![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Duizenden holebi's op party in Antwerpse haven
ANTWERPEN 09/08 (BELGA) = In en rond het Kattendijkdok in de Antwerpse havens zijn zaterdag duizenden homo's en lesbiennes bijeen voor "Navigaytion", een grootschalige dansevenement. Tien schepen met wereldberoemde dj's varen er af en aan. Het feest in de haven gaat door tot middernacht en verplaatst zich dan naar zalen in de binnenstad."Rond 18 uur zijn er al 9.000 feestvierders", zegt Patrick Aertsen van club Red&Blue, één van de organisatoren. "Die opkomst zo vroeg op de dag hadden we niet verwacht. De komende uren zullen er nog enkele duizenden party'ers bijkomen. De sfeer zit er nu alvast goed in", zegt Aertsen. Navigaytion moet volgens de inrichters Antwerpen op de Europese holebikaart zetten. Zij zien dit alvast als de grootste holebiparty in Europa. Naar verluidt hebben heel wat hotels in de binnenstad buitenlandse feestvierders over de vloer. De organisatoren willen het evenement voortaan jaarlijks organiseren. Afkomen en we maken er een lekker potjes van ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoeveel holebi's waren er?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn tijd van parties is voorbij, vrees ik... Ik kan niet zo goed tegen al die herrie die men tegenwoordig als "muziek" omschrijft.
Desalniettegenstaande wens ik de feestvierders en de organisatoren een plezierige en succesvolle avond en nacht toe...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Die kerel van Red&Blue heeft een goed zakelijk inzicht, die weet wel waar het geld zit
![]()
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Heb totaal geen probleem met holebi's.
Ik vraag me wel af waarom er telkens zoveel heisa wordt gemaakt rond die activiteiten... Eigenlijk is dit dan toch maar een normale aangelegenheid... Mensen komen samen en hebben een party. En toch haalt dit het nieuws... Is het dan toch nog allemaal "uitzonderlijk".. Of willen ze het zelf uitzonderlijk houden... Een "zich onderscheiden van de rest" terwijl ze eigenlijk gelijk aan de rest willen zijn.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Pluimen in de reet en dansen maar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ben blij voor die mensen dat ze zich geamuseerd hebben maar ik zie ook niet in waarom je dit post op een politiek discussieforum.
Coekie
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() Zouden ze Filip Dewinter misschien niet kunnen strikken voor een televisieprogramma waarbij je op de tast af moet raden welk voorwerp het is !? Dan zou men hem bijvoorbeeld perfect een homofiele penis of twee op zijn schouders kunnen leggen... Bovendien zou hij dan geen punten verdienen als hij gewoon 'penis' als antwoord zou geven, want het is wel degelijk een 'homofiele penis' !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Walgelijk exhibitionisme is dat, afwijkende gedragspatronen promoten voor puur commerciele doeleinden. Navigaytion, woeha, hoe goed gevonden! Als ze maar kunnen provoceren zijn die flikkers content. Ik hoop dat er een hoop gefrustreerde hetero-Marokkanen op afkomt om eens goed op die flikkersmoelen te kloppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#19 | ||