk. Laatst gewijzigd door Jacki : 3 juli 2006 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De moderator van dienst zal U welwillend ten dienste staan om dit uit te leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Awel, ge vindt dat niet goed al die camera's, maak dan nu duidelijk waarom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Ik wacht nog altijd op een uitleg die mij duidelijk maakt waar ik zogezegd reclame zou gemaakt hebben want dat was de waarschuwing die ik gekregen heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Beste,
bij het bekijken van uw posts merk ik op dat het vooral c/p's van krantenartikelen betreft zonder dat u deze aanvult met een eigen mening. Het is niet de bedoeling dat u hier een eigen verzameling van krantenartikels aanlegt, maar dat u erover discussieert. Ik heb dan ook een waarschuwing gekozen die naar mijn mening het beste aansluit bij uw overtreding: veelvuldig plaatsen van c/p's (spam, zo luidt de waarschuwing). Dat er reclame verschijnt in de pb die u ontving komt door een verkeerde instelling van de automatische waarschuwingen. Het zou eigenlijk gewoon spam moeten zijn i.p.v. reclame. mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() OK,
Bedankt voor de uitleg. grtz, Jacki |
![]() |
![]() |