![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=2676
Moeilijk te plaatsen thread,heb effe moeten nadenken waar ik het zou plaatsen Maar ook hier moet men durven over te praten/schrijven Ik begrijp het nog niet,nazie duitsland 1940,wat heeft dat dan nog vandoen met Antwerpen 2006?
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het staat gewoon stoer om in een volle zaal spontaan de Hitlergroet met z'n allen te brengen en lekker collectief op de Joden en andere bevolkingsgroepen te kankeren. ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Een verdediger van de democratie die een feestje wil laten verbieden. Waar blijven ze het halen. Die verdraagzamen zijn ook enkel maar verdraagzaam voor de zogenaamde verdraagzamen. Waar heelt die stotteraar de prententie. Oprotten man, ga tegen de klaagmuur zeiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() en als de kommunisten een feest organizeren is er geen haan die kraait. Selectief land !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets houdt rechts tegen om daarover hun beklag te doen en zoiets aan te klagen...
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten bestaan er "hier" ook geen communistische feestjes waar Stalin herdacht en gehuldigd wordt, zoals B&H en ander nazi-tuig met Hitler doen.
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Om eerlijk te zijn, ik denk dat de man in de straat niet wakker ligt van die skinhead-feestjes of van skinheads in het algemeen. Ze zullen meer wakker liggen van bepaalde groepen 'jongeren'. Maar daar gaan 'k niet over uitwijden. Een goed verstaander heeft trouwens maar een half woord nodig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Met dat beledigen wordt ge daar als rode mee geboren, of komt dat nadat de vroedvrouw u heeft laten vallen, jullie halen een systeem aan dat zo intolerant zou zijn geweest, kan ik niet over mee praten was van voor mijn tijd, hetgeen wel is van mijn tijd, is het feit dat ik de rode volgelingen niet mag horen of zien of dat is aan het schelde, roepen en tieren en dat noemt zichzelf beschaafd. En wat betreft geen feestjes voor stalin hang nu niet den onozele uit zou u willen feesten ter ere van een massa moordenaar, geweldig .verklaard wat u verstaat onder tuig, wat bedreft tuig, T-chirts met een smoel van een che navarra op getuigt nu niet van veel smaak, was gewoon een oorlogstoker en met die kop op hun chirt ziet ge dan zogenaamde pacifisten rondlopen grenst aan het onmogelijke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij doen er niet actief aan mee, zij brengen niet spontaan de Hitlergroet. Zij brengen geen hulde aan nazi's. Zij ontkennen of minimaliseren de holocaust niet.