![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Bilal ontsnapt
30.07.2006 12.44u - Laurette Onkelinx was naar verluidt behoorlijk boos toen, na de geruchtmakende ontsnapping van Murat Kaplan, vorige week ook nog een andere gangster ontsnapte uit de gevangenis. Het Laatste Nieuws pakte vrijdag uit met wat pittige details over de voortvluchtige. Het gaat om de twintigjarige Bilal Ould Haj uit Brussel. Bilal stapte vlot de gevangenis van Vorst uit, nadat hij zich had uitgegeven voor zijn celgenoot. “En half uur nadat de rechter Bilal Ould Haj ‘voorwaardelijk vrijliet’ en deze langs de grote poort de gevangenis had verlaten, vroeg zijn celgenoot wanneer hij naar huis mocht. Zo kwam het bedrog aan het licht”, schrijft verslaggever Patrick Lefelon.” Bilal zou op 4 december met drie kompanen voor de rechter moeten verschijnen voor een nachtelijke overval op een hoogbejaarde en weerloze vrouw. De 87-jarige Maria Van den Eynde werd drie jaar geleden op een nacht in haar huis verrast door een vierkoppige jongerenbende. De gangsters dachten dat de moeder van een bekende notaris er warm in zat en waren uit op haar geld. De vrouw werd in haar slaap overmeesterd en vastgebonden op een stoel. “Toen begon de mishandeling”, doet haar zoon het relaas. “Bijna drie uur lang hebben ze haar bedreigd, geslagen en mishandeld. Haar haar werd met een sigaret in brand gestoken. Andere daders drukten sigaretten uit op haar arm. (…) Met een hamer sloegen de overvallers op de knieën van mijn moeder, telkens opnieuw.” “Barbaren zijn het, die jongeren”, zegt de notaris boos. Eind dit jaar moeten de daders verschijnen voor Assisen. “Laat de maatschappij deze mensen maar berechten. Het actieve leven van mijn moeder is sinds die overval ineens gestopt. Ze heeft geen gevoel voor evenwicht meer en verblijft in een rusthuis. Elke dag vertelt ze nog hoe erg ze haar tuin mist.” Op 16-jarige leeftijd kwam Bilal, na een reeks diefstallen, voor het eerst in aanraking met het gerecht. Volgens zijn moeder had de jeugdrechter hem de eerste keer zwaar moeten straffen. “Dan zou het zover niet gekomen zijn”… Tja. Het voorbeeld van Bilal toont nog eens aan waartoe de aanpak van de fluwelen handschoenen kan leiden. Zeggen wij nu dat elke vreemdeling een crimineel is of elke crimineel een vreemdeling? Neen, natuurlijk niet. Maar stel je eens even voor dat het slachtoffer een weerloze allochtone vrouw was geweest, en de daders vier autochtone jongeren – al dan niet met rechtse sympathieën… U kan zich de storm van verontwaardiging wel voorstellen. Maar als weerloze autochtonen het slachtoffer worden van racisme, kijken Jozef De Witte en zijn Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding wel even de andere kant uit… bron webstek VB men mag van HLN zeggen wat men wil , maar het is soms nog de enige kant die zulke zaken durft melden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Ik krijg de indruk dat het CGKR wel eens meer de andere kant uit kijkt wanneer het niet rechtstreeks of onrechtstreeks het VB in een slecht daglicht kan stellen. Ik krijg ook meer en meer de indruk dat het CGKR de hand boven het hoofd van allochtonen houdt. Door een doelgroep te beschermen ben je niet goed bezig als je voor "Gelijke Kansen" streeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu snap ik waarom criminele allochtonen België zo leuk vinden: mevrouw Laurette geeft hen graag verlof, zodat ze verder de beest kunnen uithangen. Gezien haar verleden en afkomst, is het niet verwonderlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() onbegrijpelijk dat zulk uitschot gewoon uit een gevangenis kan wandelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een andere partij, bestaande uit eerlijke, vastberaden lieden die bepaalde kankergezwellen van onze maatschappij eens keihard willen aanpakken, voor mij niet gelaten... Waar zitten die mannen?Ik zie voorlopig geen andere partij die daarvoor in aanmerking komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ware het niet wegens de waanzinnigge hetze tegen het VB... de partij haalde al lang een meerderheid. En juist daarom zal de PC kaste die hetze blijven voeren. omdat het hun enige antwoord is. En al werkt het niet... een tegenovergestelde houding nl het VB als een normale partij behandelen en aan het woord laten zou nog minder werken. Maar voor de PC'ten is een universitair van het Vb sowieso onbekwaam; Zelf mensen die ze nog nooit gehoord hebben ;.. ze zijn onbekwaam als ze niet uit hetzelfde multicriminele vaatje tappen. het cordon moet doorbroken worden in kleinere gemeentes. Men zal alles doen m het VB dan het besturen onmogelijk te maken. maar het zal nogmaals aantonen dat de zelfbnoemde d"democraten" allesbehlave democratisch te werk gaan als het ten aanzien van andersdenkenden is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Maarja ons lauretje zal gewoon zonder schaamte haar functie voortzetten alsof er niets is gebeurd ![]() Men zou is wat meer moeten investeren in die gevangenissen - betere controles, nieuw apparatuur aanschaffen "refereer hier naar een cipier die zei dat de apparatuur niet altijd werkte". Met criminelen mogen geen fouten gemaakt worden, ze zijn een gevaar voor de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Moesten ze haar vervangen(wat tactisch eigenlijk een goede zet zou zijn) en er een ander persoon zetten die zijn/haar job beter doet, zijn de mensen deze blunders tegen de verkiezingen reeds vergeten. De SP-a is hierin slimmer. Na de lompigheid van Freya aangaande de (olie)lening, thesis, ed. haalde de SP-a ze ff uit de picture. Maar je zal zien...volgend jaar zal ze opnieuw verschijnen, en zijn de mensen haar idioterie vergeten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Maar snapt ge het nog niet? Die 87-jarige gevaarlijke racistische feeks begon in een aanval van krankzinnig racisme met haar loodzware handtas op die vier onschuldige jongeren in te slaan, terwijl ze constant "vuile bruinen" schreeuwde. Het is dan toch logisch dat de arme achtergestelde jongeren haar die handtas afpakten, en haar met een hamertje wat tot bedaren brachten?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef toe,wat kan ons lauretteke nu eigenlijk doen aan het feit dat gevangenisbewaarders,die toch alle truken van de foor zouden moeten kennen aangaande hun gevangenen,zich zo laten beetnemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Mannekes toch, waarschijnlijk heeft Bilal spijt... zoals zijn collega Kaplan... Ge moet daar toch een beetje meer begrip voor tonen hoor!
Laatst gewijzigd door Zwarte Spion : 31 juli 2006 om 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind dat het CGKR die notaris (X ??????)-moeder dringend aan haren tand moet gaan voelen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Zeker! En tot levenslang veroordelen vanwege bekrompen en krankzinnig racisme tegen arme, misdeelde en achtergestelde allochtonen!
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Het zal zeker vergaard zijn op kap van de arme immigranten... of het is bloedgeld geweest vanuit de Congo, euh Zaire, euh terug Congo... Naar het schijnt had ze zelfs een boek over WO II in haar kast zitten. Strafbataljon 999 van Konsalik.... ze had dus duidelijk nog nazi sympathieën ook ....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 31 juli 2006 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() die zit deze week al bij de HUmo..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Ah, da's juist. Excuseer...
![]() |
![]() |