![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Opgepast:
Morgen Nationale Feestdag. Ik beluisterde al de anderhalve inleidende tonen van de Brabançonne op het nieuws, een dag te vroeg...dat kwam mij haast op een aanval van hyperventilatie te staan, voor ik de knop kon omgooien om de temerige stem te vermijden uit de kop van diegene waarmee ik zelfs niet niet als postzegel gekonfronteerd wil worden. Ik was alleen op mijn hoede voor morgen ... Alleen Delhaize is open (aan de kust, voor de toeristen). Er zal ook overal weer met van dat enorm stom enorm vuurwerk tekeer gegaan worden, zoals ook al nog maar een paar dagen geleden voor de Vlaamse 'nationale' feestdag het geval was. Dat is een echte manie, dat vuurwerk, onder nationalisten en andere hydrofoben. Het ene vuurwerk tegen het andere, om mekaar te overtroeven. Maar zich echt de borst nat maken, en met echt vuurwerk opkomen voor een nieuwe natie, nee, zo vuurtjestook-pyromaan zijn ze nog niet, de Vlamingen... Laatst gewijzigd door eno2 : 20 juli 2006 om 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Je kan je landgenoten moeilijk overtuigen om in hun eigen voet te schieten nietwaar ? Ik ken geen volkeren met een probleem van overgewicht bij de armen, dat aan revolutie gaat doen... Autoverbrandende vlamingen, nu in de zomer ? Terwijl ze aan een of andere costa liggen ? Wafoor ? Een Nederlandstalig hospitaal in Halle ? Dat de Vlaamsche gemeenschap er een bouwt ! ze hebben cens genoeg !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De auto is het grootste massavernietigingswapen uit de menselijke geschiedenis... |
|
![]() |
![]() |