![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik zie op de site van kif-kif dat ze blijkbaar gesubsidieerd worden door de vlaamse overheid, koning boudewijnstichting ect? en nog een paar instanties die blijkbaar hun steun verlenen.
Maar verder zie ik ook dat ze ronduit pro-islam stukjes plaatsen zoals over moskeeen in bosnie-herzevogina. Dat ze pro-palestina artikels plaatsen en dus anti-israel en dat ze blijkbaar een kruistocht voeren tegen de grootste partij van vlaanderen. verder ook veel artikels uit de morgen en sympathie voor linkse partijen. Ik vraag me af waar het het goed voor is om zulke politieke en militante moslimorganistatie te sponseren. Want het is zogezegd voor allochtonen, maar het is duidelijk dat 99% van hun artikels over n-afrikanen en turkse moslims gaan; of over hun broeders in palestina. Dat ze dan in de politiek gaan en kiezers proberen te overtuigen ipv met overheidsgeld een linkse , islamitische, anti-Vb agenda na te streven; Voor hen kan de inquisitie niet ver genoeg gaan. Die organisatie is het toppunt van pamperpolitiek. De arrogantie waarmee ze dicteren wat de linkse partijen voor hen moeten verwezelijken zegt genoeg... Laatst gewijzigd door ilfalco : 21 juli 2006 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De subsidzed left is het schaamlapje voor het rechts beleid van de linkse partijen. Ze zijn het equivalent van de middeleeuwse narren. Hebben een grote mond, zeggen vaak de waarheid maar volstrekt ongevaarlijk voor het regime.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 21 juli 2006 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Die zijn maar zo links in zoverre dat ze hun moslimzaak steunen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() het schandalige is dat multiculturele organisaties subsidies krijgen in vele gemeenten met akkoord van linkse burgemeesters. Wat dat de modale Vlaming bijbrengt is mij een raadsel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Ook in mijn gemeente daar zijn het verbazend genoeg niet de sossen maar de cdenv die extra subsidies wou...voor het plaatselijke rzoezie( in gemeente vlakbij mechelen).
Je zou dan denken dat VLD en cdenv op de rem zouden staan. Maar blijkbaar denken zij ook door subsidies de problemen op te lossen. Ik zou graag eens transparant zie hoeveel overheidsgeld naar ki-kif en dergelijke gaat. Zij nemen stelling in pro-palestina en pleiten voor spionnen tegen "discriminatie" en zijn duidelijk moslim-gericht. En dat terwijl echte vlaamse verenigingen als het anz het met weinig of niets moeten stellen. En blijkbaar subsidieert ook de vlaamse gemeenschapscommissie (brussel) en koningboudewijnstichting kif-kif. Citaat:
Laatst gewijzigd door ilfalco : 22 juli 2006 om 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik begrijp ook niet waarom men organisaties die exclusief voor moslims zijn subsidieerd. Op deze manier werkt men segregatie in de hand, eerder dan vermenging.
En in het geval van rzoezie moet je dan weten dat bvb. bij een toespraak van Jahjah - een tijdje geleden - de vrouwen gescheiden zaten van de mannen ![]() Dit dus met sponsoring door de gemeenschap........onbegrijpelijk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.kifkif.be/petitie/ . Bekijk ook eens de lijst van de intekenaars. |
|
![]() |
![]() |