![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon de vraag die ik me stel
http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=2427 Als het niet echt moest zijn is het kunstig gedaan
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Prachtig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() 'k Geloof niet dat het "echt" is, maar wel mooi gedaan ja. Misschien iets van/voor Exodus. ![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 6 juli 2006 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Trouwens...
Wat is een "kleine reuzin"? En wat is dat met die olifant? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is volgens mij het begin van dat theater.
Er zou een sultan op bezoek komen, rijdend op een reuze olifant die door de tijd kan reizen, samen met een meisje. Ik heb de olifant al gezien, en is een immens groot ding. Heel gedoe errond hier in Antwerpen. Denk dat het in het teken staat van de Zomer in Antwerpen. Hij komt over uit Engeland, waar ze dat stuk 'theater' ook al gespeeld hebben. Opgezet spel dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat filmke werkt niet bij mij
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En die reacties van die mensen, hilarisch! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zeggen, als je kan, komen kijken, die olifant is echt megaschoon gedaan. Het loont de moeite. Hij gaat telkens ergens anders opduiken in de stad. Het leuke is inderdaad dat er slecht bitter weinig info uitlekt en er steeds maar met hints hier en daar gewerkt wordt. Dus weinig mensen zijn er van op de hoogte. Ik denk dat er nog veel mensen en vooral kindjes serieus gaan schrikken, dat ding is echt HUGE!
http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=2436 Op hoofdpagina staat er zelfs een foto van. http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=2&id=2430 En hier filmpje van de olifant nog in Engeland. Laatst gewijzigd door Duupje : 6 juli 2006 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is iets van een soort theater met een gigantische olifant (ik meen iets gehoord te hebben over 11m hoog) die her en der in A'pen op zou gaan duiken in gezelschap van een of andere sultan. Die reactie van die vrouw;"Chaos, alles kapot, die auto's,... 't is verschrikkelijk!". ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er gaan zo nog veel reacties komen denk ik, met dit weer zit niet iedereen achter zijn pc/tv, en zullen er veel niet op de hoogte zijn. Ik denk dat ik morgen of overmorgen eens een kijkje ga nemen met mijn kindjes. En hij is echt megagroot dat beest. Leuk initiatief. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Het programma voor morgen staat, volgens de nieuwslezer van daarnet, op de ATV-site.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is misschien een deel van de strijd tegen de verzuring. Misschien dat er marsmannekes gaan rondlopen in Mechelen volgende week.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb net via IE naar die video kunnen kijken trouwens. via Firefox lukte het niet. Wel grappig dat de camera's de kranen en bulldozers vaag tonen die het gat in die weg hebben gemaakt. ![]() Nu ja... ze moeten iets met het geld doen, eh. Waarschijnlijk kosten die wegenwerken die ze nu uitvoeren in Antwerpen niet genoeg.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 juli 2006 om 01:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat lukte wel via Firefox! Een plugin niet geinstalleerd of iets verkeerd ingesteld?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Die raket zal uit Noord Korea komen zeker.
![]() Laatst gewijzigd door vercetti : 7 juli 2006 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daar is ze veel te mooi voor (en te ver voor geraakt, N-K raketten raken enkel tot in de zee (of Seoul)).
![]() |
![]() |