![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wie is voor uw de grootste politieke smeerlap? | |||
Jozef Stalin |
![]() ![]() ![]() |
28 | 70,00% |
Mao Zedong. |
![]() ![]() ![]() |
25 | 62,50% |
Kim Jong-Il |
![]() ![]() ![]() |
22 | 55,00% |
Augusto Pinochet |
![]() ![]() ![]() |
16 | 40,00% |
Slobodan Milosevic |
![]() ![]() ![]() |
15 | 37,50% |
Kolonel Muammar Ghadaffi |
![]() ![]() ![]() |
11 | 27,50% |
Saddam Hoessein |
![]() ![]() ![]() |
20 | 50,00% |
Ayatollah Khomeini |
![]() ![]() ![]() |
18 | 45,00% |
Fidel Castro |
![]() ![]() ![]() |
18 | 45,00% |
Leopold II |
![]() ![]() ![]() |
20 | 50,00% |
Ataturk |
![]() ![]() ![]() |
10 | 25,00% |
Guy Verhofstadt |
![]() ![]() ![]() |
14 | 35,00% |
Adolf Hitler |
![]() ![]() ![]() |
23 | 57,50% |
Iemand anders. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 22,50% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maak uw keuzes.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Ik heb het 20ste eeuws gehouden. Als ik alle smeerlappen zou moeten opnoemen, ben ik volgende maand nog bezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() In feite is het wel moeilijk. Het zijn allemaal smeerlappen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guy Verhofstadt hoort toch niet in dat lijstje thuis, vind ik.
Ik vind hem ook niet bepaald sympathiek of een groot licht of zo, maar dat is toch nog lang niet voldoende om van een smeerlap (en dan nog een politieke smeerlap) te gewagen. U kunt hem misschien vervangen door Joseph Sese Seko Mobutu. Of Paul Van Den Boeynants (dat is ook Belgisch). Of wat dacht u van el Generalissimo ? Il Duce ? Léon Degrelle ? Staf De Clercq ? Ik weet het, alleen al met Europese politieke smeerlappen van de 20e eeuw zijn we al een paar dagen zoet. Het is niet gemakkelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staan er een paar op die ik niet vind thuishoren in het rijtje.
Castro bijvoorbeeld. Die komt kwa smeerlapperij nog niet eens tot aan de kleine teennagel van Mao. Of kwa hoeveelheid leugens tot de knieen van Verhofstadt. Als je dan toch een hedendaagse Belgische politicus wil invullen, waar is DiRupo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Castro heeft ook goede dingen gedaan, maar je moet hem niet onderschatten.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik wacht op Ke Nan om op Ataturk te stemmen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() ... Mussolini, Franco, Bokassa, ....
![]() |
#12 | |
|
![]() Aangezien het allemaal smeerlappen zijn, krijgen ze allemaal mijn stem!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Wel, wel, bubbel Bob stemt op iedereen buiten op Leopold II. Wat een verassing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Pol Pot, Iddi Amin,... Pol Pot hoort zeker in top drie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Saddam omdat ik net de ontelbare wreedheden van zijn regime beschreven heb geweten in een boek van R. Fisk.
Hitler omdat hij zijn haatpropaganda echt in een massale genocide omzette. De rest zijn natuurlijk ook geen doetjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb op iedereen gestemd, behalve Verhofstadt...
Ontbreken in het lijstje: Idi Amin, Pol Pot, Mobutu, Bokassa, Mohammed Reza Pahlavi, de familie Saud, de familie Duvalier, de familie Bush, Franco, Hafez al-Assad, Ariel Sharon, Bashir Gemayel, ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Allemaal en Patrick Janssens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Die politieke smeerlappen leveren anderzijds wel de boeiendste literatuur op eens hun biografieën verschijnen. Mao, Bokassa, Idi Amin en vooral het echtpaar Ceausescu staan hoog op m'n lijstje.
Met een speciaal plaatsje in m'n hart voor het echtpaar Ceausescu; sommige mensen pikken wel eens een handdoek in een chique hotel, maar zij slaagden erin quasi het integrale meubilair van hun suite te versassen als ze ergens op bezoek gingen. Ook de ijzingwekkende beelden van de val van het genie der Karpaten en de berechting + executie zullen tot het eind van m'n dagen levendig bijblijven. Leve de politieke smeerlappen! De wereld zou er een pak saaier uitzien zonder hen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Ik mis de keuze "iedereen die aan politiek doet is een vette smeerlap".
![]()
![]() |
#20 |
|
![]() Fidel castro is in mijn inziens een held maar aangezien dat hij aan de wereld politiek deelneemt is hij ook een smeerlap.
|
![]() |
![]() |