![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Volgens een enquête van Comeva is ‘bijna’ 90% van de mannen tegen de oplegging van vrouwenquota op de kieslijsten. Bij de vrouwen is 38% tegen en 54% voor.
De naïeveling die nu denkt dat er, gegeven het ongeveer gelijke aantal mannen en vrouwen in de bevolking, dan in totaal 60 tot 65% van de burgers tegen die quota zijn, heeft het mis voor. Volgens Comeva is ‘de helft’ tegen die wet. Waarschijnlijk gebruikt Comeva bij haar berekeningen ook quota. In elk geval lijkt deze mensonterende quota-regel, waardoor de indieners van een kieslijst verplicht worden om hun kandidaten als exemplaren van een biologische categorie te behandelen, democratisch niet legitiem te zien. http://www.comeva.be/nl/vrouwen+en+politiek+4.htm
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Geen quota .
Vrouwen moeten niet persé voorgetrokken worden. Wij zijn evenwaardig aan de man. Laat gewoon de beste en de gemotiveerste op de lijst staan. Binnenkort komt er ook een quota voor zoveel % vreemdelingen op de lijst te zetten. Dus stop de quota |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() een quota voor vrouwen, een quota voor vreemdelingen, een nquota voor ouderen, een quota voor jongeren, een quota voor grootsprekers, een quota voor ja-knikkers, een quota voor....
En bekwame mensen zijn overbodig zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Er zouden kwota moeten komen voor bekwame mensen, en wel direct.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() shit geen kandidaten meer over.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Ik weiger op vrouwen de stemmen net om deze scheve situatie toch weer wat rechter te trekken. Op de lijst waarop ik stemde stond er trouwens weinig vrouwvolk op dat mijn stem verdiende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vorige week zat ik in de UK, ik begin daar in den Times te lezen en wat zie ik , een heel rel over nen politieker die een racistische niet politiek correcte uitspraak had gedaan, ...
Wat had de brave man uitgestoken, ... Hij had een grappig mailke doorgestuurd, over Noah, die opnieuw gevraagd wordt om een ark te bouwen , God wil de wereld nog eens overspoelen en dus geeft m de Noah 6 weken tijd om een Ark te bouwen om van elk beest een koppel over te houden , de familie van Noah, en nog een paar goeie mensen die te goed zijn om te laten verzuipen... 6 weken nadien komt God langs bij Noah, om te zien of hij de sluizen kan opengooien. God, schiet daar uit zijn sloefen, want Noah heeft nog nieks uitgestoken, Ha hoe komt, da, ... Wel God, bouwwetten, van hier, keuringen van ginder, goedkeuring hier en daar, arbeidswetten, millieuregels enz.... En ja, ge wilt gij wel een kopel van elk beest op dien boot, maar de homorechtenbeweging komt daar ook op tegen, want strikt genomen zou ik nu ook een homo kopel, een lesbisch kopel, een hetro kopel enz... moeten meepakken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |