![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
townkraeyer©:
> Fustigator: >> > Ik dacht dat hij net een beetje bij begon te draaien en dan krijg ik > weer zoiets infantiels te zien. Wat een tegenvaller... Ja, het kan maar niet bekoren hè, die hedendaagse, volstrekt ondermaatse Fustigatoire wanpotsen. Neem daarbij zijn tot op het bot verderfelijke, tot oud-gereformeerde weerzinwekkendheden gedestilleerde, ongeneeslijke orthodox rooms-katholieke geestesziekte en je weet: met walgbelg Schaepensz kan het alleen nog maar bergafwaarts gaan. Eenmaal aangekomen ik het morele dal waarop hij niet te stuiten afstevent, zal hij geen andere keus hebben dan zijn eigen graf te gaan graven, danwel direct een tunnel naar de hel. Bleek er ook maar de geringste notie van waardigheid uit zijn potsen, dan zou ik hem sterkte hebben gewenst bij zijn onafwendbare afdaling naar de diepste krochten van het verval. XXX, dFD |
|
|
#2 |
|
|
Theo van Woerden:
> dFD: >> townkraeyer©: >>> Fustigator: >> >>>> >> >>> Ik dacht dat hij net een beetje bij begon te draaien en dan krijg ik >>> weer zoiets infantiels te zien. Wat een tegenvaller... >> >> Ja, het kan maar niet bekoren hè, die hedendaagse, volstrekt >> ondermaatse Fustigatoire wanpotsen. >> >> Neem daarbij zijn tot op het bot verderfelijke, tot oud-gereformeerde >> weerzinwekkendheden gedestilleerde, ongeneeslijke orthodox >> rooms-katholieke geestesziekte en je weet: met walgbelg Schaepensz >> kan het alleen nog maar bergafwaarts gaan. Eenmaal aangekomen ik het >> morele dal waarop hij niet te stuiten afstevent, zal hij geen andere >> keus hebben dan zijn eigen graf te gaan graven, danwel direct een >> tunnel naar de hel. Bleek er ook maar de geringste notie van >> waardigheid uit zijn potsen, dan zou ik hem sterkte hebben gewenst >> bij zijn onafwendbare afdaling naar de diepste krochten van het >> verval. XXX, dFD > > > Vooral heel stoer om je achter een sinoniem te > verschuilen.GEWELDIG!!! Een beetje vent zet zijn naam eronder. BAH!! Ik geloof er geen REET van de PROFEET van dat jij van Woerden heet. Een beetje onder zo'n onverduidelijk gefingeerde naam het leven van eerzame ornitofielen zuur maken, durf je wel, van Schijtlijsteren? Ik WALG van jouw respectloze misbruik van de integriteit van mannetjeseenden, valse vogelaar die je bent! Afgezien daarvan: Fustigator en ik, dFD, staan alletwee niet in het telefoonboek (want wij heten namelijk helemaal geen Fustigator en dFD!) maar wij hebben elkaars namen, adressen en telefoonnummers en kunnen dus desgewenst elkaars huis in de fik steken. Ben je nu weer een beetje gerust, padvinder "van Woerden"? XX, dFD |
|
|
#3 |
|
|
annet:
> dFD: > heeft Reve gelezen en er een tik aan overgehouden. Wat heeft dat nu weer met de schone abberatie der ornitofilie, danwel de Belgische politiek en/of Nederlandse maatschappelijk-culturele vraagstukken te maken, Annet? Ben jij soms zo'n zgn. usenetTERRORIST naar Fustigatoir model voor wie het vaderlandsche usenet niet meer is dan een vrijplaats voor het plegen van zoveel mogelijke internetMISDADEN? XXX, dFD |