![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Erg ..heel erg
> >13/06 Allochtone jongeren slaan hulpverlenende arts in Amsterdam >Een groep van ongeveer twintig jongeren heeft gisteren buiten het >Amsterdamse De Miranda-zwembad een hulpverlenende arts geslagen en een >ambulancebemanning weggejaagd. De Marokkaanse jongens gooiden onder andere >een fiets tegen de ambulance, bedreigden de broeders en sloegen een >vrouwelijke arts van het VU-ziekenhuis in haar gezicht. > >De VU-arts probeerde een onwel geworden jongen te helpen, die onder invloed >van alcohol was en niet aanspreekbaar. De jongen, die bij de groep hoorde, >was eerder al onwel geworden in het zwembad en door andere bezoekers op het >droge geholpen. Toen een vrouw hem daar de pols voelde, werd zij in haar >gezicht geslagen, waarop een vechtpartij volgde, die door de >'buurtregisseur' van de politie werd gesust. >Buiten het zwembad gebracht door zijn vrienden, zakte de jongen weer in >elkaar. Toen een ambulance arriveerde schopten de jongeren tegen de wagen >en bekogelden die. De ambulance ging er vervolgens vandoor. "Omdat het een >allochtoon is rijden ze weer weg", riepen de jongens, "racisten". >Toen de arts, die een al aanwezige huisarts assisteerde, hen vroeg een >tweede ambulance ongemoeid te laten werd ze geslagen. De nieuwe ambulance, >die volgens de arts werd begeleid door drie politieauto's, hoefde evenwel >geen hulp te verlenen. De dronken jongen was inmiddels opgeknapt. > >De politie verrichtte geen arrestaties. Wel vonden er volgens de VU-arts >een aantal schermutselingen plaats, waarbij een jongen er met de bril van >een agent vandoor ging. >Volgens aanwezigen was de sfeer in het zwembad 'erg grimmig'. "Toen wij >moeders na lang zoeken een fijn plekje hadden gevonden voor onze picknick, >werden we door de Marokkaanse jongens ter plekke naar een andere plek >gebonjourd, onder de woorden: 'Rot op, moeders'." >Zowel het ambulancepersoneel als de VU-arts hebben aangifte gedaan. De arts >kreeg van een politieagent het advies 'de volgende dag maar beter niet te >gaan zwemmen'. De jongens zouden wel eens terug kunnen keren om wraak te >nemen. Dus wij zouden moeten thuis blijven met onze kinderen ,zoedoende niet te worden aangevallen door migrantjes......regulariseer er nog snel wat ![]()
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen arrestaties?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() bron?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ik weet het niet, maar als deze jongeren hun gedachten zo anti-Westers gedreven zijn, dat ze elke Westerling, die een halfdooddronken moslim (?) wil helpen, beginnen aan te vallen, vrees ik dat het voor een goednemende Westerling geen goed idee is om nog te willen helpen.
Het is heel gemakkelijk om westerse hulpverleners aan te vallen en als deze dan terecht voor hun eigen veiligheid op de vlucht moeten slaan, ze als racisten te bestempelen. Het zijn dit soort mensen die heel de wereld onmogelijk maken. Een groep mensen die zo hoog oploopt met hun eigen geweld en agressie, dat ze voor iedereen onbereikbaar worden, zijn in mijn ogen te gevaarlijk en te ondankbaar voor hulp. Vraag je ook eens af wat Margreth Hassan, Ken Bigley en Nick Berg in Irak deden en hoe ze geëindigd zijn. Het toont maar aan dat de dolgedraaide met niets meer inzitten, ook niet met zichzelf. Ik zou er niet zo veel eieren meer onderleggen en moest ik die dokter zijn, ik liet me niet meermaals bedreigen en schoppen. Die jongen had er zelf voor gekozen om zich ladderzat te drinken en zijn vrienden vinden me te onrein om hem te helpen, dan moeten ze wat mij betreft hun eigen maar leren helpen. Laatst gewijzigd door Boadicea : 15 juli 2006 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Da's natuurlijk weer overdreven die berichtgeving. Opgesteld door mensen die het niet kunnen verkroppen dat de islam de godsdienst van de toekomst is.
