![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Dit is een politiek forum maar met voldoende humor!
Daarom wil ik voorstellen om eens te peilen naar de meest humoristische topic maar met onderwerp politiek. We kunnen na een rondje voorstellen een stemming houden. Ik wil dan ook zelf meteen twee voorstellen doen als voorbeeld. 1) "Vertaling" van politieke uitspraken. 2) Zoek de zeven verschillen ! Nu is't aan jullie! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Skill,
Ik voel me gediscrimineerd. Ik heb een café geopend, waar er juist NIET over politiek mag gepraat worden, omdat er hier al genoeg gelegenheid is, en omdat alle volk daar over de vloer mag. Kijk maar eens naar "Het Pleintje. Voor verdwaalde zielen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Jasper,
Open dan gewoon een andere topic met uw visie. Zo simpel is dat !
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Herman,
Ik was vergeten emoticonnekes te plaatsen ![]() Ik voel me echt niet beledigd hoor ![]() Ik wilde maar eens zeggen :o dat er ook nog andere threads ![]() ![]() ![]() ![]() (en bovendien had die thread oorspronkelijk een andere functie ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() @ Jasper,
Weet ik, ook al zitten lezen... @ 7 ver-Skill effect De 7 verschillen is niet mis. Maar er is eigenlijk niet zoveel recent. IK ga ook niet alle oude aflopen. Misschien moeten we iets nieuws bedenken voor nog beter. Al inspiratie gehaald uit "Geef mij een topiconderwerp" ?
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn ook in het verleden veel leuke topics geweest, maar je vind ze niet meer terug. Een topic als deze leek mij handig om van die humorischtische topics terug onder het stof te halen. Je zal zeker nog nieuwe topiconderwerpen van mij mogen verwachten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Voorlopig hou ik het bij "vertalingen van politieke uitspraken."