![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Om te voorkomen dat ik strafpunten oploop, had ik eerst eens graag geïnformeerd waar een nog te plaatsen bericht terecht moet komen.
Ik zou graag een bericht willen plaatsen dat het heeft over een aantal verschillende zaken (die op dit forum in verschillende secties gesplitst zijn) zoals een aantal maatschappelijke elementen, ook een kleine economische zaak komt ter sprake en een stukje rond "vreemdelingen". De bedoeling van mijn tekst is een soort van "alternatieve" oplossing voor te stellen voor de problematiek van de opgesomde punten. De tekst is niet te splitsen over de verschillende subfora omdat anders de betekenis van de tekst waarschijnlijk verloren zal gaan. Waar plaats ik mijn tekst dan het beste: "Maatschappelijke discussies", "Debatclub" of voor de zekerheid toch maar in "Over koetjes en kalfjes". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Als ik uw uiteenzetting begrijp, dan zou ik voor Maatschappelijke discussies kiezen. Economische zaken vallen daar wat mij betreft ook deels onder. Je loopt trouwens niet zomaar meteen strafpunten op als een mod denkt dat je een topic beter in een ander subforum had gepost. Alleen als je overdrijft of opzettelijk fout post, is dat het geval.
mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Arnold,
Bedankt voor het antwoord en de verduidelijking. Een van de dagen zal ik dan mijn berichtje daar dan plaatsen. |
![]() |
![]() |