![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Zonet in communautaire discussies een post gedaan. Aangezien ik de tekst eerst in Word had gemaakt, en dan in het forum had geplakt, liep er wat mis met de opmaak.
Nog voor ik de tekst kon editten was er een of andere mod die het nodig vond de topic te sluiten omdat de tekst een warboel was. Geef me dan tenminste de tijd om de tekst te editten he ! Laatst gewijzigd door De Knut : 1 augustus 2006 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Geachte,
Ik heb u per PB laten weten dat ik de oude topic zal verwijderen indien u een nieuwe tekst plaatst zonder tags. U had dit overigens ook kunnen zien bij "voorbeeld van bericht". Nu werken we eens op tijd en nu is het weer niet goed! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() De nieuwe staat er al
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb de oude verwijderd ondertussen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Heb dit net gelezen en begrijp het niet goed.
Er zijn duidelijk verschillende opinies die hier botsen en toch ziet de moderator geen discussie. Zelf Molenbekenaar die net als zovelen zo blij was dat CD&V eindelijk mee ging doen, BHV splitsen in een paar dagen enz. NVA van 't zelfde. Wanneer je dan moet vaststellen dat CD&V en NVA samen met de grootste vlamingenhater in Brussel naar de verkiezingen gaan zie ik daar zeker wel stof voor discussie. U was inderdaad wat snel moderator, krijg ik echt geen kans om Moureaux aan de Vlamingen voor te stellen voor wat hij is? Topic terug openen zou ik zo zeggen.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Ik stel voor dat u de post met deze argumentatie opnieuw start. Uw korte uitleg was reeds voldoende geweest om het topic en de discussie die er mee begonnen zou moeten worden begrijpbaar te maken voor buitenstaanders. Aan de hand van een simpele lijst met namen kan ik dat namelijk niet opmaken.
Zie ook http://forum.politics.be/showthread.php?t=54121. mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Joris, heb wat geduld met de simpelen van geest....
|
![]() |
![]() |