![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Fikkie schreef: > Ongelooflijk hoe slecht de wegen er toch niet bij liggen. Erger dan 50 > jaar geleden, het lijkt wel dat de oorlog net gedaan is en dat alles > nog moet heropgebouwd worden. > > Verleden jaar liep het al grondig mis met de enecotour in Wallonie met > hilarische gevolgen. Nu is het veel ernstiger, verscheidene renners > kunnen een kruis over hun seizoen maken. Het lijkt wel of we in dat > verschrikkelijke OOst Europa zitten. > > Mocht ik van de renners zijn ik dagvaarde de organisatie en mocht ik de > organisatie zijn ik kloeg toch deze armzalige wegen met allerlei > gevaarlijke, onnatuurlijke obstakels aan. > > Lang leve de welvaart in ons land! Haha, het lijkt wel de ronde van Burkina Fasso Seffens zal er wel ene ne bommafiets pakken om mee over de fiets te rijden. Arm Belgie, de rand is al verlaten en de val wordt steeds sneller. |
![]() |
#2 |
|
![]() Ongelooflijk hoe slecht de wegen er toch niet bij liggen. Erger dan 50
jaar geleden, het lijkt wel dat de oorlog net gedaan is en dat alles nog moet heropgebouwd worden. Verleden jaar liep het al grondig mis met de enecotour in Wallonie met hilarische gevolgen. Nu is het veel ernstiger, verscheidene renners kunnen een kruis over hun seizoen maken. Het lijkt wel of we in dat verschrikkelijke OOst Europa zitten. Mocht ik van de renners zijn ik dagvaarde de organisatie en mocht ik de organisatie zijn ik kloeg toch deze armzalige wegen met allerlei gevaarlijke, onnatuurlijke obstakels aan. Lang leve de welvaart in ons land! |
![]() |
#3 |
|
![]() Tja, als er niet elk jaar 9 miljard euro naar Wallonie ging dan konden we in
Vlaanderen leuke dingen doen, zoals wegen repareren. "Fikkie" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... > Ongelooflijk hoe slecht de wegen er toch niet bij liggen. Erger dan 50 > jaar geleden, het lijkt wel dat de oorlog net gedaan is en dat alles > nog moet heropgebouwd worden. > > Verleden jaar liep het al grondig mis met de enecotour in Wallonie met > hilarische gevolgen. Nu is het veel ernstiger, verscheidene renners > kunnen een kruis over hun seizoen maken. Het lijkt wel of we in dat > verschrikkelijke OOst Europa zitten. > > Mocht ik van de renners zijn ik dagvaarde de organisatie en mocht ik de > organisatie zijn ik kloeg toch deze armzalige wegen met allerlei > gevaarlijke, onnatuurlijke obstakels aan. > > Lang leve de welvaart in ons land! > |
![]() |
#4 |
|
![]() Barbarossa schreef: > Tja, als er niet elk jaar 9 miljard euro naar Wallonie ging dan konden we in > Vlaanderen leuke dingen doen, zoals wegen repareren. Da's nu net het grappige, het zijn Waalse wegen! Waar gaat al dat geld dan naar toe? De Ghing kan hier een passend antwoord op geven > > "Fikkie" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] oups.com... > > Ongelooflijk hoe slecht de wegen er toch niet bij liggen. Erger dan 50 > > jaar geleden, het lijkt wel dat de oorlog net gedaan is en dat alles > > nog moet heropgebouwd worden. > > > > Verleden jaar liep het al grondig mis met de enecotour in Wallonie met > > hilarische gevolgen. Nu is het veel ernstiger, verscheidene renners > > kunnen een kruis over hun seizoen maken. Het lijkt wel of we in dat > > verschrikkelijke OOst Europa zitten. > > > > Mocht ik van de renners zijn ik dagvaarde de organisatie en mocht ik de > > organisatie zijn ik kloeg toch deze armzalige wegen met allerlei > > gevaarlijke, onnatuurlijke obstakels aan. > > > > Lang leve de welvaart in ons land! > > |
![]() |
#5 |
|
![]() "Fikkie" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... > > Barbarossa schreef: > > > Tja, als er niet elk jaar 9 miljard euro naar Wallonie ging dan konden we in > > Vlaanderen leuke dingen doen, zoals wegen repareren. > > Da's nu net het grappige, het zijn Waalse wegen! Waar gaat al dat geld > dan naar toe? > > De Ghing kan hier een passend antwoord op geven Vele wegen hier in Limburg kunnen ook best een behoorlijke reparatie gebruiken. Groetjes, Barbarossa |
![]() |
#6 |
|
![]() 9 Miljard ? Je bent een paar jaren ten achter, ondertussen zijn het er