De meerderheid van de jeugd in Nederland is toch al bijna allochtoon. Belachelijk verzet van een oubollige hersenverkalkte achterhoede. Go with the flow mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Mijn vrijheid is me teveel waard en ik verloochen mezelf niet. Laat je niet op de kast jagen en zeker niet gaan door die enkele kutmarokkaantjes. Ze blaffen harder dan ze bijten, maar omdat onze regeringen en justitie ze steeds met een zelfafkerende houding ophemelen en bijna niet straffen voor hun baldadigheden, begint het inderdaad te escaleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() die makkakken staan stijf van de inteelt door hun geneuk met neven en nichten , logisch dat je dan randdebielen kweekt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Het VB racistisch? Hoe komen ze erbij!
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() Het aantal huwelijken tussen neef en nicht verdubbelde in de tweede generatie en is groter dan in het land van herkomst.
Men komt tot cijfers van 30 tot 40 % !!! Dit verschijnsel doet zich overal in Europa voor bij de moslims. Méér dan 50 % van de Pakistanen in GB trouwt nu al met een volle neef of nicht. In Marokko en Turkije waarschuwt de regering de bevolking geregeld tegen dit soort huwelijken maar in Europa doet men niets om deze genetische ramp te voorkomen. Volgens een aantal genetici verdubbelt de kans op gebreken binnen de kortste tijd. Jaarlijks komen er dan ook 10.000 gehandicapten , knettergekke kwieten en chronisch zieken onze maatschappij verder naar de bliksem helpen. (denk aan het syndroom van Down, lage intelligentie, bloederziekte ... denk ook aan de gedegenereerde idioten uit de koningshuizen en de hoge adel in Europa... ) In de leeftijdsgroep van 15 tot 29 jaar zitten er 8 keer zoveel schizofrenen bij de Marokkaanse Nederlanders als bij de Nederlanders zelf... !!! Ook het aantal gedragsgestoorde Marokkaanse jongeren is bijzonder groot . Alleen al in Amsterdam mag je stellen dat 70 % van de Marokkaanse-Amsterdamse snotneuzen bij de politie gekend is nog vragen ? ![]()
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb je in een andere topic al eens gevraagd naar wat meer uitleg aangaande jouw stelling. Misschien kun je even wat tijd vrijmaken om het in deze topic te doen?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 16 juli 2006 om 07:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Geweld tegen hulpverleners zit al langer in de lift maar dat heeft weinig te maken met de Islam.
Wij ('k werk zelf in de hulpverlening) maken evengoed verbale agressie mee van politie, andere hulpverleners, cliënten, ... 'k Ben zelf ooit met ontslag bedreigd door de plaatselijke OCMW-voorzitter. Maar meestal komt het dus van cliënten en wordt er regelmatig gedreigd of ook effectief geklopt. Strafste dat ik al meemaakte was een bedreiging met een pistool. Maar als de politie een zatte dakloze komt afzetten dan is dat met 2 combi's en 5 agenten, waarna wij er alleen mee in een spreekkamerke kruipen. Meer blauw op straat ik hoor het graag zeggen, alleen vergeten alle law&orderfanaten dat dat blauw ook afhankelijk is van opvangcentra, gevangenissen, asielcentra, ... omdat ze al te vaak met sociale problematieken worden geconfronteerd. Logischerwijs zou meer blauw dus ook leiden tot meer middelen voor zo'n ondersteunende werkingen. Onze directie deed een studiebezoek aan Rotterdam, blijkt dat er onder Leefbaar Rotterdam nog nooit zoveel geld naar de sociale sector is gegaan , o.m. op vraag van de flikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ga uwe mond is spoelen met javelwater en drink af en toe een slokje het zal uwen binnenkant schoner maken!
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme