![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() [SIZE=4]Aalsterse burgemeester De Maght uit VLD gezet[/SIZE]
![]() De Maght stond niet meer op de lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen. "We betreuren dat het uiteindelijk allemaal zo ver gekomen is, maar De Maght moet de hand in eigen boezem steken. Ze heeft zichzelf buiten de partij gezet," zegt voorzitter Michel De Gols van de Aalsterse VLD-afdeling. (Belga 10:20) bron: de morgen online
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Zo heeft VLOTT er ineens een stemmenkanon bijgekregen denk ik...
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() De Maght zou met een scheurlijst naar de kiezer trekken, het is wel nog niet zeker of ze dat daadwerkelijk gaat doen.
Jammer dat de VLD weer maar eens zo te werk gaat en iemand met het hart op de juiste plaats zo maar op zij zet, want ze heeft Aalst 18 jaar op een schitterende manier geleid. Quizvraag: Grote verliezer van de gemeenteraadsverkiezingen in Aalst?? Juist ja, de VLD. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Prima nieuws.
Ze kan mss een Blauw Kartel vormen met het Vlaams Belang. Het CS doorbroken in Aalst? Laat maar komen. ![]()
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze ook nog haar eigen dochter heeft proberen te 'bedienen' wat de druppel die de emmer, ook bij heel wat plaatselijke VLD-ers met behoorlijk wat macht, deed overkopen. Volgens goed ingelichte bron was het uiterst dom wat Annie deed. Er zijn immers hopen postjes te vinden die financieel meer opbrengen dan dat van voorzitter in de raad van bestuur van het ASZ. Een 'prestigieuze' baan opent echter weer andere en vooral, belangrijker deuren, hé?
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stok achter de deur om het CS te behouden is dat de nationale geldkist anders dichtblijft, en Aalst heeft al de grootste moeite om de kop financieel boven water te houden.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grote winnaar met de verkiezingen wordt het VB.
De grote verliezer dankzij de tripartite, ook het VB.
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() de grootste vijand van de vld zal de vld zelf zijn ( ze hebben geen tegenstander nodig om het zichzelf moeilijk te maken).
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() De VLD moet zelf haar interne keuken maar regelen. Maar een goede zaak kan dit sowieso niet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik betwijfel eerlijk gezegd of het verlies van Annie wel zo groot zal zijn, als je hoort naar de bakken kritiek die ze kreek de laatste jaren. Maximaal twee procent verlies, denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Jong N-VA'er, Annie is enorm populair in Aalst, als het VB in Aalst relatief zwak is, is dat haar verdienste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
(www.vlaamsbelangaalst.org)
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() ja wou ik ook opmerken. Relatief zwak?
Het VB staan in Aalst in vergelijking met de rest van oost-vlaanderen en Gent juist zeer sterk nl 27% bij de laatste verkiezingen. Ze hebben daar een zeer sterke ploeg onder Van Overmeire en andere. In vergelijking met gent scoort het Vb juist zeer spectaculair in Aalst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Met relatief zwak bedoel ik in feite dat ze zonder Annie de Maght aanzienlijk sterker zouden zijn geweest.
Zeker omdat de Aalstenaars een bijzonder rechts volkje zijn, zie maar naar hun Vlaams-nationale geschiedenis. maar ik ben akkoord dat het een ongelukkige woordkeuze is Laatst gewijzigd door PAJOT : 1 april 2006 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat zijn 'de Belgen' ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Geloof me, sinds eind 2004 is haar populariteit gekelders hoor, getuige daarvan de voorvallen met de carnavalgroepen die niet tevreden waren over Annie.
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Karnaval dient om de zetelende politici ervan langs te geven. Vooral als ze het nog verdienen ook, maar Annieken kreeg het deze keer idd heel erg hard te verduren.
|
![]() |
![]() |