![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Dit artikel las ik op de website van het nieuwsblad vandaag, echt iets voor spirit om ook in belgie te doen en het ultieme knuffelbeleid van vreemdeling met de kers op de taart af te werken, vinden jullie ook niet?
Italiaanse badplaats komt zonnebadende moslima’s tegemoet ROME - Het bestuur van de Italiaanse badplaats Riccione gaat hotels toestaan om aparte moslima-stranden te creëren, zodat het vrouwelijk deel van het groeiend aantal Arabische en islamitische toeristen zonder hoofddoekjes en lange jurken kan genieten van de strandvakantie. Het is hetzelfde als een deel van het strand reserveren voor nudisten, iets wat het bestuur zou doen als het zou willen, aldus wethouder voor ruimtelijke ordening Loretta Villa. De afscheidingen lopen echter niet door tot in de zee, omdat het strand begaanbaar moet blijven voor passanten. Om moslima’s toch de mogelijkheid te bieden om te zwemmen zonder hoofddoekje, overweegt het bestuur toestemming te geven voor de aanleg van zwembaden aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dat vind ik een zeer goede maatregel...
Dat biedt de Italianen de mogelijkheid zich vlugger te integreren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ja en de volgende stap is de scheiding tussen man en vrouw in het openbbaar. Daarna dat de italiaanse grondwet word aangepast aan sharia. Vervolgens de islam uit te roepen tot de enigste godsdienst. En tenslotte Italie uitroepen tot Islamstaat met een paar ayatollah's aan de macht.
Inderdaad, ik denk wel dat de Italianen zich zullen aanpassen, moet wel want anders zijn ze rascist en nazist. Maar ja zo zijn de italianen niet. Ze zijn tollerante burgers die de islam gastvrij ontvangen en medestanders van multiculturele samenleving. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|