![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Jeroen ter Hofstede wrote:
> Luther Zevenbergen schreef: > >> Mortisandraco wrote: >> >>> "Luther Zevenbergen" <[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected] reenews.net... >>>> En toch gaat ook de FBI uit van het Al Qaida-scenario. >>> Kun je dit staven? Welke bronnen gebruik je hiervoor? >> Eeuh, wat dacht je van het officiele commissie raport? > > Of van het videootje waar Osama bin Laden erover opsnijdt? > Ik hoor dat plaatje weer... Jeroen. Je bent een koppige idioot. Al wat de man doet met betrekking tot de aanslag is de daders feliciteren na te bevestigen dat hij ervan had gehoord. JayJBee "Dat er uberhaupt nog een groef in zit." |
![]() |
#2 |
|
![]() JayJBee ([email protected]) wrote...
> Jeroen ter Hofstede wrote: > > Luther Zevenbergen schreef: > > > >> Mortisandraco wrote: > >> > >>> "Luther Zevenbergen" <[email protected]> wrote in message > >>> news:[email protected] reenews.net... > >>>> En toch gaat ook de FBI uit van het Al Qaida-scenario. > >>> Kun je dit staven? Welke bronnen gebruik je hiervoor? > >> Eeuh, wat dacht je van het officiele commissie raport? > > > > Of van het videootje waar Osama bin Laden erover opsnijdt? > > > > Ik hoor dat plaatje weer... > > Jeroen. Je bent een koppige idioot. Vleierd. > Al wat de man doet met betrekking tot de aanslag is de daders > feliciteren na te bevestigen dat hij ervan had gehoord. Ik denk dat jij aan een ander videootje refereert dan welke ik bedoel. Dat is namelijk: http://tinyurl.com/ryzo5 (d.i. http://en.wikipedia.org/wiki/Videos_...aden#December_ 13.2C_2001) -- "Ah, the first aim of the Devil is to convince people that he doesn't exist," the Devil said easily, "just as the first aim of all conspirators is to convince people that there are no conspiracies. It is by this tactic that he achieves his goals." (R.A. Lafferty, The Devil is Dead) |