![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Wat bedoelen die Blubbers toch met sepperetisme?
En waarom moet men daartegen acties onderdemen? http://users.skynet.be/bk327134/bub/bub/doel.htm "Ons doel is jongeren de kans te geven om actie te voeren tegen sepperatisme, onverdraagzaamheid,egoïsme,.. Wij zijn een organisatie die steunt op de beginselen van B.U.B.. Wij zijn dus voor een verenigd en solidair Belgie. Onze hoofdtaak zal dus vooral bestaan uit - eventueel samen met B.U.B. of Bplus - acties onderdemen tegen sepperatisme. Andere acties zouden bvb kunnen zijn mede handtekeningen verzamelen.. folders verspreiden.. etc.. . Alle leden zijn vrij om initiatieven of ideën naar voor te schuiven. De Ondervoorzitter" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Tja als ik dat lees dan zou ik zo voorstander worden van een inutaire staat.
![]() ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=5590 ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ha, jij bent die andere lezer van hun site...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() sepperetisme is hollands voor separatisme en daarmee bedoelen de blubbers natuurlijk de scheiding van 1830 door de Brusselse en Luikse muiters met hulp van de Fransen! Zij zijn ook tegen de onverdraagzaamheid van de begische hoge clerus tgo de nederlandse protestantse koning Willem1 en het egoïsme van de Walen tgo de Vlamingen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Och ja, de Blubbers hebben alleszins goede "ideën"...
![]() |
![]() |
![]() |