![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
| Bekijk resultaten enquête: Zou er veel veranderen met een MOSLIM als hoofd van de VN. | |||
| JA |
|
8 | 36,36% |
| NEE |
|
9 | 40,91% |
| Misschien |
|
5 | 22,73% |
| Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister
|
De VN kan nu al niet verdacht worden van veel pro westerse gevoelens. Dat zou dus nog een streepje erger kunnen worden. Qua onmacht, corruptie en overbodigheid moet evenmin iets verwacht worden. Beter gewoon afschaffen of omvormen tot een loutere praatbarak.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik hoop het.
Om jullie te pesten, alleen daarvoor al is het de moeite waard. Wat ben ik toch een slecht mens. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Tuurlijk zal er veel veranderen....
Zeid al-Hussein erin.... alles wat naar Israël ruikt eruit |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De voorganger van Kofi Annan was Boutros Boutros Gali, een Egyptenaar.
Er zal volgens mij niet nog eens een Arabier tot Secretaris Generaal benoemd worden. Ik denk dat het deze keer een echte Aziaat zal zijn. Zeg maar een 'gele'. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
Of misschien een Indiër...
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
spijtig he, gij had liever een christelijke bleekscheet gehad, nee? |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik dacht dat de Koffie ook een moslim was?
voor wat het waard is: Citaat:
Laatst gewijzigd door circe : 6 september 2006 om 13:00. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de verdere post en bijhorende teneur ervan is dan ook een rechtstreeks gevolg van jouw instelling eerder dan dat het enigszins wat zou verduidelijken |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Banneling
|
Indien ik een thread zou openen met de vraag "Wordt de nieuwe VN-chef een Jood ?", dan zou ik natuurlijk antisemitisch genoemd worden.
Ik hoop dat de volgende VN-chef een anti-zionistische Jood wordt. ![]() Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 6 september 2006 om 13:07. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maak je geen zorgen, we zijn het van de werkgroep gewoon.
Zelfs als je een thread begint over de geur van de meiklokjes haalt hij er Israel, de Joden en het zionisme bij. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Europees Commissaris
|
De meesten lijken te verwachten dat het die Koreaan wordt. Ik volg voor een keer de redenering van Antoon...
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben gewoon van mening dat de miljarden 'gele' Aziaten recht hebben op 'hun' VN-baas. Het is gewoon hun beurt. Of het Chinezen, Japanners, Koreanen, of andere zijn, dat maakt mij niet uit. Ik tel er trouwens ook de Indiërs bij. Een Indische VN-baas zou ook eens tot verandering kunnen leiden. Maar een Arabier of een andere moslim is op dit moment zeker geen goed idee. Vooral wanneer je ziet dat net de moslims overhoop zitten met de rest van de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
South Korea: Ban Ki-Moon, Minister of Foreign Affairs and Trade. India: Shashi Tharoor, UN Undersecretary-General for Communications. Thailand: Deputy Prime Minister Surakiart Sathirathai. Sri Lanka: Jayantha Dhanapala. Laatst gewijzigd door Antoon : 6 september 2006 om 14:17. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Banneling
|
Ik heb je threads eens bekeken en ik geloof je.
Er zijn echter mensen op dit forum die met hun threads de moslims uitsluitend in een negatief en extremistisch daglicht willen plaatsen. Daar kan ik niet mee akkoord gaan. Antoon die zopas de thread 'Ziekenhuis introduceert boerka voor patiënten' opende, begon ondermeer met de volgende threads: Moslims plegen alweer terroristische aanslagen Antwerps VLD-gemeenteraadslid naar Vlaams Belang-VLOTT Drie wagens in brand gestoken in Anderlecht Twee Algerijnen ontsnapt uit gevangenis Verviers Aboe Jahjah, zijn Belgisch paspoort, en de Hezbollah allochtonen slaan redster in elkaar ![]() Er wordt vandaag alleen maar over 'moslimfundamentalisme' gepraat Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 6 september 2006 om 14:32. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, en hoe zou d�*t nu komen?
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die van Thailand lijkt me wel grappig: dat wil ik onze Bracke toch eens zonder haperen willen laten vernoemen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|