al 15 geworden. "Barbarossa" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Tja, als er niet elk jaar 9 miljard euro naar Wallonie ging dan konden we > in > Vlaanderen leuke dingen doen, zoals wegen repareren. > > "Fikkie" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] oups.com... >> Ongelooflijk hoe slecht de wegen er toch niet bij liggen. Erger dan 50 >> jaar geleden, het lijkt wel dat de oorlog net gedaan is en dat alles >> nog moet heropgebouwd worden. >> >> Verleden jaar liep het al grondig mis met de enecotour in Wallonie met >> hilarische gevolgen. Nu is het veel ernstiger, verscheidene renners >> kunnen een kruis over hun seizoen maken. Het lijkt wel of we in dat >> verschrikkelijke OOst Europa zitten. >> >> Mocht ik van de renners zijn ik dagvaarde de organisatie en mocht ik de >> organisatie zijn ik kloeg toch deze armzalige wegen met allerlei >> gevaarlijke, onnatuurlijke obstakels aan. >> >> Lang leve de welvaart in ons land! >> > > |
![]() |
#7 |
|
![]() "Fikkie" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... > > Barbarossa schreef: > >> Tja, als er niet elk jaar 9 miljard euro naar Wallonie ging dan konden we >> in >> Vlaanderen leuke dingen doen, zoals wegen repareren. > > Da's nu net het grappige, het zijn Waalse wegen! Waar gaat al dat geld > dan naar toe? > > De Ghing kan hier een passend antwoord op geven De PS moet ook leven hé >> >> "Fikkie" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] oups.com... >> > Ongelooflijk hoe slecht de wegen er toch niet bij liggen. Erger dan 50 >> > jaar geleden, het lijkt wel dat de oorlog net gedaan is en dat alles >> > nog moet heropgebouwd worden. >> > >> > Verleden jaar liep het al grondig mis met de enecotour in Wallonie met >> > hilarische gevolgen. Nu is het veel ernstiger, verscheidene renners >> > kunnen een kruis over hun seizoen maken. Het lijkt wel of we in dat >> > verschrikkelijke OOst Europa zitten. >> > >> > Mocht ik van de renners zijn ik dagvaarde de organisatie en mocht ik de >> > organisatie zijn ik kloeg toch deze armzalige wegen met allerlei >> > gevaarlijke, onnatuurlijke obstakels aan. >> > >> > Lang leve de welvaart in ons land! >> > > |
![]() |
#8 |
|
![]() Barbarossa schreef: > "Fikkie" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ups.com... > > > > Barbarossa schreef: > > > > > Tja, als er niet elk jaar 9 miljard euro naar Wallonie ging dan konden > we in > > > Vlaanderen leuke dingen doen, zoals wegen repareren. > > > > Da's nu net het grappige, het zijn Waalse wegen! Waar gaat al dat geld > > dan naar toe? > > > > De Ghing kan hier een passend antwoord op geven > > Vele wegen hier in Limburg kunnen ook best een behoorlijke reparatie > gebruiken. > > Groetjes, > Barbarossa Hier ook begot. Tegenstelling Wallonië <> Vlaanderen : In Wallonie zijn de hoofdwegen goed, in Vlaanderen zijn de zijwegen en wijkwegen goed. Hoofdwegen --> overheid zij- en wijkwegen --> gemeente of gewest Al het overheidsgeld vd belastingen gaat dus naar Waalse hoofdwegen waarop men de regionale belastingen in Vlaanderen verhoogt om de zijwegjes te verbeteren want ze mogen ad hoofdwegen zelf niks doen. Gevolg --> zowel in VL als Wa zeer veel wegen in een toestand zoals men die in de armste landen vindt. Dan hebben ze, waar ze wel gewerkt hebben, overal nieuwe riolering gelegd. Gevolg --> overstromingen alom vanwege verkeerde infrastructuur gebruikt. Haha, 't is om te lachen en toch ook weer niet. |
![]() |
#9 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > 9 Miljard ? Je bent een paar jaren ten achter, ondertussen zijn het er > al 15 geworden. > OW? Dat wist ik niet. Ik hanteerde de bedragen die Van Heck VB altijd noemde. Het is dus alleen maar nog gekker geworden. Dat die Vlamingen die tegen onafhankelijkheid van Vlaanderen zijn niet beseffen hoe ze letterlijk leeg worden gezogen door die bloedzuigers van Walen. 60 miljard euro tijdens een regeerperiode. Vrij te besteden in Vlaanderen. Dat zou een prima boekhouding opleveren met een flink begrotingsoverschot te reserveren voor de vergrijzing. Groetjes, Barbarossa |