![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 augustus 2006 om 17:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Zelfs de tsjeven dienden nog hun ontslag in als ze het te bont maakten...
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ja, voor politiek fatsoen moet je natuurlijk bij het VB zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Stel je eens voor dat Leterme bijvoorbeeld was getrouwd met een Algerijnse (die ooit een gewapende overval heeft gepleegd) die met een vals diplomatiek paspoort in het buitenland wordt aangehouden, waarvan hij dan in een rekordtijd scheidt en haar vervolgens opneemt in zijn kabinet als vetbetaalde "adviseur"...terwijl hij zijn nieuwe vrouw bombardeert met dure en nutteloze staatsopdrachten...onmogelijk zeg je?...hihihi...La Onckelinkx doet het en nog veel meer dan dat...arme Vlamingen...
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Och ze zijn allemaal hetzelfde, ook die van de VB. Ik ben al eens, met mijn vroegere school, op bezoek geweest in het parlement en wat ik daar allemaal in de kamer en senaat heb gezien.. amai, een mens zou nog van minder beginnen te denken dat die politici complete, onbeschofte nietsnutten zijn. Ze luisteren helemaal niet naar elkaar: iedereen doet zijn "zegje" en vertrekt, ze hebben totaal geen respect voor elkaar: zitten gezellig in een groepje te babbelen/koffie te bestellen terwijl iemand anders z'n "zegje" aan het doen is, enz..
Het gaat er normaal heel wat anders aan toe dan dat je te zien krijgt in Villa Politica... Oeps, misschien is dit een beetje off-topic. ![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 22 augustus 2006 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Zoals ze dat in "Vlaanderen" al 20 jaar zijn: veel te Vlaams-nationalistisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Eindelijk zeg je eens wat zinnigs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ironie vatten is blijkbaar ook je sterkste punt niet.
![]()
![]() |
#11 | ||
|
![]() Citaat:
Moet gij nu bij alles het VB betrekken? Kunt ge u op geen andere manier verdedigen dan te zeiken dat het VB geen haar beter is? Daarover gaat het hem in de essentie namelijk niet over. De Wetstraat is reeds jaar & dag de voeling met het volk kwijt, de arrogantie van de politici druipt de muren af, en er lijkt maar geen beterschap in te komen. Wel, ik persoonlijk ben het meer dan beu.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
Elke verkiezing wordt het (voor mij althans) moeilijker om iemand te vinden waarvan ik hoop dat ie iets kan betekenen in de politiek, iemand waarvan ik denk dat ie het beste voor heeft met de bevolking, en elke keer opnieuw moet ik met lede ogen toezien hoe de situatie maar verder verziekt.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ironie is dat wie geen minister is niet eens ministeriële verantwoordelijkheid k�*n nemen.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeilijk als de 'democraten' zich via de kiesdrempel van de macht verzekerden, hé?
![]() |
#17 | |
|
![]() Bwa, als'k eerlijk ben, soms wel ja
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Dat is zo één van die dingen die een obstakel vormen, dat, en 'k zou begod nie weten hoe deraan te beginnen.
|
|
![]() |
![]() |