![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik start deze thread om er ervaringen in te zetten met de ontmoetingen van mensen die open staan voor de NWO.9-11 als inside job, etc etc. dus geen theorien maar gewoon ervaringen en ontmoetingen met gewone mensen die open lijken te staan voor de NWO theorien.
IK zal beginnen: Van de week kwam ik in een grote electronica winkel (mega) waar ze ook dvd's verkopen. Ze hadden een dvd te koop van 3,95 euro met als titel "9-11 the greatest lie ever sold" Overigens was ik erg verbaasd dat ze hem verkopen. Dus ik vraag de verkoper of ze hem al op stock hebben wat helaas niet het gaval was, maar..begint hij me daar toch spontaan zijn verhaal te vertellen dat 9-11 echt een inside job was en dat het aan alle kanten stonk etc etc. Ik wist niet wat ik hoorde, dat was wel het laatste wat ik in die winkel verwacht had. Op straat kom ik een jongen tegen die me een kranten abbonoment wil aansmeren. Ik zeg nee en loop door daar ik nu wel geleerd had dat een discussie geen zin heeft met zulke mensen. Begint ie me in te halen en vragen te stellen "Heeft U ook het idee dat veel al opgezet is etc etc etc" Heel gesprek gehad en slikt tuurlijk niet alles. maar toch. Andere ervaringen zeer welkom Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onlangs iemand op een forum tegengekomen die een kennelijk vervalst "citaat" postte en het niet nodig vond alsnog een degelijke bron te geven of het "citaat" in te trekken.
Andere ervaringen met het posten van zever zijn welkom ...
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik kwam deze morgen een salamander tegen, die ook meer en meer openstond voor de 9/11 sage...
Ik hechtte daar niet al te veel belang aan omdat hij verklaarde dat hij een reptiel was en Pin Salamander heet... ![]() Hier hebt U hem... Pin Salamander... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik zal ook eens een paar ervaringen meedelen. Ik heb al enkele vrienden de NWO en 9/11 inside job gepresenteert en sommigen zijn nu volledig overtuigt, anderen intereseert het minder, maar toch vallen ze het niet aan. Soms staat het op hun gezicht te lezen dat ze "disturbed" zijn van de info.
Ook op het werk laat ik af en toe eens een ballonetje op, en ze reageren er allemaal niet negatief tegenover. Toen ik sugereerde dat 7/7 een inside job was, was de reactie "zouden ze durven?...". Ze waren niet helemaal overtuigt (wat normaal is in zo'n korte tijd) maar ze begrepen wel dat zelf gecreëerd terrorisme kan gebruikt worden als excuus om een bepaalde agenda erdoor te drukken. De grootste tegenstand die ik van de NWO en 9/11 inside job krijg is van mijn vader, hij reageerde precies zoals de disbelievers hier in het begin. Maar na 6 maanden is hij beginnen twijfelen en nu is hij ook overtuigt dat 9/11 een isnide job is en zegt hij zelf zelf dat de presidentverkiezingen in de VS een scam zijn etc... Van de NWO is hij nog altijd niet overtuigd , maar hij is op mijn aanraden aan het boek "regeren vanuit het duister" van Jim Marrs begonnen, wat ik zeer apprecieer.
Laatst gewijzigd door exodus : 10 augustus 2006 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() De NWO open? Is dat een nieuw masters golftoornooi ofzo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Uw buurtmoderator
Burgemeester
|
![]() Gelieve draden omtrent persoonlijke zaken in het daarvoor bedoelde subforum te zetten.
Dank, Elo Uw buurtmoderator |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() De NWO heeft nu trouwens ook een website (ja, zelfs de NWO gaat met de tijd mee). Kijk snel op http://www.nwo.be en open uw ogen voor de waarheid!!!
Laatst gewijzigd door Djiezes : 10 augustus 2006 om 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Onlangs kwam ik een samenzweringsgelovige tegen die me zei te kunnen bewijzen dat de gravitatie eigenlijk één groot NWO-complot is om de mensen aan de aardbol te kluisteren.
Ik zie mij dan ook genoodzaakt een waanzinnige strijd tegen de gravitatie te beginnen omdat iedereen het recht heeft te vliegen in hogere sferen...
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 10 augustus 2006 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik zat onlangs in mijn reptielenvorm in het Rivierenhof in Deurne. Als een brave reptielmens was ik weer plannen aan het smeden om de wereld over te nemen toen ik opeens Pindar zag. Die begon opeens foto's te nemen van mij om te bewijzen dat het allemaal echt was. Maar toen kwam Rumsfeld eraan (ook in zijn reptielenvorm), at het fototoestel op en kakte het terug uit. Wat een grapjas toch, onze Donald!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
NIET VERSCHIETEN ALS DEZE THREAD STRAKS OP 'MYSTERIEUZE' WIJZE VERDWIJNT!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Als we even naar de ledenlijst kijken op http://www.nwo.be/fietsen/data/ledenlijst.asp zien we ook de 'toevallige' afwezigheid van verscheidene grote namen in de vrijmetselarij. Toeval??? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Er zitten zelfs leden bij van de loge.
![]() Laatst gewijzigd door vercetti : 10 augustus 2006 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In hoofdletters tikken is een inside job, bedoeld om de mensen angst aan te jagen onder invloed van de NWO.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Bwoa, ik heb toch een paar mensen kunnen overtuigen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() smileys zijn een spioneertechniek van de NWO. In die oogjes zitten minicameraatjes die iedereen ter wereld kunnen bespieden.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 11 augustus 2006 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |