![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Arabische ex-moslim tegen een moslim, aanrader
http://www.youtube.com/watch?v=Yr9mH-hPjwU en Arab Woman Rejects Islam http://www.youtube.com/watch?v=7oxgSVPZhpU Dear Muslims, Give up your western technology and lifestyle and move back to "Palestine" and see how much you love it. Forget the rap music, forget the computer, go live like you are suppose to: in a cave. Its easy to live in a western country and use your freedom of speech and freedom to protest cartoons, but go live in Iran, Syria, Gaza, Saudi Arabia and do it. 99% of all comments I get are from people in Western Europe, Canada and America. I think that many muslims in Islamic countries would love to trade places with your ungrateful asses and make something of themselves. Maybe give up Islam and lead a decent life. Hulde voor deze twee vrouwen.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 19 juni 2006 om 00:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Da tweede filmke zou nep zijn, de comentaren niet gelezen? Die vrouw spreek traag arabisch... alsof het haar eigen taal niet is. Ik zou het minstens in overweging nemen, maar ik durf wedden dat er hier veel dat straal zullen negeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ze leest af van op een papier, en waarschijnlijk kan ze dat niet heel goed: in die landen mogen vrouwen niet, of niet lang, naar de school gaan.Maar daar staat gij niet bij stil zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Ik sta daar wel bij stil: ik zei "overweging". |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() 2de video een Palestijnse?
Dit is geen Palestijns accent, fakers! ![]() ![]()
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Is dat zo? Waarom bent u daar zo zeker van?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() Omdat ik mijn moedertaal ken, jij hoort ook 't verschil tussen Antwerps en Gents
![]()
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Ahzo , dat is uw moedertaal...
|
![]() |
![]() |