![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leven wij ook in Vlaanderen nu echt in een apenland?
Of is Antwerpen het Charleroi aan de Schelde? Persoonlijk heb ik niet veel ervaring met de post, jullie wel? En ook zo negatief? Kijk, dat begrijp ik nu niet. link: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/default.asp?art={55CD0213-FCF0-4C42-826B-797AB7BF3DCA} Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Zelfs aangetekende brieven verdwijnen. Dit heb ik zelf ook al ondervonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Zelf nog geen ervaring met verdwenen pakjes gehad, wel met onregelmatige prijzen: de ene keer moeten we bij ontvangst van een correct gefrankeerd pakje nog bijbetalen, de andere keer niet. En uiteraard vertragingen: het huidige record is een Kerstkaartje dat pas in april zijn bestemming bereikte.
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Spijtig om te zeggen, maar ook al enkele grote pakjes "verloren" gegaan bij mij.
En nooit opgelost geraakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Zelfs meer: ze zijn de beste van de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb verleden jaar een aangetekende zending één maand te laat ontvangen waardoor ik dus veel te laat was om mijn werk in aanbesteding te verlengen en bijgevolg kwijt was.
Een duur grapje en een klacht bij de post had enkel het resultaat van een nota op de achterkant van een memo briefje. Belangrijke inzendingen ga ik nu persoonlijk gaan afleveren en vraag daar een ontvangstbewijs.
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon afgeven en een ontvangstbewijs vragen. Soms vervelend maar noodzakelijk tegenwoordig.
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Geen slecht idee; een goed zelfs. Ergens op het net een voorbeeld van zo'n ontvangstbewijs?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders gewoon een briefje met vermelding van afgifte, eventueel referentie nr's die op het bestek ook staan of zo en dat laten aftekenen door ontvanger met datum vermelding. Maar of zoiets op het net staat weet ik niet.
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer je een groot bedrijf iets moet toesturen, een advocatenkantoor, enz... dan kunnen ze wel de "verkeerde" laten tekenen en dan achteraf zeggen: nooit iets ontvangen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet niet...dat kunnen ze met de post misschien dan ook. Heb het nog niet voorgehad toch. Nu ja je kan ontvangstbewijzen kopen in boekjes bij bv kantoormaterialen, alhoewel dat meestal voor geld is. Misschien kunnen die gebruikt worden of zo? Of hebben ze wel iets liggen?
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt ook de levering- bonnen, kan ook gebruikt worden.
Of op een werk- bon
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als draadopstarter blijf ik op mijn honger zitten.
Zijn een vijfde van onze fakteurs banale dieven? Of is de organisatie van de post absoluut van het nivo van een bananenrepubliek?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hoeveel pakjes gaan er verloren bij het verzenden in regio X ? Hoeveel pakjes zijn er nooit aangekomen in diezelfde regio X ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Maaltijdcheques verdwijnen in Antwerpen ook dat het een lieve lust is.
En wat doet de post, zeggen: "Meneer u kan toch niet weten of die wel verstuurd zijn" ... tja einde discussie. geef mij maar een pakjesdienst waarbij je je pakket tenminste kan volgen, bye "post"
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het kan hun niet eens meer schelen ook. Komt er nog bij dat er blijkbaar ook een lees-probleem is want om de 3 weken ligt mijn post bij een ander thuis en hun post bij mij. En opmerkingen maken op het kantoor helpt ook al niks meer.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 22 december 2008 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ik was op het postkantoor een tijd geleden, daar zitten nu mensen met computers aan het loket.
Ik was daar om een rekening te betalen, met als mededeling een aantal cijfers en letters en halverwege een _ (underscore) ertussen. Bleek moeilijk, ik moest die mevrouw uitleggen hoe men een "_" gebruikt. Als ik da |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Ik was op het postkantoor een tijd geleden, daar zitten nu mensen met computers aan het loket.
Ik was daar om een rekening te betalen, met als mededeling een aantal cijfers en letters en halverwege een _ (underscore) ertussen. Bleek moeilijk, ik moest die mevrouw uitleggen hoe men een "_" gebruikt. Als ik da |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() |
![]() |