![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Velen verblijven samen verschillende maanden per jaar in een andere gemeente. Je kiest een hoofdverblijfplaats en tweede verblijfplaats, je kan slechts in de hoofdverblijfplaats stemmen. In sommige kustgemeenten schijnt de politiek zich enkel bezig te houden met de 'bewoners-kiezers'; de rest, hoewel dikwijls een meerderheid, kan stikken.
Zeker wanneer vreemdelingen, zonder de belgische nationaliteit zich kunnen laten registreren, zouden landgenoten dat evenzeer moeten kunnen in de tweede verblijfplaats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind ook dat de mensen de keuze moeten krijgen: zich registreren in de gemeente van hun buitenverblijf en daar stemmen OF in hun hoofdverblijfplaats stemmen (of zelfs in beide, want dat mogen die buitenlanders met een tweede woning in hun homestead dus ook).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() als da erdoor komt koop ik mij direct een appartement in Knokke : whoohooe 2 keer gaan stemmen
|
![]() |
![]() |