![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() On 2006-07-09 23:36:36 +0200, Carpe Noctum <[email protected]> said:
> Fullator krabde zich op het hoofd en schreef : >> On Sun, 09 Jul 2006 22:25:06 +0200, Carpe Noctum >>>>> >>>>> Wij, jullie? >>>>> >>>>> We waren er toentertijd niet bij, wij, noch jullie. >>>>> >>>>> Achteraf is het gemakkelijk oordelen. >>>> >>>> >>>> Het is "carpe noctem". >>> >>> Dichterlijke vrijheid van mij. En wat een ontstellend zwak antwoord van jou. >> >> ?????? >> >> Verwar jij Fullator met Fustigator? > > Neen. > >> Dat het noctem is (accusatief enkelvoud van noctis) is een feit. >> Dichterlijke vrijheid is nooit een excuus voor domheid. >> >> Fullator > > Het zal wel. Jouw antwoord op wat ik stelde blijf ik zien als > ontstellend zwak. Het slaat nergens op, het gaat in het geheel niet op > wat ik stelde. > > Maar goed, met mensen als jij wens ik helemaal niet in discussie te > treden. Je ziet maar. Forfait geven heet dat. In gewone mensentaal; een groot bakkes opzetten om het daarna met het miezerige staartje tussen de benen af te druipen. -- Mvg, Zafio -- The Source For Premium Newsgroup Access Great Speed, Great Retention 1 GB/Day for only $8.95 |
![]() |
#2 |
|
![]() Zafio krabde zich op het hoofd en schreef :
> On 2006-07-09 23:36:36 +0200, Carpe Noctum <[email protected]> said: >> >> Het zal wel. Jouw antwoord op wat ik stelde blijf ik zien als ontstellend >> zwak. Het slaat nergens op, het gaat in het geheel niet op wat ik stelde. >> >> Maar goed, met mensen als jij wens ik helemaal niet in discussie te treden. >> Je ziet maar. > > Forfait geven heet dat. In gewone mensentaal; een groot bakkes opzetten om > het daarna met het miezerige staartje tussen de benen af te druipen. Tsja, het zal wel ;-) Waarom zou ik in discussie treden met iemand die meteen begint te smijten met kwalifificaties als 'dom'? Ik zie daar geen enkele reden toe, net zoals ik geen enkele reden zie om nog verder met jou te converseren. -- Carpe Noctum http://www.carpenoctum.nl/ Meest recente toevoeging op 08-07-06: http://www.carpenoctum.nl/fantasy/Wolf.html 'Het roofdier ontwaakt.' |
![]() |
#3 |
|
![]() On 2006-07-09 23:50:22 +0200, Carpe Noctum <[email protected]> said:
> Zafio krabde zich op het hoofd en schreef : >> On 2006-07-09 23:36:36 +0200, Carpe Noctum <[email protected]> said: >>> >>> Het zal wel. Jouw antwoord op wat ik stelde blijf ik zien als >>> ontstellend zwak. Het slaat nergens op, het gaat in het geheel niet op >>> wat ik stelde. >>> >>> Maar goed, met mensen als jij wens ik helemaal niet in discussie te >>> treden. Je ziet maar. >> >> Forfait geven heet dat. In gewone mensentaal; een groot bakkes opzetten >> om het daarna met het miezerige staartje tussen de benen af te druipen. > > Tsja, het zal wel ;-) Waarom zou ik in discussie treden met iemand die > meteen begint te smijten met kwalifificaties als 'dom'? Ik zie daar > geen enkele reden toe, net zoals ik geen enkele reden zie om nog verder > met jou te converseren. Wat een zwaktebod. Hou je taai en volhard in de domheid. -- Mvg, Zafio -- The Source For Premium Newsgroup Access Great Speed, Great Retention 1 GB/Day for only $8.95 |