![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() (Ik hoop dat dit niet illigaal is...
![]() Verleg je grenzen...Enjoy! (je moet het helemaal kijken om er een goed zicht op te krijgen.) http://www.youtube.com/watch?v=HIQgbjUZSiw
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 augustus 2006 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Lap...'t ligt er al af bij youtube...'t was nochtans de moeite waard.
Niks te zien hier,loop maar door... Burocraten. ![]() Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 augustus 2006 om 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat was het dan wel?
'Violence' zegt YouTube... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb het gezien.... het was een van de meest extreme zaken die ik al mogen aanschouwen heb. Ik ga geen beschrijvingen geven maar dit was echt wel extreem.... als je denkt dat je al een paar extreme filmpjes gezien hebt, dit wordt geherdefinieerd als je deze bekijkt....
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu weten we dus nog niks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Extreme Body Modification.Als je je hierover degelijk informeert en wat rondzoekt zul je bepaalde zaken tegenkomen waar je al serieus grote ogen van trekt en van denkt:verder dan dit kan men toch niet meer gaan....
En toen kwam dat andere filmpje wat ik hier postte...ze gaan dus echt wel hard hoor dezer dagen... ![]() Violence is het niet,maar voor sommigen allicht wel offensive,ook al doen die mensen niemand kwaad...
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 augustus 2006 om 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() goor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Sommigen noemen het "vernieuwend"...het is waar je je grens trekt zeker?
How will you know until you try,right? ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 augustus 2006 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() ik weet dat al zonder het te proberen,ze mogen "het vernieuwend" gerust bijhouden
lap, tzal vannacht weeral zweten worden van de nachtmerries ![]() Laatst gewijzigd door nubian : 23 augustus 2006 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik vind het zelfs een beetje horror. Je gaat geen enkele horrorfilm zien waar ze dit durven tonen. Zelf niet in de goorste horrorfilms. Maar hier is het wel echt...
Laatst gewijzigd door exodus : 23 augustus 2006 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() euh...goor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt eh?
Komaan gasten, de kindjes liggen al lang te bed...
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Speciaal op aanvraag...
Ik wel ff waarschuwen voor de 18+ content en de gevoelige kijkers even waarschuwen. Ik ga de link niet laten doorverwijzen. Jullie zullen hem dus moeten kopiëren in jullie browser. [code]http://www.bmevideo.com/[/code] Klik op één van de drie collage's and have ... fun [kots] Geloof mij fun kun je echt niet noemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Bah.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Je moet het zien om het te geloven,als ik het zou zeggen zou het verkeerd overkomen.
'k Zal proberen een andere manier te vinden dan het op youtube te zetten morgen,maar dan moet ik een account van iemand kunnen loskrijgen met naam en paswoord daar die jullie dan op niet-gelijke tijdstippen kunnen gebruiken. ![]() Daar moet je het wel downloaden. Ik kan niks beloven. Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 augustus 2006 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ah,tis al opgelost zie ik.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() funny topic 'durf jij het aan' precies zo'n gameshow met walter grootaers
![]() |
![]() |